• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Sarah

    Ik zag dat Tyffany geen tijd meer had voor mijn geklaag over mijn familie. Ze werd geroepen door een jongen . Dus zweeg ik maar en luisterde naar het gesprek tussen haar en de jongen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Mijn Topic)


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany Chandler
    'Maar bij mij niet. Absoluut niet!' zegt ze. Ik wil antwoorden als ik Drew hoor. 'Altijd ha,' zegt hij. Ik schenk hem nog een glimlach en ga dan weer verder met het gesprek met Sarah. Ze had moeite om haar tranen in te houden. Dit was hoe ik me ook altijd voelde. 'Ik weet niet echt hoe ik moet reageren,' geef ik toe.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Abbeygail
    NAdat ik het heb gezged, realiseer ik me dat er niemand is. 'Dan zoek ik het zelf wel uit,' zeg ik en ik kleed me om. De bovenste knoopjes van de bloes blijven open, het rokje kort ik later wel in. De stropdas gooi ik om mijn nek als een sjaaltje. 'je ziet er geweldig uit,' zeg ik tegen mijn spiegelbeeld. Dan loop ik naar buiten, man ik mis mijn hakken nu al, op zoek naar de grote zaal.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah

    Ik zag dat Tyffany weer met we wou praten. 'Ik weet niet echt hoe ik moet reageren' geeft ze toe. 'geeft niets' Zeg ik. 'Het stelt toch niets voor. Wie was die jongen?' vroeg ik om van onderwerp te veranderen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~


    Andrew Cole.

    "Waarom ?" vroeg ik verbaasd. Ik snapte er echt niets van hoor. "Drank bij ofzo ?". Ik keek naar voor waar een kleine oude man kwam oplopen. Ik begon te lachen en rolde met mijn ogen, "Hoe cliché die vent". Ik keek naar Tiffany en lachte, "Altijd ha" zei ik grijnsend.

    Tiffany Chandler
    'Geeft niets, het stelt toch niets voor,' zegt ze. Ik zucht oplucht. Ze wordt dus niet boos hierom. 'Wie was die jongen?' vraagt ze dan. 'Bedoel je Drew? Ik heb hem met zijn koffer geholpen, stelt ook niets voor,' lach ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten "Quinn"

    "Miss..." zei ik opeen manier waardoor het wel heel duidelijk was. "Whaha, ja idd." lachte ik en keek naar de man op het podium. "Straks moeten wij ook zo worden"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [oei ik moet gaan eten. Bye ! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Ffies abo ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Abo, en ben weer terug. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin Jason Treves
    Toen niemand reageerde haalde ik mijn schouders op en liep naar de zaal. Er stonden al wat meer mensen en ik liep erop af.

    Julie
    Ik ruk mijn oordopjes eruit en spring van de bank af. Shit, we moeten nu naar de zaal! Ik ren naar mijn kamer en trek mijn uniform aan. Niemand is er meer in de kamer, dus ik ben bang dat ik te laat ben. Ik heb de hele school doorgerend, eindelijk zie ik de zaal en storm naar binnen. Het is druk, ik zie twee lachende jongens en besluit er naast te gaan zitten. "Hoi... Wat is er zo grappig?" zeg ik verlegen. Een van de jongens kijkt om en glimlacht.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:58 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    [Aboo maar ik moet zo dansen ;)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en knikte. De man probeerde hopeloos de aandacht te krijgen. Ik dacht eventjes, "BOZE KABOUTER PAS OP" schreeuwde ik door de zaal. Iedereen begon te lachen en de man zocht hopeloos wie het was. "1-0 voor mij" grijnsde ik.