• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    Ik loop samen met Sarah mee naar onze kamer.
    Ik pak mijn normale kleding en trekt ze snel weer aan.

    Stefano

    Ze pakt mijn hand en trekt me voorzichtig mee de grote zaal in. Ik kijk rond tot ik een groot bord zie, maar ik zie nog niks.

    [Hoe zit het eigenlijk met de klassen verdeling? ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Pagina twee staat alles, maar het is een beetje stom ingedeeld, want Quinten zit met alleen maar meisjes >,< )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Hallo" zei ik even ter begroeting, "The hills have eyes, maar urhg, nee, ik zet een andere op". Ik liep naar het scherm en liep erachter. Ik wist het wel. Ik haalde de dvd uit de speler en keek naar alle andere DVD's. Ik nam er een paar mee en smeet ze naar hem. "Kies maar" lachte ik.

    Austin Jason Treves
    'Jij gaat al goed'zeg ik lachend als hij al zijn overtredingen opnoemt. 'En voor de hapjes ik heb alleen een zak chips mee maar er zou vast wel een kantine zijn'beantwoord ik hem.

    Quinten

    "Ja het gaat heel lekker" lach ik. "Maar zullen we voor de chips gaan want ik betwijfel het eten in de kantine" zeg ik terwijl ik een vies gezicht trek.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Ik kom terug samen met Brooke in onze gewone kleren. Ik zie Quinn en Austen staan . 'Ja ik zou ook de chips nemen' zeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin Jason Treves
    "Maar zullen we voor de chips gaan want ik betwijfel het eten in de kantine" zegt hij terwijl die een vies gezicht trekt.'Dat eten zou wel weer zo'n vieze prut zijn ofzo,dus chips is inderdaad beter' zeg ik.

    Dawn Mary Claire:

    Eenmaal aangekomen bij de grote zaal, zie ik een bord staan, maar geen klassenindeling. Ik kijk rond en kijk naar hem. 'Dan weet ik het ook niet' zeg ik zachtjes en houd zijn hand nog steeds vast.

    (Ik had toen gezegd tegen haar, dat het misschien handiger was om de groepen samen toevoegen, dat je alleen klas 3,4,5 en 6 hebt? Want het is toch handiger, als je dat doet. (: Lijkt mij?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kyle James Williams

    Ze begon te lachen, "Het is warm ja". Ze begon ook haar blazer en das af te doen. Ik keek een tikje teleurgesteld. Maar al snel kreeg ik een glimlach op mijn gezicht toen ik ze haar blouse ook uittrok. "Heb je niet nog te warm ?" vroeg ik met een glimlach. 'Mmmm ja' zei ik lachend en ik knoopte onhandig mijn blouse los. Bij het derde knoop kreeg ik hem maar niet los. Ik vloekte even en friemelde er weer verder aan.

    Mia Amber James

    Hij haalde zijn schouders op. 'Je moet je droom altijd volgen' zegt hij. 'Mijn ouders willen van mij dat ik serieus profvoetballer wordt. 'Wat houd je tegen?' zegt hij na een korte stilte. 'Ik zelf' zeg ik dan maar. Ja wat moest ik anders vertellen? Ik kende hem nog maar net al voelde het wel vertouwt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brad Lloyd
    "Het maakt voor mij echt niet uit, kies jij maar, zolang het niet zo'n typische meisjesfilm is is het goed voor mij", glimlachte ik terug. Drew leek me wel een aardige jongen, maar het was dan ook nog maar een eerste indruk. Ik had geen idee hoe Britse jongens zich allemaal gedroegen, ik was alleen maar die Amerikanen gewoon die er alles aan deden om populair te zijn en die bijna nooit een eigen mening hadden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Quinten

    "Woow, jullie zijn snel. Ik moet me nog omkleden!" lach ik en ik stap meteen onze kamer binnen. Trek mijn eigen kleren weer aan en doe mijn muts weer goed. Artemis doe ik in mijn tas en ik geef haar wat water. "Whoeew, nu ben ik klaar!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik heb de klassenindeling aangepast]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    [Ik heb de klassenindeling aangepast]


    ( Jaaw veel beter!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Ik zie dat Quinten iets in zijn zak doet .Een dier? 'Wat heb je in je zak? ' vraag ik

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:25 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Axton Crawford
    Ik knik en begin dan zelf te praten. Misschien voelde ze zich zo meer op haar gemak.
    "Mijn ouders willen dat ik het voorbeeld van mijn broer volg. Hij is een voorbeeldige leerling, gaat naar school op Oxford, voetbalt bij de besten en ik? Ik zorg alleen voor problemen. Ze sturen me van de ene kostschool naar de andere hopend dat er eindelijk iets zou veranderen. Maar zoals je ziet, trek ik me van regels niks aan." zeg ik, terwijl ik naar mijn uniform wijs.
    Ik heb de verkeerde schoenen en geen das aan. En die groene riem zijn ze waarschijnlijk ook geen voorstander van.


    “To live will be an awfully big adventure.”