• deze reclames vond ik net op youtube en ik vind ze toch best wel aangrijpend, vooral omdat het ook allemaal waar is.





    wat vinden jullie hiervan?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wow, ze zijn best pakkend ja :O
    Vooral die laatste vind ik er aangrijpend.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het wel heel goed dat Dove dit doet.
    Vooral die laatste is erg aangrijpend idd


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Ik vind het wel heel goed dat Dove dit doet.
    Vooral die laatste is erg aangrijpend idd


    Shit happens but pee happens a lot more.

    LaCerise schreef:
    Ik vind het wel heel goed dat Dove dit doet.
    Vooral die laatste is erg aangrijpend idd


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Derde filmpje; 1:12 tot 1:18. Exactly that.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kijk; mensen.
    Ik vind dit weer gewoon een reclamestunt.
    Ze hebben ook wel zo'n modellen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Kijk; mensen.
    Ik vind dit weer gewoon een reclamestunt.
    Ze hebben ook wel zo'n modellen.

    Eens, maar hun modellen lijken vaak nog.. menselijk.
    Same met Nivea.
    Aan de ene kant wat schijnheilig, maar als je het vergelijkt met l'oreal en weet ik veel zijn ze nog redelijk.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)
    Eens, maar hun modellen lijken vaak nog.. menselijk.
    Same met Nivea.
    Aan de ene kant wat schijnheilig, maar als je het vergelijkt met l'oreal en weet ik veel zijn ze nog redelijk.

    Dat is wel waar. Meestal doen ze express 'niet-perfecte' vrouwen en zeggen ze dat er nog eens expliciet bij.
    Maar het is en blijft een reclamecampagne.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het ook best aangrijpend... Vooral omdat ik zelf vroeger ook niet geaccepteerd werd. Voor mij heeft het tot mijn 18e geduurd voor ik mezelf heb leren accepteren en pas nu lukt dat echt elke dag beter en beter. Ik hoop maar dat veel andere meiden dat eerder leren, of niet hoeven te leren omdat ze gewoon al die rust hebben gevonden. Niet iedereen is een topmodel, maar dat hoeft ook niet. Je bent mooi zoals je bent, als je tevreden bent met jezelf. Zelfs als niet iedereen het daar mee eens is. (cat)


    Til hug og blod.

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.


    Physics is awesome

    Ik vind het moeilijk me in te leven, omdat ik (als een van de weinigen?) gewoon blij ben met mezelf. Tuurlijk loop ik ook wel eens te klagen over dat ik dikker word oid, maar ik schaam me niet voor mezelf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."