• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'We vragen het wel,' zeg ik waarnaar ik met ze naar binnen loop naar de balie. De vrouw zucht en mompelt dan uiteindelijk kamer 10, en dat Sebastian en Damon in kamer 11 en 12 liggen. 'Kom we gaan.' zei ik tegen ze waarnaar ik samen met Rachel en Mercedes kamer 10 in ren. Ik zag Blaine bij hem zitten en liet mijn oog vallen op Kurt. Hij zag er slecht uit en lag aan de apparaten. Ik fronste even en zette een stap naar achteren. Godverdomme, wat is er in hemelsnaam gebeurt? 'Ik ga vragen aan een dokter wat er gebeurt is.' zei ik tegen Mercedes, Blaine en Rachel waarnaar ik snel de kamer uit liep. Maar toen ik buiten stond veranderde ik van gedachten en liep ik naar Sebastians kamer. Hij sliep ook al, net zoals Kurt. 'Godverdomme, Sebastian. Hoe is dit gebeurt?' vroeg ik hardop, ook al hoorde hij me niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik hoorde vaag iemand, en kreun pijnlijk.
    Moesten ze nou schreeuwen.. Ik heb koppijn...


    El Diablo.

    (Ik moet gaan slapen! Tot morgen en alvast slaaplekker! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Sebastian kreunde pijnlijk en meteen liep ik wat dichterbij. 'Sebastian?' zei ik al iets zachter. Ik besloot dat het geen kwaad kon om tegen hem te blijven praten, aangezien het effect bleek te hebben. 'Jij bent echt de enige die het voor elkaar weet te krijgen om binnen drie dagen in coma te raken.' zei ik waarnaar ik even fronste en dacht aan Kurt.

    [Slaap lekker, tot morgen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik kon wel een soort grinnik maken, maar mijn hoofd deed pijn.
    Ugh, coma.. Heel fijn..
    Ik concentreer me wat op de geluiden om me heen en wacht op Finn's reactie.


    El Diablo.

    [Ik ga trouwens ook slapen, ben echt kapot moe en moet morgen vroeg op >.<]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Ik hoorde Sebastian nog een soort geluid maken wat leek op een grinnik. Dus hij hoort me echt? Ik besloot om gewoon maar wat te zeggen, ook al sloeg het nergens op. Ik moest blijven praten tegen hem. 'Wat is er eigenlijk gebeurt?' vroeg ik. Oké, handig, Finn. Hij kan nu geen vragen beantwoorden. 'Ik bedoel, we zaten bij Breadstix en ik krijg ineens een telefoontje dat jullie in het ziekenhuis lagen. Wij hebben serieus iets met ziekenhuizen, zo blijkt het wel.'

    [Oké, nu ga ik echt. Welterusten alvast!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brittany Pierce

    Ik kom het ziekenhuis binnen en ga opzoek naar de kamer van Kurt.Na lang ronddwalen besluit ik toch maar te vragen aan een verpleegster waar de kamer van Kurt is. 'Euhh, Mevrouw. Ik zoek de kamer van Kurt ...'. Ik denk na maar ben de achternaam weer al eens vergeten. De verpleegster kijkt me maar raar aan en neemt me mee naar een deur. Wanneer de zuster de deur open doet zie ik meteen de anderen staan.


    I believe in a *Magical World*

    Sebastian

    'Mhm', dat weet ik wel uit te brengen.
    Ik kan moeilijk zeggen dat we een auto ongeluk hebben gehad, praten gaat een beetje moeilijk in coma...


    El Diablo.

    [ik ga ook slapen welterusten]


    I believe in a *Magical World*

    Rachel
    \ik staarde verbaasd naar Finn en daarna liepen we zo snel mogelijk naar Mercedes auto die snel wegreed. Finn had me stevig vast genomen. Het was vast de bedoeling geweeest dat ik hem zou troosten maar ik kon alleen maar naar voren staren en hopen dat Kurt niet dood was.\
    Fin melde mee dat hij ging kijken en rondvragen wat er gebeurd was. Na een paar minuten bedacht ik me sloom dat het neit slim was om hem nu alleen te laten, voor ons beide. Zo snel mogelijk liep ik uit de kamer. "Finn?" riep ik zacht door de gangen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 7:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Sebastian maakte een soort 'mhm' geluidje. Ik pakte een stoel en en zette het bij zijn bed neer en ging er achterstevoten opzitten, en liet mijn armen tegen de rugleuning en keek naar hem. 'Probeer wakker te worden.' zei ik tegen hem. 'Open je ogen..' zei ik, waarnaar ik iemand mijn naam hoorde roepen. 'Kamer 11' riep ik niet te hard terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    "kamer 11" hoor ik zacht terug. Ik zoek naar de kamer, owja Kurt lag op 10 dus het was zijn buurman. Ik loop naar binnen en zie Finn zitten en praten. Ik schrok even van Sebastiaan. "Ligt hij- ligt hij in coma?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik knik en kijk haar aan, mijn ogen worden vochtig. Hoe kan dit gebeurt zijn?
    'Hij hoort ons, want hij reageerde net.' zei ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk Finn verbaasd aan. "dan moet je veel praten tegen hem want dat zou schijnbaar kunnen helpen uit zijn coma te koemn" mompel ik en ik pak ook een stoel en Finns hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan