• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh, haha oké.]

    Finn

    Mijn ogen schoten naar Mercedes en ik keek haar in paniek aan. 'Kurt, Sebastian en Damon..' antwoordde ik waarnaar ik op stond. 'We moeten naar het ziekenhuis, nu.' zei ik tegen ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Amen Elyon
    Ik rol met mijn ogen en trek mijn kleding aan.
    'Ik dacht dat hij iemand anders had?' ik sta op en trek de jongen naar me toe voor een laatste kus.
    'Ga nu maar, we maken dit wel een andere keer af. We willen niet dat je liefje dit te horen krijgt of wel?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blaine Anderson:

    Hij rolt met zijn ogen en trek zijn kleding ook aan. 'Ik dacht dat hij iemand anders had?' Hij staat op en trekt me naar zich toe en geeft me een kus op mijn lippen. 'Ga nu maar, we maken dit wel een andere keer af. We willen niet dat je liefje dit te horen krijgt of wel?' zegt hij. Wacht, wat! Chanteert hij me nu. 'Zit je me nu echt op dit moment te chanteren?' vraag ik boos.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Snel veerde ik recht waardoor ik bijna mijn glas met drinken omver stootte.
    "We moeten er heen!" Zei ik terwijl mijn hart enkele tellen miste. "En snel ook."
    Kurt was misschien in levensgevaar, hij was mijn beste vriend dus daar ging ik niet licht over.
    "Kom op!" Zei ik dringend toen Finn en Rachel niet snel genoeg naar mijn zin recht stonden.


    [Misschien kunnen ze onderweg Quinn ergens tegenkomen op straat? Dan heeft ze ook iets te doen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Na een tijdje besluit ik naar mijn kamer te gaan, ben hartstikke moe..
    Eenmaal daar plof ik op mijn bed en slaap meteen. Geen idee dat deze slaap lang zou duren..

    [Sebas ligt net zoals Damon in een coma nu.....]


    El Diablo.

    Amen Elyon
    'Zit je me nu echt op dit moment te chanteren?' Ik glimlach alleen en loop naar de deur.
    'Alleen als je het zo wilt opvallen lieverd.' It's all fun and games en ik vermaak me wel. Ik knipoog en loop de kamer en dan het huis uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Finn

    Ik stond snel op en liep samen met ze naar de auto. 'Godver,' vloekte hardop. 'Rachel en ik zijn hier lopend naartoe gekomen. mijn auto staat nog thuis.' zei ik.


    [Oké, is goed! Misschien kan ze nu even komen, dat ze daar ging eten of zo en dat Quinn ze kan brengen? ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [wie wilt 'lieve' Amen tegenkomen? :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kurt ligt trouwens ook in coma..]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Alledrie in coma...
    Damon heeft trouwens ook een hartoperatie gehad...

    De familie Smythe staat echt bekend om hun zwakke hartjes.. ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Alleen als je het zo wilt opvallen lieverd.' zegt hij knipogend en loopt het huis uit. Verbijstert blijf ik staan, maar veel tijd heb ik niet om na te denken. Snel loop sluit in het huis af en ren desnoods naar het ziekenhuis. Kurt, was op dit moment veel belangrijker. Ik loop snel naar de balie en vraagt om Kurt Hummel.

    (Fudge welke kamer ligt Kurt? En bij de andere RPG, de nieuwe topic moeten we de volgende dag beginnen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Fugde schreef:
    [Kurt ligt trouwens ook in coma..]


    (Noooooooo, why!!!! D: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Haha, verzin maar wat hoor. En echt? Oh, dat is niet echt het goede moment, haha ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Fugde schreef:
    [Haha, verzin maar wat hoor. En echt? Oh, dat is niet echt het goede moment, haha ^^]


    (Dus Kurt mag niet in coma zijn, ja! Anders. :Y) Prik ik je Haha, nee niet echt. Ik laat Dawn wel naar het slapende stef komen. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Noooooooo, why!!!! D: )


    Hij komt wel weer bij hoor ;p


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.