• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lachte even en keek rond. Mijn blik bleef weer hangen bij de meiden en ik at mijn spaghetti verder op, daarna moest ik lachen om Rachels reactie.

    [@CarrotCurls: zullen we anders even een tijdsprong doen, dat ze in het ziekenhuis liggen zodat de rest opgebeld kan worden?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Is goed]


    El Diablo.

    [sjezus bijna hart aanval donder een poster naar bene]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik glimlach en eet verder. Ik prikte een gehaktbal aan mijn vork en hield het tegen Finns neus die rood kleurde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dus nemen we zo ook nog een toetje?' vroeg ik aan de meiden. Het is zeker een geslaagde avond, ook al is het niet zo gelopen zoals verwacht. Op dat moment begint mijn mobiel met rinkelen en zucht ik even. Vast mijn moeder en Burt om te vragen hoe het gaat. Ik neem de telefoon op. 'Hallo?' mompel ik neutraal. Ik hoor een man aan de andere kant van de lijn zijn naam zeggen en nogwat, maar ik kon het niet verstaan. Net als ik wilde vragen wat hij zei begon hij weer te praten. 'Klopt u dat u Kurt Hummels stiefbroer bent? We hebben dat namelijk nagetrokken, en zijn vader is niet bereikbaar.' zegt de man. 'Uh, ja. Klopt.' zeg ik waarnaar ik me afwendt van de meiden om het gesprek beter te kunnen verstaan. 'Kunt u dan meteen uw ouders contacteren en onmiddelijk naar het ziekenhuis komen?' vroeg de man dringend naar de telefoon. Ik keek geschrokken voor me uit. 'Wat? waarom? Is er iets gebeurd?' vraag ik lichtelijk gepanikeerd. 'Hij is betrokken geraakt bij een ongeluk, samen met nog twee jongens. Sebastian Smythe en Damon Smythe. meer kan ik u niet vertellen over de telefoon.' zei de man. zonder nog iets te zeggen hing ik op en keek ik Mercedes en Rachel geschrokken aan. 'Ze hebben een ongeluk gehad,' zeg ik in paniek voor me uitstarend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Na een tijdje werd ik wakker, en zag een ziekenhuiskamer. Oh fijn, ben ik weer hier.. Ik zucht en sta op. Mijn arm zit in het gips, ook mijn linkerbeen en ik heb verband over mijn voorhoofd. Ook heb ik 2 grote littekens op mijn arm. Ow ja, het auto ongeluk.. Ik besluit maar even naar de kantine te gaan. Ik pak mijn telefoon van het tafeltje, en plof in de rolstoel. Ach ja, krukken met een gebroken arm gaat niet.. ik rij naar de lift, en rij dan erin. Ik ga naar beneden, en eenmaal in de kantine koop ik wat drinken.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:03 ]


    El Diablo.

    (Ik ben er weer! ^^ Hoe kan ik reageren? Moet ik nog steeds op Lizz reageren of dat iemand mij belt vanwege Kurt? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (Ik ben er weer! ^^ Hoe kan ik reageren? Moet ik nog steeds op Lizz reageren of dat iemand mij belt vanwege Kurt? XD)


    [Laat er maar iemand bellen. :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Laat er maar iemand bellen. :3]


    (Is goed! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Plots hoor ik mijn mobiel afgaan, terwijl Amen en ik bezig waren. Kreunend sta ik op en pak gelijk mijn mobiel en neem op. 'Hallo, je spreekt met Blaine' zeg ik. 'Ja, hallo. U spreekt met het ziekenhuis. Ik bel namens Kurt Hummel. Die heeft een ongeluk gehad' zegt een man. Ik trek wit weg en stotter. 'Hoe kan dat?' vraag ik geschrokken. 'Meneer, u kunt beter hier na toe komen. Dan leggen we het daar uit' zegt een man. 'Oke, ik kom eraan' zeg ik snel en hang op, waarnaar ik mijn kleding snel weer aantrek.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oh, hahahaha faaail. Ik zit te wachten op een antwoord van Rachel en Mercedes, zijn ze allebei offine XD]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:13 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Amen Nicholas elyon
    Begon hij zich nu aan te kleden? Geïrriteerd ging ik recht op zitten, een frons op mijn gezicht.
    'Wat is er nu weer?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nee hoor, ben er nog. Er was alleen telefoon, ik schrijf zo wel iets.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mercedes

    "Wat?" Zei ik lichtelijk verbaasd. "Wie?!"
    Geschrokken door de toon waarop Finn zojuist had gesproken schoof ik mijn bord met eten een heel eind opzij.
    "Finn, je ziet wat bleek," Zei ik bezorgd. "Wat is er aan de hand?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik was klaar met omkleden en ik was Amen al helemaal vergeten. 'Wat is er nu weer?' zegt Amen. Ik schrik op en kijk hem aan, oja hij was er ook. 'Mijn vriend ligt in het ziekenhuis, vanwege een ongeluk' snauw ik tegen hem. Omg, hoe kan dat! Ik moest hem niet laten gaan, hoe stom ben ik wel niet.


    One Who Travels A Higher Path.