• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Blaine Anderson:

Hij slaat een arm om mijn middel. 'Dat is lomp van hem,' zegt hij zachtjes. Hij leunt zijn hoofd half op mijn schouder, als teken van een troostend gebaar. 'Zoiets verdien je niet Blaine, je kan zien hoe moeilijk je het er mee hebt.' zegt hij en ik kijk hem aan. Ik voel zijn ademhaling in mijn nek, waardoor ik kippenvel krijg. Kurt is nu zeker plezier aan het maken met Damon. Waarom zou ik dat ook niet doen?

One Who Travels A Higher Path.

Mercedes

Ik rolde lachend met mijn ogen en keek Rachel aan.
    "Ja, want voor die ene keer gaan ze me absoluut van school trappen," Grinnikte ik sarcastisch. "Nah, Ik had echt geen zin in school."
    Er was de laatste tijd gewoon te veel drama, meer dan ik kon verdragen.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Amen Nicholas Elyon
    Toen Blaine niet reageerde en me niet weg duwde, nam ik dat als groen licht, waarna ik mijn lippen over de zachte huid van zijn nek laat glijden. hij draagt een of andere zoete aftershave. goedkoop ook.
    zonder pardon duw ik Blaine tegen het matras zodat ik half over de kleinere jongen lig. Één hand glijd inmiddels al over zijn been terwijl mijn lippen kusjes langs zijn nek drukken. Langzaam verplaatsen ze zich langhs zijn kaak, waarna ik eindelijk zijn lippen vind. Not bad for a first day.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

rachel
    "wie weet wel ja, dat is trouwens geen smoes . Maar ik laat het hierbij omdat wij ook spijbelen, ofnee we hadden me ziekgemedl" glilach ik emn ik knipoog naar mercedes

[Yay, ben ik weer. ^^]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[Wil iemand héél lief zijn, en het barmeisje spelen in de club?? :3 ]

El Diablo.

Mercedes

"Ik zal het niet meer doen chef," Grapte ik en keek van Rachel naar Finn en terug. "Hoe reageerden jullie ouders trouwens toen ze het hoorden van de baby?"
    Geïnteresseerd steunde ik met mijn ellebogen op tafel en leunde automatisch wat naar voor.
    "Waren ze kwaad?"

CarrotCurls schreef:
    [Wil iemand héél lief zijn, en het barmeisje spelen in de club?? :3 ]

[Als niemand anders wil, i'll do it. ^^" ik heb het alleen niet goed gevolgd, so i'll need a recap of what happened en wat je wil dat ik doe.)

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:37 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Laten we het erop houden dat Damon met het barmeisje flirt nadat hij Kurt op de dansvloer heeft geduwd.. XD]

El Diablo.

[cheyenne mercedes is er ook die kwam binenngewipt.]
    Rachel
    Ik zucht even en kijk naar Finn. "ze waren er niet bepaald blij mee maar ze hebben dankzij Carole besloten dat ze me zullen steunen" ik zucht nogmaals

[Haha, oké dan. ^^]

Finn

'Ze waren in het begin flink boos, ja.' voegde ik eraan toe waarnaar ik even naar Rachel keek en daarna weer naar Mercedes. 'Maar nu staan ze er zo goed als achter.'

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Mercedes

Ik trok mijn wenkbrauwen bezorgd een stukje op.
    "Ik dacht eigenlijk dat ze het zouden begrijpen," Zei ik twijfelend, maar herpakte me al snel. "Gelukkig steunen al je vrienden je, toch?"
    Ik lachte even en liet een serveerster stoppen waarna ik een kleine spaghetti bestelde en een cola, mijn maag was namelijk hard beginnen knorren.

Blaine Anderson:

Ik voelde zijn lippen over mijn huid van mijn nek glijden en Amen duwt mij zonder pardon tegen het bed aan, waarnaar hij half over me heen hangt. Even was ik verbijsterd en liet het allemaal maar gebeuren. Ergens voelde het ook niet goed tegenover Kurt, maar hij is zelf ook plezier aan het maken. Waarom ik niet? Ik voelde dat zijn ene hand over mijn been glijd terwijl zijn lippen kusjes langs mijn nek geeft. Hij gaat langzaam omhoog, waarnaar hij me lippen vind. Ik zoen hem terug en laat mijn ene hand onder zijn shirt glijden en zijn onderbuik strelen, waarnaar de andere hand zijn haar strelen. Zelfs dit vond ik ook nog spannend en opwindend.

Glinda West - Barmeisje
    Verveeld was ik nog een glas af, waarna ik twee cockttaisl klaarmaak voor het koppel aan de oostzijde van de bar. Jusit dat zie ik het - uit mijn ooghoek. één van de jongens van eerder die me een knipoog geeft. Ik voel een blos op mijn wang verschijnen, en geef hem een flrit glimlach terug.

Fugde schreef:
    [Yay, ben ik weer. ^^]

(Yeey. Welkom terug! Blaine is aan het vreemdgaan!! D: )