• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik boog voorover om te kijken waar Damon het over had en begon te lachen en haalde mijn schouders op. 'Weet ik niet.' lachte ik.. De lichten kwamen steeds dichterbij en ik bleef er naar staren. Wat was dat?

    Finn

    Ik lachte en at gewoon verder.
    'dit moeten we vaker doen, en misschien dan met meerderen erbij.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik kom zo terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik was geloof ik de enige die niet dronken was, en keek nu ook naar voren.
    Mijn ogen werden groot. 'Damon, ga naar de andere kant!' schreeuw ik. Maar het was te laat.. De vrachtwagen raakte ons en ik voelde hoe de auto rondslingerde in de lucht.


    El Diablo.

    [ahahha kurt en damon. geheheh wat is dat]
    Rachel
    Ik knik "oeh ja met de gleeclub en dan zo aan een grote lange tafel tegen het einde van het jaar, of met kerstmis ofzo" ik keek met een big smile naar Cedes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hihi, ik hou van ongelukken.. In rpg's ofcourse...[]


    El Diablo.

    Kurt

    'Damon, ga naar de andere kant!' schreeuwde Sebastian. In één klap voelde ik me heel anders en keek ik nogmaals naar de lichten. Het is een vrachtauto! Met een harde klap kwamen we er tegen aan en ik voelde de auto rondslingerde in de lucht. Ik voelde daarna ineens een hele harde klap tegen mijn hoofd, en daarna was het zwart..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Amen Nicholar Elyon
    'Hold on, sexy,' mompel ik, waarna ik mijn heupen wat dichter tegen hem aanduw zodat mijn erectie tegen de zijne wrijft. Mijn hand glijd richting eht nachtkastje, opzoek naar glijmiddel - want hij is schattig maar zonder glijmiddel is het een beetje pijnlijk. Maar dan hoor ik piepende remmen door het open raam gallen, gevolgd door een ahrde knal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CarrotCurls schreef:
    [Hihi, ik hou van ongelukken.. In rpg's ofcourse...[]



    [Hahaha, ik dacht al XD. Maar uuh, me too ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    "Misschien kunnen we aan de eigenaar dan vragen of we mogen optreden?" Stelde ik met een brede grijns voor. "Gratis en voor niets in ruil voor gratis eten? Want een goed optreden lokt altijd enorm veel volk."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [finny don't forget your honey]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik opende mijn ogen, en zag dat mijn arm bebloed en in een rare positie lag. Ook voelde ik vanaf mijn hoofd iets warms glijden. Shit.. Ik sta moeilijk op, en loop naar de auto die op de kop ligt..


    El Diablo.

    Rachel
    Door Cedes voorstel begin ik te stuiteren op mijn stoel terwijl mijn ogen groot worden. "oeh ja en dan gaan Finn en ik een liefdesnummer brengen en dan wij samen een duet"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, ik wachtte even op Mercedes' antwoord, haha ^^]

    Finn

    'Ja, dat is een heel goed idee.' stemde ik in met Mercedes. 'en hoe meer ervaring we hebben, des te beter.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    "Babe," Glimlachte ik naar Finn "Ik heb altijd alleen maar goede ideeën, dat weet je toch?"
    Lachend at ik nog wat spaghetti en maakte al verschillende plannen in mijn hoofd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "Jihaaaa the new directoins are comming" roep ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan