• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nu kan ik niet meer verder rpgen(huil)
    miss. kan quinn of mercedes ook in breadstix gaan en dat rach naar de wc gaat en haar tegen komt]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 18:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    amen Nicholas Elyon
    'Oh, een bokser, huh?' vraag ik als hij met een zwak glimlachje de boksbal verstopt. De deur valt achter me dicht en ik loop verder naar Blaine toe, mijn ogen op zijn lichaam.
    'Dan moeten er behoorlijk wat spieren onder die laag kledij verstopt zitten, of niet soms?' mijn hand 'valt' tegen zijn borstkas aan, waarna ik hem meteen weg laat glijden en mezelf op blaine's bed laat vallen.
    'comfortabel,' glimlach ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mercedes

    Aangezien ik al een hele dag niet op school was verschenen, en me nu toch al wat begon te vervelen, besloot ik maar op naar Breadsticks te gaan.
    Ze hadden daar toch lekker eten en dat was misschien net wat ik nodig had om mijn zinnen te verzetten.
    Toen ik het gezellige tentje binnenkwam, zag ik Rachel aan een tafeltje zitten met Finn en ging lachend naar haar toe.
    "Hey Babes," Begroette ik hen beide. "Mag ik joinen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Oh, een bokser, huh?' vraagt hij en loopt naar me toe. 'Dan moeten er behoorlijk wat spieren onder die laag kledij verstopt zitten, of niet soms?' zegt hij en laat zijn hand tegen mijn borstkas aan en haalt het weer weg. Hij laat zich vervolgens op mijn bed vallen. 'comfortabel,' glimlach hij. Ik loop langzaam naar het bed toe en kijk hem onderzoekend aan. Ik krijg een raar gevoel, hij flirt wel behoorlijk tegen me. Terwijl ik hem amper ken en dan laat ik hem in mijn huis. Waarom doe ik dit? Ik wou wat zeggen, als ik verstoort wordt door mijn mobiel. Ik kijk snel naar mijn mobiel en ik zie dat ik een smsje heb gekregen van Kurt. 'Ik weettt niet wa det er was, ma aedr ik hou vcane jou!' stuurt Kurt. Even staar ik naar het scherm en tot mijn conclusie, was hij dronken. Wacht, wat Dronken?! Een steek van pijn en jaloerzie gaat door me heen en doe mijn mobiel weer in mijn zak, waarnaar ik Amen kijk en glimlach zwakjes.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 18:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ineens komt Mercedes "hey babes mag ik Joinen" ik knikte. "hoi wat brengt jou hier?" vraag ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Nonchalant haalde ik mijn schouders op nadat ik was gaan zitten.
    "De honger? De verveling?" Zei ik en maakte verveeld wat cirkeltjes op tafel met mijn wijsvinger. "Misschien beide...Ik weet het niet zo goed."
    Ik keek Rachel glimlachend aan en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. "En hoe is het met het kleintje in je buik?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik om het typisch mercedes antwoord. "goed hoor, tenmiste dat denk ik" zeg ik zacht en kijk gelukkig naar Finn."school was leuk hè" vroeg ik sarcastisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen Nicholas Elyon
    Hij kijkt me eerst onderzoekend aan, waarna zijn aandacht word getrokken door zijn telefoon. Een onbekende emotie verschijnt op zijn gezicht.
    'Wat is er?' frons ik. Was hij zo trouw aan dat vriendje van hem dat hij deze kans zou laten gaan? ik klop op het bed naast me met mijn hand.
    'Serieus, wat is er mis? Je was ook al zo afgeleid en.. uhm.. nou ja, zoals dit, in de Starbucks,' leg ik onbeholpen uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blaine Anderson:

    'Wat is er?' frons Amen. Hij klopt op mijn bed, als teken dat ik naast hem moet gaan zitten. Ik deed maar wat hij aan me vroeg en ging naast hem zitten. 'Serieus, wat is er mis? Je was ook al zo afgeleid en.. uhm.. nou ja, zoals dit, in de Starbucks,' legt hij uit. 'Het is gewoon' even stop ik en denk na. Vervolgens ga ik verder. 'Kort samengevat, mijn vriend wou heel graag naar en club met iemand. Maar ik vond het niet zo'n goed idee, maar hij wou het wel. Hij praatte ook telkens over diegene, dat het nu lijkt. Of hij verliefd op hem is' vertel ik tegen hem en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Amen Raphael Elyon
    Ik luister maar half naar zijn verhaal en doe dan een arm om zijn middel. Dit was iets wat ik tot mijn voordeel kon gebruiken.
    'Dat is lomp van hem,' zeg ik met een zachtere toon in mijn stem. Mijn hoofd leunt half op zijn schouder, nog net onschuldig genoeg om een troostend gebaar te zijn.
    'Zoiets verdien je niet Blaine, je kan zie hoe moeilijk je het er mee hebt.' Leugen, want ik kan emoties niet lezen. Mijn lippen zijn dichtgenoeg bij de huid van zijn nek dat hij mijn ademhaling zou kunnen voelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mercedes

    Lachend trok ik mijn wenkbrauw op en keek haar aan.
    "School?" Herhaalde ik met een redelijk diva toontje. "Liefje, heb je dan echt helemaal niet gemerkt dat ik er vandaag niet was?"
    Ik lachte even toen ik besefte dat ik met redelijk veel show aan het praten was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik "meisje toch, was je ziek ofoz?" ik grinnik weer "wij hebben het bij Spaans opgegeven."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga douchen over een klein kwartiertje terug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Nee hoor," Glimlachte ik nonchalant. "Ik had gewoon geen zin in school, dat is al."
    Ik had het gevoel dat Rachel me een preek zou geven aangezien het niet bepaald iets voor mij was om niet op te dagen op school.
    Maar aan de andere kant, het zou toch echt geen kwaad kunnen als ik wat uren miste?
    Ik kende mensen die het vaker deden en ze haalden toch erg goede resultaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "Mercedes toch dat is niet zo slim" zei ik moederachtig. Ik grinnikte want zelf spijbelde we ook. u


    Change is for weirdos ~ Niall Horan