• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Ik vind het prima, maar dan lig jij weer alleen. Nah, dan sturen we Danny wel naar jouw. Dan hebben Isabella en Austin ook alle rust,' grijns ik lachend. Ik neem nog een likje en ga liggen. 'Ze kunnen het ineens wel goed met elkaar vinden,' mompel ik. Ik eet mijn ijsje op en zucht. 'We kijken vanavond wel wat er gebeurd.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk hem vijandig aan. 'Rot toch op.' Ik neem nog een hap en schuif dan mijn bord van me af. Ik schiet in de lach. Dat kwam er wel heel bot uit. 'Sorry, zo bedoelde ik het niet.' Ik sta op. 'Nou gaan wij nog zwemmen of hoe zit dat?' Ik grijns naar hem en kijk naar het strand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik even en knik dan. 'Laten we het nu maar houden bij wat we hebben afgesproken'zeg ik lachend en kijk even Jasmine even aan. 'of je moet graag bij ons willen komen liggen'grap ik en gooi mijn ijs stokje weg. Ik pak de zonnebrand en smeer me even gauw in. Daarna pak ik mijn zonnebril en ga liggen.

    Ian Silvas

    Ik mik mijn stokje in een prullenbak en ga dan ook languit liggen. 'Welterusten,' mompel ik. Ik voel de warmte op mijn lichaam. Ik lig op mijn rug en de zon schijnt pal op ons. Bloedheet is het. Even heb ik de neiging om in het water te springen, maar de vermoeidheid wint het.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Jullie blijven zeker net zo lang door zeuren totdat ik zeg ja ik ga bij jullie liggen, maar dan kunnen jullie lang wachten, want ik ga niet bij jullie liggen, ik denk dat ik dan de volgende ochtend niet meer als een normaal mens de tent uitkom' zeg ik lachend en zet mijn zonnenbril op en blader weer verder.

    Austin
    ik grinnik even als ze zelf ook weer in de lach schiet en leg at geld neer at ik moest betalen en sta dan op. 'let's go swimming!'roep ik en loop het strand op.

    Ian Silvas

    'Nee joh,' mompel ik. Ik hoorde wat Jasmine zei en besloot daar nog maar even op te reageren. Een slaapkop is toch niet gezellig? Ook al was ik doodmoe. Ik sluit gewoon eventjes mijn ogen en doe even niks. Dat helpt vast ook. Voordat ik het doorheb val ik in slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    wat heb ik gemist?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik loop vlug achter Austin aan. Het hete zand doet pijn onder mijn voeten. 'Wat heet!' Gil ik en ik begin te rennen. Het hete zand doet echt pijn onder mijn voeten. Ik ben blij als mijn voeten het water raken. Opgelucht blijf ik staan en kijk over de zee heen. Als je rechtdoor zou varen, waar zou je dan uitkomen? Waar waren we eigenlijk in Spanje? West, Oost of Zuid? Ik glimlach en beweeg met mijn voeten cirkeltjes. Opeens voelde ik me gelukkig. Ik kon eten en ik ging uit mijn probleemzone komen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Jayson, Jasmine en Ian zijn terug naar de camping. Austin en Isabella zijn nu op het strand en hebben een gesprek gehad, maar niemand heeft die meegekregen en Gwendolyn en Mikan zitten volgens mij in het water. Dus niet zoveel bijzonderheid}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat kan ik met Danny doen? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Eh... Alleen Austin, Isabella, Jasmine, Ian en Jayson zijn echt actief. Of Tesly moet er ook zijn? Ik weet niet. Kijk maar wat je doet.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik als Isabella langskomt rennen en gilt dat het heet is. het zand was ook erg heet dus ik ren het water in. 'En waarom heb jij zo'n grote glimlach op je gezicht?'vraag ik lachend aan Isabella en loop iets veder het water in.

    [Ik doe wel dat hij zijn zwembroek was halen of zo en dat hij geen honger heeft en dat hij nu plots aan komt rennen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    'Door jouw,' glimlach ik. 'Ik besefte me net dat ik er wel uit kan komen. Misschien met een beetje hulp, maar het gaat me wel lukken.' Ik kijk hem aan en draai mijn hoofd naar de zon. Ja, het ging mij lukken. Ik zal er voor vechten. Voor mijn leven en voor Alice.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne