• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk even lachend naar Jasmine en Ian en knik als Ian vraagt of ik ook kom zwemmen. Ik leg mijn zonnebril op de stoel en spring het water in. Ik kijk even naar Jasmine 'Kom ook gewoon'roep ik naaar haar en wijs daarna naar een trap die het zwembad ingaat. 'Als je via daar gaat hoef je niet onderwater met je hoofd,dus loopt je make-up ook niet uit'

    Gwendolyn
    Mikan en ik hadden lang op het strand zitten kletsen. Het was echt gezellig. Ergens om ons heen hoorde ik de anderen lachen. Ik stond op en liep richting het geluid. 'Hallo' riep ik. 'wat zijn jullie aan het doen?'


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Austin
    ik kijk even naar Isabella die in een kuil is gaan zitten. 'Hij bedoelde het niet zo,het was gewoon een grapje.Je bent alles behalve zwaar'zeg ik tegen haar en dan zo dat Danny het niet kan horen.

    jasmine

    Ik kijk jayson even aan en trek dan mijn slipper, hempje en broekje uit( ik heb deze bikini aan)



    Ik doe mijn haren snel in een knot en ga via het trapje het water in.

    Jayson
    Voor de grap begin ik te juichen als Jasmine het water inkomt en glimlach. Ik ga even onderwater en kom vlak voor haar weer naar boven.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 19:43 ]

    jasmine

    'Nou, je hebt je zin ik ben in het water, maar mijn haren en make-up mogen niet nat worden he' zeg ik lachend tegen hem.

    Jayson
    'Ja ja, moet je op me nek? want anders komt er misschien toch een spetter op je gezicht.'zeg ik plagend en grinnik daarna even.

    jasmine

    'Oke dan, maar op 1 voorwaarde dat je me echt niet achterover gooit, of wat dan ook want als mijn gezicht nat word dan weet je het het' zeg ik lachend en zwem naar hem toe.

    Jayson
    Ik grinnik even en haal dan mijn schouders op. 'you never know' grinnik ik en ga onderwater zodat ze op mijn nek kan gaan zitten.

    jasmine

    Ik ga op zijn nek zitten en hou met mijn handen zijn hoofd vast. 'Hey, maar zowiezo ga jij mij niet laten vallen, want anders praat ik deze hele vakantie niet tegen je hoor' zeg ik lachend.

    Jayson
    'Nee! Dat mag niet hoor,dan overleef ik deze vakantie niet'zeg ik grijnzend en loop het water door. 'Zit je goed prinses'grap ik.

    jasmine

    'Jaaaa, ik zit heerlijk hoor, maar ik ga straks wel weer het water uit en richting de tenten, wat is het inmiddels rond 5 uur en ik moet nog 2 koffers uitpakken en ik heb geen zin om dat vanavond te doen' zeg ik tegen hem

    {Ben er weer. Nog wat gebeurd?}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jayson
    'Ach joh,kan je toch ook morgen nog doen?'zeg ik en loop wat door het water. 'Maar ik ga zo ook weer het water uit hoor'

    Tesly schreef:
    {Ben er weer. Nog wat gebeurd?}


    nee niet echt veel bijzonders austin, isabella en danny zijn volgens mij aan eht zwemmmen in de zee en jasmine, ian en jayson in het zwembad