• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    Ik ga naast haar zitten en zucht even. 'Weet je, we zouden morgen eigenlijk optreden in het voorprogramma van een festival in de stad. Maarja, dat gaat voor mij niet meer door.' zucht ik. Ja, ik baal daar echt van.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kyle James Williams

    Ze begon te lachen en duwde mijn handen weg. Ze knoopte de rest van mijn blouse los en glimlachte toen ze mijn ontblootte bovenlijf zag. Ik grinnikte zachtjes. 'Wat zou je zijn zonder mij?' vroeg ze dramatisch. 'Of beter nog, wat zou de wereld zijn zonder mij' zei ze op dezelfde dramatische toon. 'Ik heb geen idee' zei ik glimlachend en ik zakte onderuit zodat mij onderbenen over de rand hingen en ik lag. Ik keek naar de bovenkant van de mand en toen weer naar Vanessa.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Abbeygail
    'zoiets zou je echt niet zeggen als jij me 's ochtends heb gezien,' zeg ik lachend. 'hé, zullen we naar de tuin, toen ik hier aankwam heb ik er een gezien met hele coole, een soort van zwefende zitzakken,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ( Ik moet gaan,, srry)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    "Mijn ouders willen dat ik het voorbeeld van mijn broer volg. Hij is een voorbeeldige leerling, gaat naar school op Oxford, voetbalt bij de besten en ik? Ik zorg alleen voor problemen. Ze sturen me van de ene kostschool naar de andere hopend dat er eindelijk iets zou veranderen. Maar zoals je ziet, trek ik me van regels niks aan." zegt hij, terwijl hij naar zijn uniform wijs. 'Ik ook niet hoor ik hou niet zo van regels. Ik heb mijn rokje te hoog mijn blouseje te open mijn blazer niet goed én mijn haar moet in een staart' zei ik en ik wees alles aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Samen met Quinten liep ik naar zijn motor en glimlachte lichtjes bij het zien van de blikjes bier. 'Goed dat je die heb meegenomen'zeg ik.

    Andrew Cole.

    Ik opende mijn mond maar deed hem weer dicht. "Ik heb werkelijk geen idee" zuchtte ik, "Moet ik nog maar eens zoeken". Ik haalde een stylo boven en hield hem in mijn linkerhand, ja ik was linkshandig, op mijn rechterhand schreef ik iets wat moest lijken op 'klas'. Ik wou altijd moeilijk doen, want ik kon ook een simpel kruisje gebruiken. "Welke klas zit jij ?".

    Vanessa Olivia Goodman.

    Hij maakte het zich gemakkelijk, wel dan ik ook. Ik draaide me behendig om en ging met mijn hoofd op zijn schoot liggen. Mijn benen lagen tegen de mand, wat omhoog. Mijn rokje bleef gelukkig wel op zijn plaats zitten, voor mijn ondergoed dus. "Hoe vroeg zouden we eigenlijk moeten opstaan ? Het is maar dat ik niet zo'n ochtendmens ben".

    [Ik moet ook door daag! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Hij gaat naast me zitten en zucht even. 'Weet je, we zouden morgen eigenlijk optreden in het voorprogramma van een festival in de stad. Maarja, dat gaat voor mij niet meer door.' zucht hij. Ik leg troostend een hand op zijn schouder en wrijf even over zijn schouder. 'Dat is echt balen' zeg ik zachtjes en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik herstel me weer en haal mijn schouders op. 'Niks aan te doen,' zeg ik terwijl ik zwakjes glimlach naar haar. Ik staar even voor me uit en kijk haar daarna weer aan. 'Je kan bij me terecht, als je je weer klote voelt, oké?' zeg ik neutraal. Ik ben altijd slecht in zulke dingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brad Lloyd
    "5a geloof ik, ben niet zeker meer", zei ik. Ik zou straks nog wel eens gaan kijken, als ik er aan dacht tenminste.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyle James Williams

    Ze legde haar hoofd op mijn schoot en dat gaf me een fijn gevoel. "Hoe vroeg zouden we eigenlijk moeten opstaan? Het is maar dat ik niet zo'n ochtendmens ben" zei ze. 'Ik weet het niet ik gok 8 uur ofzow' zei ik en ik legde mijn handen in mijn nek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon

    'Zal ik doen!' zeg ik vrolijk als ze haar haar opnieuw begint te doen. Ik haal haar hand uit haar haar. 'Niet doen.' zeg ik zachtjes, 'Het zit mooi zoals het is.' Snel trek ik mijn hand weer terug. Ik kende haar helemaal niet en dadelijk vond ze me veel te snel gaan.

    Felicia

    'Oh my god, echt?' vraag ik half gillend. Ik sta meteen op en pak haar hand vast. 'Kom dan gaan we!' zeg ik en ik trek haar mee de zaal uit. Zwevende zitzakken, dat leek me echt heel cool.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Ik begon hard te lachen door iets doms in de film en richtte me daarna weer op Brad, "Ik help het je wel onthouden" zei ik, "Teminste, als ik het mezelf kan laten helpen onthouden" grinnikte ik, "Welke kamer lig je ?".

    Dawn Mary Claire:

    Hij haalt zijn schouders op. 'Niks aan te doen,' zegt hij en glimlacht zwakjes naar me. Hij staart even voor zich uit en kijk me daarna weer aan. 'Je kan bij me terecht, als je je weer klote voelt, oké?' zegt hij neutraal. Ik knik langzaam en herriner mijn littekens. Ik zou dat tegen hem niet zeggen, ik had al veel te veel aan hem verteld, maar dat hou ik nog even een geheim. 'Is goed' zeg ik zachtjes en kijk weg van hem.


    One Who Travels A Higher Path.