• hee allemaal ik heb wat rollen nodig voor mijn verhaal. het gaat over een meisje May Patricks die in een magische wereld terecht komt en er niet uit komt ze gaat op zoek naar iemand die haar kan helpen onderweg komt ze allerlei magische wezens tegen.
    ik heb al wat rollen maar ik wil er graag meer!
    alvast bedankt!
    groetjes swelo

    naam
    leeftijd
    soort magisch wezen
    magische kracht
    waar staat zijn/haar huis(gebied bijv. moeras, bos, grot, weiland)
    karakter
    geschiedenis
    uiterlijk(foto of beschrijing)
    extra

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:31 ]


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Naar wat voor rollen ben je opzoek? mensen/ meer magische wezens, vrienden of juist niet?
    Want ik wil best helpen, weet alleen niet echt wat je zoekt en wat je over ze wil weten.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    naam: Aolani Culnamo
    leeftijd: 15
    soort machisch wezen: demon (of elf)
    karakter: Aolani lijkt heel lief en onschuldig maar is erg snel kwaad. Ze is snel gekwetst en dan krijg je het niet snel goedgepraat. Ze is letterlijk licht ontvlambaar. Ze is behoorlijk ongeduldig en kan zich snel irriteren. Ze wil graag helpen, maar heeft gewoon geen geduld.
    verleden: Ze is opgegroeid met erg veel broers en zussen. Hierdoor moest ze altijd veel moeite doen om aandacht te krijgen. Er was altijd ruzie in het huis en daarom is ze ook snel geïriteerd en boos.
    goed of slecht: goed tenzij je haar boos maakt, dan kan ze behoorlijk tegenwerken.
    uiterlijk:
    gewoon:


    manga:


    magische kracht: Ze is een vuur demon/ elf. Ze kan vuur besturen.
    extra: Ze heeft een vos als huisdier. Vroeger reed ze er vaak op, maar nu wordt hij te oud en zij te groot. Haar vos heette Miko.

    dit is Miko:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 19:18 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:32 ]


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Naam: Haneë
    Leeftijd: 3
    Wezen: Ze is een riade.
    Riaden zijn geen dier of plant, iets er tussenin zou je kunnen zeggen. Ze hebben een groene tentakels die erg veel op langwerpige groene bladeren lijken en tot drie meter hoog kunnen groeien en lindes genoemd worden. Deze lindes bewegen alsof ze in de wind wuiven, hoewel hiervoor geen wind nodig is. Als twee of meer lindes tegen elkaar aan schuren ontstaat er een muzikaal geluid dat veel dieren hypnotiseert en naar de riade toe lokt. Dit is hoe een riade voedsel verzamelt. Hoe langer je aan de muziek van de riaden wordt blootgesteld hoe groter de kans is dat je wordt gehypnotiseerd en hoe dieper de hypnose gaat.
    Riaden worden tussen de 5 en 10 jaar oud, wat betekent dat Haneë nog vrij jong is en zich nog niet kan uitspreiden.


    Oke, ik heb nu meer een soort wezen dan een personage bedacht, maar wieweet heb je er wat aan :)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    naam: Adencia Melaiza
    leeftijd: 20
    soort magisch wezen: heks
    magische kracht: Duistere spreuken (vooral goed in het besturen van het weer)
    waar staat zijn/haar huis: Verboden woud
    karakter: Adencia is erg sluw en doet alles om voor elkaar te krijgen wat ze wilt. Ze is duister en ziet niet het goede van de wereld. Ze is een behoorlijke pessimist. Ze is egoïstisch en denkt dat alle mensen dat zijn. Ze denkt niet aan een ander en zal altijd eerst voor zichzelf kiezen. Ze kan zich transformeren in een schattig klein meisje en dan is ze plotseling super lief en vriendelijk, maar ze lokt je zo in de val.
    geschiedenis: Adencia was als kind gedumpt en heeft een soort van op straat geleefd (zover dat mogelijk is in een magische wereld). Ze is erg verbitterd en heeft altijd al het gevoel gehad dat er niemand van haar houd. Ze heeft zichzelf leren toveren.
    uiterlijk: Rechts is ze normaal en links is ze in haar transformatie


    extra: Ze kan slecht tegen vel licht.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 19:20 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    ik heb veel rollen nodig ik heb vooral wat aan veraders en slechterikken thxx


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    naam: Lilith Graywood
    leeftijd: 18
    soort magisch wezen:duister egnel
    magische kracht: kan gemakkelijk het leven nemen van mensen en andere wezens.
    waar staat zijn/haar huis:bos, in een verlaten schuur.
    karakter: Lilith is niet opvallend en je zou niet verwachten dat zij zo slecht is. Ze doet zich vriendelijk voor en kan daardoor mensen makkelijk vermoorden. Eigenlijk is Lilith een heel sadistisch persoon en ze zal zeker niet makkelijk zijn voor vriendschappen.
    geschiedenis: Lilith was altijd een vrolijk meisje, totdat ze tijdens een vakantie van een klif afviel en daardoor overleed. Ze kwam in de hemel, maar werd verbannen naar hel. De hel heeft haar uiteindelijk terug gestuurd naar de aarde om voor altijd de levens te nemen van onschuldigen.
    uiterlijk(foto of beschrijing):


    Lilith heeft lange tatoos over haar armen en benen lopen. Ze heeft grote zwarte engelen vleugels. Ze is ongeveer 1,70 lang en heeft zwart lang haar. Haar ogen zijn een donkere kleur rood.
    extra: Lilith heeft een vriend die een demon is.

    naam: Grey Fade
    leeftijd: 20
    soort magisch wezen: Demon
    magische kracht: Hij kan de duisternis besturen
    waar staat zijn/haar huis: bos, in een verlaten schuur.
    karakter: Grey is een sadistische jongen. Hij heeft geen moeite met wat hij doet en maakt zich ook nergens zorgen over. Hij kan laconiek doen over dingen en is ook best wel lui. Desondanks is hij goed in wat hij doet. (haha dat rijmt :'D)
    geschiedenis: Grey heeft altijd in hel rondgelopen, totdat hij de taak kreeg om beschermengelen van mensen af te nemen en zo de mensen in gevaar te brengen
    uiterlijk(foto of beschrijing):


    extra: Hij is de vriend van Lilith

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 16:57 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Ik heb nu genoeg rollen thx alkemaal


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.