• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    Ik kijk naar ons zielige feest. "Laten we eens wat rond lopen, kijken of we iemwnd tegen komen. Er is hier namelijk ook nogbeen andere leuke tuin met schommelstoelen!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams

    "Je buik heeft echt warm" zei ze. Ik glimlachte en sloot mijn ogen. Haar haren kriebelden zachtjes op mijn buik. Ik vond het fijn dat ze hier zo bij me lag, het leek even alsof ik niet bij de kostschool was. Ons mandje wiebelde nog zachtjes heen en weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Beter doen we dat ja,hier zijn we een beetje lonly aan het feesten'zeg ik lachend en sta al op. 'Geef me is een blikje'zeg ik wijzend naar de blikjes bier in zijn hand.

    [Hier is alvast de link naar de nieuwe topic.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinn
    "Hier vangen" ik gooi een blikje naar hem en samen lopen we naar de andere tuin. " Is hier iemand die wil feesten?" roep ik en ik zet mijn zonnebril weer op, die ik inmiddels al had terug gekegen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vanessa Olivia Goodman.

    Weg was het gevoel van een saaie kostschool. Hier was het gewoon Vanessa en Kyle in een wiebelend mandje boven de grond. De stilte was fijn, totaal niet ongemakkelijk zelfs. Het was raar om iemand al zo rap te vertrouwen eigenlijk. "Laten we elkaar beter leren kennen" stelde ik voor, nog steeds met mijn ogen gesloten.

    Felicia

    'Doe dat! Dat zou echt leuk zijn, dan heb ik eindelijk een zusje!' zeg ik vrolijk. 'We moeten echt wat meer mensen hier hebben.' zucht ik dan.

    Brandon

    Ik knik. 'Ja, is goed.' zeg ik en ik sta op en loop naar de plek waar ze net naar wees. 'Hier is het ook al zo mooi.' zucht ik als ik in de hangstoelen ga zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    Behendig vang ik het blikje en open hem. Ik neem een grote slok uit het blikje en loop de volgende tuin in. "Is hier iemand die wil feesten?"roept Quinten en ik wacht tot er iemand reageert.

    Abbeygail
    'Alleen ik vraag me af, waar de rest is, want we kunnen nu wel rond gaan zoeken, maar straks lopen we elkaar gewoon mis,' zeg ik. Dat gebeurt mij namelijk altijd.
    [ik kan Adam er heen sturen, dan zijn we met zijn drieën, nog steeds weinig, maar al meer dan twee]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany Chandler
    Ik ga op een hangstoel tegenover hem zitten. Het leek me ongemakkelijk om naast hem te zitten, zo groot zijn ze nou ook weer niet. Mijn knieen trek ik op zodat ik er helemaal in pas. 'Hoe was het in Bradford?' vraag ik om wat meer over hem te weten te komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kyle James Williams.

    "Laten we elkaar beter leren kennen" stelde ze voor. 'Is goed, hoe wil je dat gaan doen' vroeg ik grinnikend met een idee in mijn hoofd. Ik hoorde vaag wat stemmen beneden maar trok me er niet zo veel van aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Hier zijn ook al saaie mensen die niet willen feesten'zeg ik als niemand reageert. Ik neem nog een slokje van me bier en kijk even om me heen.

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik opende mijn ogen en gaf hem een por, "Moet ik dan echt alles doen ? Ik bedacht net om elkaar beter te leren kennen" lachte ik. Ik sloot mijn ogen weer, "Ik weet zeker dat jij een idee kan bedenken".

    Quinn

    "Ik vroeg of hier iemand wilt feetsen" riep ik nog een keer. Ik zag voeten bungelen dus er waren hier wel degelijk mensen. "Anders zet je hem wat harder?" vroeg ik aan austin


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [wacht, zijn Quinn en Austin in die tuin met hangstoelen?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see