• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[you forget Finn]xD

[Oops XD]

Finn

Ik at van de spaghetti en het smaakte heerlijk, het had eigenlijk een romantische date met Rachel moeten worden. Maar nu Mercedes hier toch, en het was eigenlijk best gezellig. 'smaakt het?' vroeg ik aan ze.

Kurt

'Jaaa, ik wil naar Blaine,' glimlachte ik uitgelaten waarnaar ik vrolijk de auto in klom, wat nogal onhandig ging. Ik voelde me raar genoeg een stuk beter.

[Omfgggg. Haha, wat hou ik toch van drama ^^]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

rachel
    Ik knikte "dit was je beste verassing ever, waaraan heb ik dit te danken?" ik kijk hem vragend aan.

Blaine Anderson:

Zijn vingers strelen mijn borst en onderbuik. Ik voelde me raar, dit was anders dan met Kurt. Dat was echte liefde, dit was ruw en lust. Wat hier speelde. Ik draaide nu de rollen om en draai ons allebei om, waarnaar ik nu op hem lig. Ik kijk hem verlangend aan en trek zijn broek uit met zijn boxer erbij. Daarna volgt mijn broek en boxer en duw mijn onderlichaam weer ruw tegen de zijne. Waarnaar ik kusjes in zijn nek geef.

One Who Travels A Higher Path.

Damon

Ik grinnik kort, en rij dan weer weg.
    Ik kijk naar de weg, en tik wat met mijn vinger op het stuur.
    Ik rij wat sneller en voel me wat lichtjes.. Maakt niet uit..

El Diablo.

Kurt

'Bedankt dat ik mee mocht, j-je bent cool, Damon.' zei ik tegen hem met een dubbele tong. Dit was weer een ervaring rijker.. Maar ik had het gevoel alsof ik dit zelf niet meer was.. 'Zet de radio aan!' riep ik daarna ineens tegen hem.

Finn

'Gewoon, zomaar.' zei ik waarnaar ik glimlachte.
    'Ik mag mijn vriendin toch wel eens verwennen?' vroeg ik.

Amen Nicholas Elyon
    Tot mijn verbazing neemt blaine nu het roer van me over. hij duwt me ruw tegen het matras en begint mijn nek te kussen waardoor er heete rillingen door me heen gaan. Er komt een kreun van mijn lippen als hij zijn onderlichaam tegen het mijnen drukt.

[brb, ben er over 10 minuten weer ^^]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Rachel
    Ik grinnik "en of je dat mag" ik buig me voorover om hem een kus te geven maar bedenk me wat leukers. Ik zoek een lange spagetthi sliert en stop de uiteinde lachend in mijn mond hopend dat hij de hint begreep

Damon

Ik lach, en zet de radio aan.
    Okee dan, One Direction...
    Het zal wel..
    Ik rij verder en voel mijn hoofd steeds lichter worden..

El Diablo.

Mercedes

"Ik kwam blijkbaar niet op het goede moment?" Grinnikte ik terwijl ik me op mijn eten probeerde te concentreren zodat ik niet naar Rachel en Finn moest kijken. "Je kon me ook gewoon wegjagen hoor."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Blaine Anderson:

Ik hoor hem kreunen en ik glimlach lichtjes. Ik wrijf met mijn onderlichaam tegen de zijne en er komt een tinteling in mijn onderbuik. Ik bijt zachtjes in zijn nek en geef af en toe kusjes. Ik doe zijn benen wat wijder, dat het met wrijven makkelijker gaat.

One Who Travels A Higher Path.

Finn

Ik begon te lachen en nam de uiteinde van de sliert in mijn mond en at het op tot ik haar lippen raakte en zoende haar daarna. 'Ik ga niet met mijn neus door de spaghetti, hoor.' zei ik lachend, terug denkend aan die Disney film die ik vroeger keek. Daarna keek ik weer naar Mercedes. 'Nee, blijf.' zei ik. 'Het maakt niks uit, het is toch gezellig.' zei ik gemeend.

Kurt

Toen hij de radio aanzette ontspande ik me weer en luisterde ik naar de muziek. Het was One Direction. Ik legde mijn hoofd tegen de hoofdeinde van de bank en ging een beetje scheef zitten. Ik kwam daarna tot het besef dat ik mijn gordel niet om had. Jammer dan. Ik kijk naar buiten en dacht aan Blaine.

Rachel
    Snel at ik het ook op en voelde zijn lippen tegen de mijne. Ik kijk hem zielig aan "atje toe vor mij?" ik kijk lachend naar Mercedes. "kan ik je ook binnenjagen"

Damon

Ik grinnik, en voel me nu heel licht.
    Ik sluit kort mijn ogen, en kijk dan weer naar de weg.
    Opeens zie ik twee lichten onze kant op en getoeter.
    'Hé, wat is dat?' lach ik..

El Diablo.

Mercedes

Ik lachte ongemakkelijk. "Dankje, denk ik."
    Snel nam ik nog een slok van mijn drinken en keek vanonder mijn wimpers naar Rachel en Finn die er samen erg gelukkig uitzagen waardoor ik automatisch glimlachte.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.