• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Mijn topic)

    Blaine Anderson:

    Hij pakt onze bekers en mijn chocolade muffin en samen lopen we naar het tafeltje, waar Finn en rachel eraan zitten. Ik luisterde gewoonlijk naar hun gesprek en nam een klein slokje van mijn koffie, waarnaar ik de muffin pakte en begon te eten.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Ik merkte dat Rachel het koud kreeg en deed mijn jack om haar schouders, zodat ze het hopelijk iets warmer zou krijgen. 'Nee, er is inderdaad niet veel gebeurt vandaag.' beaam ik.

    Kurt

    'Ah,' zeg ik zachtjes waarnaar ik een grote slok koffie neem. 'Oh, hebben jullie de broer van Sebastian gezien. Zo ja, wat vinden jullie ervan?' vraag ik nieuwsgierig aan ze. 'Ik vind hem totaal niet op Sebastian lijken.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar naar Finn en rits de vest dicht terwijl ik me erin kruip.
    Ik snuif zacht zijn lekkere geur op en probeer met mijn hoofd bij het gesprek te blijven in plaats van steeds aftedwalen naar de babby


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Weet niet, ik heb nog geen kans gehad om met hem te praten.' zeg ik schouderophalend tegen Kurt.

    Kurt

    Ik merk dat Rachel mijn vraag niet hoort en begin even te lachen. Ik pak een onderzetter en gooi het tegen haar aan. 'Rachel! Ik vroeg wat!' zeg ik met een hoge stem waarnaar ik begin te lachen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga ff naar tandarts tegenover dus uikterlijk duurt het 10 min.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik schrik wanneer ik iets tegen mijn arm voel, verschrikt kijk ik op. "rachel ik vroeg wat" zegt hij lachend. Ik glimlach "sorry wat vroeg je, ik was er niet echt bij"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoor opeens Damon's naam uit Kurts mond komen en ik kijk hem aan. Wat vind hij van hem? Toen we hem hebben ontmoet, is hij nu helemaal vol van hem. Dalijk vind hij hem leuk? Ik zucht, nu had ik echt geen zin meer om naar die club te gaan. Kurt zou vast helemaal aan hem gaan hangen. Ik zette mijn koffie weer neer en staarde naar buiten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kijk even naar Blaine en laat daarna mijn hoofd op zijn schouder rusten, maar blijf Finn en Rachel aankijken. Misschien leek ik wel te enthousiast over Damon. Maar dat kwam alleen omdat iemand zoals hem, mij nog nooit meegevraagd heeft. Ik keek alleen een klein beetje tegen hem op, meer niet. Ik vond hem dus helemaal niet leuk of zo, hoe kan ik ook? Met Blaine als vriendje? Hij is de knapste, liefste en de beste vriend ooit. 'De broer van Sebastian. Wat vind je van hem?' vraag ik aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt legt zijn hoofd op mijn schouder en ik kijk even naar hem en dan naar Finn en Rachel. 'De broer van Sebastian. Wat vind je van hem?' vraagt Kurt aan Rachel. Ik kijk weer naar buiten en zucht zachtjes. Weer Damon, hij zou vast wel hem leuk vinden, anders praat hij niet over hem. Ik wou helemaal niet naar die club, misschien moet ik Kurt maar alleen laten met hem, zou hij vast leuker vinden dan met mij erbij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "ik weet het niet, ik heb hem niet lang gezien maar hij heeft een hoge dunk van zichzelf" zeg ik zacht en ik kijk even naar Blaine die ergens mee leek te ziten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte, dat was wel waar. Rachel keek ineens naar Blaine, net zoals Finn. Ik keek weer op en ik volgde hun blik en keek uiteindelijk ook naar hem. 'Blaine, is er iets mis?' vroeg ik zachtjes aan hem terwijl ik mijn hand op zijn schouder legde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Eindelijk kreeg Kurt in de gaten en langzaamerhand begon ik het in de gaten te krijgen waarover hij piekerde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk uit het raam en merk niet dat hun naar mij keken. Kurt legt opeens zijn hand op mijn schouder. 'Blaine, is er iets mis?' vroeg Kurt zachtjes aan me. Ik draai me om en kijk hem aan. 'Kurt, ik heb geen zin in die club en ik heb er geen goed gevoel over' zeg ik maar eerlijk. Ik vertel maar niet dat ik damon niet wou hebben bij hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik knikte, maar keek teleurgesteld. Ik had er juist zoveel zin in.. Maar.. Ik ga niet als Blaine er geen goed gevoel over heeft. 'Oké, ik begrijp het. Dan gaan we niet.' zeg ik zachtjes waarnaar ik zwakjes glimlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.