• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

XDarkWingsX schreef:
    (...)

(Yeey. Welkom terug! Blaine is aan het vreemdgaan!! D: )

[Oooooooh! Dat kan niet eh? D:
    Haha, en thanks! :] ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    "ze waren boos maar Carole heeft ons gelukkig geholpen en zei dat het niet de eerste dingen waren waar je aan dacht als je nou je weet wel" ik voel me een beetje rood worden. "znahe begreep gelukkig ook dat ik van het kindje houd" ik pak Finns hand

Fugde schreef:
    (...)

[Oooooooh! Dat kan niet eh? D:
    Haha, en thanks! :] ]

(Dan komt er wel drama tussen hun! Again! XD Trouwens als je wilt natuurlijk, kan je weer reageren op Dawn? ^^ Moet je die reactie even zoeken.)

One Who Travels A Higher Path.

Damon

Ik grijns, dat is het leuke hieraan. Ze flirten altijd terug, haha. Ik grijns, en kijk naar Kurt op de dansvloer. Ach, who cares.. Hij heeft het vast leuk..

El Diablo.

Mercedes

Ik knikte begrijpend en leunde weer wat achteruit toen de serveerster met mijn bestelling aan kwam lopen.
    Voordat ze weg kon gaan, betaalde ik haar zodat ik daar ook al van af was.
    "Ik hoop voor jullie beiden dat het een gezond kindje wordt." Glimlachte ik en begon rustig te eten.

[Wat is znahe? :') ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Amen Nicholas Elyon
    Even verstijfde hij, alsof hij verrast was. Serieus, ik was niet bepaald zuinig geweest met mijn hints. Maar daarna kwamen ook zijn lippen in beweging en gleden zijn handen over mijn onderbuik, waardoor er een rilling door me heen ging. Blaine goes straight for the good.
    Ik grijns in het midden van de lustvolle kus, waarna mijn tanden lichtjes over zijn onderlip glijden en bijten. Mijn beiden handen houden zich inmiddels bezig met blaine's shirt, wat ik in recordtijd op degrond weet te smijten. zoals ik verwacht had kon je goed zien dat hij aan sport deed.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

XDarkWingsX schreef:
    (...)

(Dan komt er wel drama tussen hun! Again! XD Trouwens als je wilt natuurlijk, kan je weer reageren op Dawn? ^^ Moet je die reactie even zoeken.)

[Heb ik zojuist gedaan :]]

Rachel
    "dat hopen wij ook" zeg ik zacht en ik zag het megabord spaghetti aankomen en grijnsde naar Finn.

Finn

'Mooi,' zei ik toen ze de spaghetti kwamen brengen. 'Ik rammel.' zei ik waarna ik meteen begon met opscheppen.

Kurt

Ik was zo moe van het danste en werd om de seconde omver geduwd, dat ik het helemaal zat werd. Ik voelde me vreselijk misselijk en ik was draaierig. Ik wilde naar huis toe. Ik keek even rond of ik Sebastian of Damon zag en toen bleef mijn blik bij de bar hangen en liep ik er waggelend naar toe. Ik voelde dat mijn ogen klein waren, en ik zag er vast helemaal niet meer uit. 'Damon!' riep ik hard waarnaar ik merkte dat ik een flirt-momentje stoorde tussen hem en het barmeisje. 'Ik ben het zat.' zei ik droogjes. 'Dus ik ga, doei.' Ik liep weer weg om hem en het meisje de ruimte te geven en viel weer bijna op de grond.

Rachel
    Ik grinnik om Finn en schepte zelf ook wat op.
    Ik nam een hap en grijnsde "wauw dit is zo lekker" m ompelde ik en pakte nog een hap.

Damon

'Dude, ik ga jouw niet zo naar huis sturen' mompel ik, en sta op. 'Laters babe!' zei ik en trok ook Sebastian mee. 'Dat je dat echt denkt' mompel ik, en loop naar buiten.

El Diablo.

Blaine Anderson:

Ik voelde zijn tanden lichtjes over mijn onderlip glijden en bijten, waarnaar ik zachtjes kreunde. Zijn beiden handen houden zich inmiddels bezig met mijn shirt en trek het uit. Mijn handen glijden ook naar zijn shirt en trekt het dan ook uit. Ik zoen hem weer en mijn handen strelen over zijn borst. Waarnaar ik met mijn onderlichaam tegen de zijne aan druk.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt

Ik voelde de frisse buitenlucht en keek even om me heen. Alles draaide nog altijd in mijn gezichtsveld en ik probeerde Damon aan te kijken. 'Ga jij nou maar naar dat meisje toe. Ik red me wel.' zei ik. Het klonk echt niet meer als mij. Ik wilde naar huis, desnoods zou ik Blaine wel vragen om me op te halen. Ik miste hem..

Amen Nicholar Elyon
    Blaine heeft het al snel door want ook mijn shirt word ruw uitgetrokken. Een kreun ontsnapt uit zijn keel, de jongen is wel erg makkelijk. Maar goed, hij had dan ook problemen met dat vriendje van hem. mijn lioppen hielden zich weer bezig met de zachte huid van zijn nek terwijl mijn vingertoppen over zijn gespierde borst en onderbuik gleden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Damon

'Nee, flirten is een van de dingen die je doet in een club, no big deal' zeg ik, en open de auto. 'Kom gewoon mee, desnoods breng ik je wel bij Blaine.' zucht ik.

[Hihi, straks krijgen ze een ongeluk ^^ ]

El Diablo.