• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

XDarkWingsX schreef:
    (...)

(Dus Kurt mag niet in coma zijn, ja! Anders. :Y) Prik ik je Haha, nee niet echt. Ik laat Dawn wel naar het slapende stef komen. ^^)

[Oh, is goed. ^^ En neee, niet mij prikken. haha ;p]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

De vrouw aan de balie kijkt me onderzoekend aan en ik dring aan. Ze zucht en geeft mij de kamer nummer door. Snel ren ik naar zijn kamer op de derde etage, kamernummer 10. Ik loop daar snel naar toe en kom binnen. Ik zie Kurt liggen met wat apparaten. Tranen komen in mijn gezicht te staan en ik loop naar hem toe en pak zijn hand vast. Kurt!

One Who Travels A Higher Path.

[Wacht, Mercedes heeft wel een auto...Anders heeft Escritura niets te doen. Hij kan Quinn wel ontmoeten? Dan komt ze er gewoon later achter?]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Leannan schreef:
    [Wacht, Mercedes heeft wel een auto...Anders heeft Escritura niets te doen. Hij kan Quinn wel ontmoeten? Dan komt ze er gewoon later achter?]

Amen's fine with meeting Quinn. ^^ hij loopt momenteel gewoon over straat, dus...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Aww, nu zijn de Smythe broertjes alleen D: ]

El Diablo.

Mercedes Jones

"Ik heb een auto," Zei ik en wandelde op een snel tempo naar buiten. "Wat? Dacht je nu echt dat ik te voet ging?"
    Met een brut gebaar haalde ik mijn autosleutels tevoorschijn en opende van op een afstand mijn wagen.
    Zonder te wachten op Finn en Rachel ging ik al in de auto zitten en startte hem waardoor de motor brullend tot leven kwam.
    Nerveus tikte ik met mijn vinger op het stuur terwijl ik wachtte tot ze, net als mij, in de wagen gingen zitten.

Quinn

Nadat ik na enkele uren besloot om Starbucks te verlaten, wandelde ik doelloos wat rond op straat.
    Aangezien mijn voeten enorm veel pijn deden door de stiletto's die ik al een hele dag aanhad, ging ik op een bankje zitten om mijn schoenen te verwisselen.
    Langzaam boog ik voorover om de bandjes van mijn stiletto's los te kunnen peuteren en schopte ze vervolgens voorzichtig uit.
    Uit mijn handtas haalde ik een paar ballerina's en deed ze met een tevreden zucht aan terwijl ik mijn stiletto's in mijn handtas stak.
    Ik had heus wel gezien dat er mensen toekeken naar wat ik deed, maar veel kon het me niet bepaald schelen.

Finn

Ik zuchtte een beetje opgelucht en stapte ze snel als ik kon bij Mercedes in de auto en trok Rachel mee. Stevig hield in haar tegen me aan, bang wat er gebeurd was. 'Wat als ze dood zijn?' vroeg ik schor. Moet ik dan leven zonder mijn stiefbroertje en mijn beste vriend?

[Anders stuur ik Finn zo meteen wel even naar Damon & Sebastian, dan doe ik dat hij het niet aan kon zien om Kurt zo te zien of zo.]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[Ben zo terug, even de hond uitlaten]

Amen Elyon
    Zucht. Ik verveelde me dood. Naar huis gaan betekende mijn moeder zien end aar had ik geen zin in. Blaine zorgde alleen maar voor een dramatische afleiding...
    Mijn oog viel op een blond meisje, dat op en bankje haar schoenen verwisselden. Met een grijnd liep ik achter het bankje langs. Tijdens het langslopen jatte ik gemakkelijk één van de schoenen uit haar tas.
    'Hey cinderella, ben je iets kwijt?'

[If you ask me why; because amen is corny. 8D]

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:09 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Damon zit trouwens in kamer 11, en Sebas in kamer 12..]

El Diablo.

[ zal ik dan die cinderella zijn ik doe brittany ]

I believe in a *Magical World*

Mercedes

"Daar mogen we niet aan denken," Zei ik terwijl ik ruw een traan af mijn wang veegde. "Gordels om."
    Wanneer ik zeker was dat iedereen zijn gordel vast had gemaakt, reed ik tegen een redelijk hoge snelheid naar het ziekenhuis, toch kreeg ik het voor elkaar om niet over de limieten te gaan.
    "Weet je welke kamer het is?" Vroeg ik wanneer ik de parking op reed.

Quinn

"Hey cinderalla, ben je iets kwijt?" Hoorde ik plots een mannelijke stem vragen waardoor ik opschrok.
    "Excuseer?" Zei ik met opgetrokken wenkbrauw terwijl ik hem in me opnam.
    Mijn blik bleef hangen op zijn gezicht terwijl ik langzaam opstond en mijn tas bij de hand nam die plots niet meer zo gevuld was als eerst.
    Ik keek van mijn tas naar hem en zuchtte even. "Geef het terug."

Blaine Anderson:

Nog steeds had ik Kurt's hand vast en tranen liepen over mijn wangen. Ik ging naast Kurt zitten en hield zijn hand nog vast. Wat heb ik gedaan? Ik ben vreemdgegaan in plaats van Kurt tegen te houden om daar naar toe te gaan. Ik had al zo'n slecht gevoel er over en ik zei nog wel dat hij er naar toe moest. Het is allemaal mijn schuld. Kurt, alsjeblieft, wordt wakker.

One Who Travels A Higher Path.

Amen Elyon
    Met een grijns gooi ik haar de schoen weer toe. Ze was behoorlijk knap, heldere ogen, blond haar, knap gezichtje...
    'De naam is Amen, en wie mag jij zijn, prinsesje?' vroeg ik terwijl ik naast haar op het bankje ging zitten. Mijn ogen hield ik recht op die van haar getrained.

Quinn

Snel stopte ik mijn schoen weer in de zak en legde mijn zak naast me.
    "Quinn," Zei ik bedenkelijk terwijl ik me automatisch afvroeg of hij nog meer van me had afgenomen. "En aan wat heb ik de eer te danken dat je me beroofde van mijn schoen?"
    Met een kleine, cynische glimlach keek ik hem aan en wist niet echt wat ik van hem moest denken.
    Uiteindelijk liet ik mijn afstandelijke houding toch wat varen aangezien hij het misschien toch niet zo bedoeld had.