• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik maakte maar een geluidje wat op 'uhhuh' moest lijken..
    Nu weet ik het zeker, voortaan rij ik als ik met Damon mee ga..


    El Diablo.

    Finn

    'Is Kurt al wakker?' vroeg ik aan haar.
    'Ik kan hem niet zo zien.' zuchtte ik. Want dan voelt het alsof het merendeels mijn schuld is..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schudde mijn hoofd en sloeg mijn armen om hem heen, ik hoorde van Sebas een vaag geluid. "Finn je kunt er niets aan doen, het is niet fijn maar Kurt is een vechter en doorzetter, denk aan die jaren met Karofsky" zeg ik zacht.

    [ik ga tot over 2,5 uur]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Weet niet, misschien had ik beter na moeten denken.' zei ik waarnaar ik naar Sebastian keek. Ik had ze tegen moeten houden op één of andere manier. Ik had moeten weten dat die Damon geen goed nieuws was. En uitgaan op een doordeweekse dag is sowieso verboden thuis. Ik krijg hoe dan ook te horen dat ik Kurt tegen had moeten houden. Maar wie had dit nou verwacht? 'Is dit gebeurt door Damon?' vroeg ik uiteindelijk aan Sebastian..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 8:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht hij nam ook altijd de schuld op zijn scouders. " je had niet unnen weten dat het zo eineigde". Zeg ik zacht en wrijf over zijn rug

    ( omg ik bem zo megablij ik had een 6,4 voor bio en nu ben ik net over als het goed us argh happy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Rachel wreef me over mijn rug en ik besloot om even niks meer te zeggen. Ze had gelijk.. Niemand kon dit voorspellen.. Ik keek haar aan en zoende haar even kort liefdevol op haar mond. Als uiting dat ik blij ben dat ze bij me is.

    [Zie je nou?? Ik zei het toch!! Yaay gefeliciteerd alvast!
    Haha faal, was net in slaap gevallen ;$]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er weer! Ik hoefde niet eens stage te lopen vandaag! :D )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlachte toen hij me kustte. " zullen we zo even bij Kurt kijken, ik denk dat Blaine wel wat steun kan gebruiken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( als deze topic vol is kan een van jullie de nieuwe aanmaken zit op pad)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Is goed,' zei ik. Ik stond op en keek even naar Sebastian. 'Ik kom zo terug, dat beloof ik.' zei ik tegen hem. Ik zou vast wel één of andere debiel lijken nu. Maar dat kon me niks schelen. Ik trok Rachel voorzichtig mee naar Kurts kamer en ging samen met haar bij Blaine zitten.

    [Is goed]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Tranen rolde nog steeds over mijn wangen en ik had gezien, dat Rachel en Finn ook hier waren. Ze waren naar sebas gegaan. Ik hield nog steeds zijn hand teder vast. Ik voelde me zo schuldig tegen over Kurt. Ik had hem niet moeten laten gaan, maar ik dwingde toch. Uiteindelijk ben ik ook nog vreemdgegaan, dat zal hij mij nooit vergeven. Ik vergeef het mezelf ook niet, wat ben ik een idioot. Ik ben niet goed voor hem en hij zegt dat ik perfect ben. Ik ben vreemdgegaan, ik zal mij daarvoor nooit meer vergeven. Langzaam sta ik op en geef een kus op Kurt's zijn lippen. 'Alsjeblieft, wordt wakker' zeg ik zachtjes.

    (Mij maakt het niet uit wie de volgende topic maakt! ^^ Fudge, op die andere RPG, had ik nog gereageerd. :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Hij zegt doei tegen Sebas ej ik zeg ook maar doei, daarna lopen we naar Kurts kamer en ik loop gelijk naar Blaine.
    " gaat het een beethe?" voor ik de vraag vroeg wist ik het antwoord al,
    Nee het gaat niet hij neemt de schuld opzich


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Vaag voelde ik iets warms tegen mijn lippen en iemand iets zeggen.Blaine? Een gekwelde kreun verliet mijn lippen door de steken die ik door mijn hoofd voelde. Het deed zo'n pijn.. Waar was ik? Het was donker en ik was bang.. Ik voelde langzaam gevoel in mijn vingers komen, ik voelde iets in mijn hand en probeerde het te pakken. Ik opende mijn ogen en meteen drong het licht binnen waardoor ik een pijnlijke uitdrukking op mijn gezicht kreeg. Daarna keek ik recht in het gezicht van Blaine. 'Blaine?' zei ik zachtjes en angstig. Mijn hoofd deed zo' pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoor Kurt zacht kreuenen en even later gingen zijn ogen open. Ik bleef even met openmond naar hem kijken. " oh my god" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Een kreun verliet Kurt's mond en ik schoot op en nog steeds hield ik zijn hand vast. Kurt! Hij bewoog met zijn hand en kneep er zachtjes in. Hij opende zijn open en trok een pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht. Hij keek naar mij en ik glimlachte ontroerd. 'Blaine?' zei Kurt zachtjes en angstig. 'Kurt' zeg ik vol met tranen en zoen hem weer voorzichtig. 'Ik was me doodgeschrokken dat je in het ziekenhuis lag' zeg ik geschrokken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.