• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin Jason Treves
    Ik loop ook de kamer in terwijl Quinten alweer zegt dat ie klaar is. 'Je zou je uniform toch uitdoen?'vraag ik lachend en pak ondertussen de zak chips en boxjes voor mijn ipod.

    xheart schreef:
    [Ik heb de klassenindeling aangepast]

    {Waar is de klassenindeling?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stefano

    'Dan zien we het later wel.' glimlach ik. Haar hand zit nog steeds in de mijne en ik kijk er even na. 'Misschien kunnen we naar de tuin gaan of zo?' vraag ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik begon te lachen en duwde zijn handen weg. Ik knoopte het knopje los en zuchtte, "Wat zou je zijn zonder mij ?" vroeg ik dramatisch waarna ik mijn ogen even naar boven worp. Ik kreeg een ontblote glimlach op mijn gezicht en keek hem weer aan. "Of beter nog, wat zou de wereld zijn zonder mij ?". Achja, waarschijnlijk zou die in mijn vaders ogen, veel beter zijn, maar in de meeste mensen hun ogen een saaie ramp.

    Andrew Cole.

    Ik stak een actiefilm in die ook nog eens grappig was. Het was wel een Franse, maar je had ondertiteling, dus geen probleem. "Het is geen meisjesfilm, don't worry" zei ik lachend toen ik hem even twijfelend zag kijken. Ik plofte neer in de witte stoel en zuchtte, "Man deze dingen zitten goed".

    Brandon

    Ze prutste wat aan het ding en ik keek hoe haar handen snel over de das heen gleden. Als ik wat drank op had gehad zou ik haar hebben gezoend maar ik moest me inhouden en me netjes gedragen. 'Klaar.' zei ze. 'Zo, dat is heel wat beter.' zei ik toen ik naar mijn stropdas keek.

    Felicia

    'Dankje.' bloosde ik. Alsof ik er altijd mooi uit zag zeker. 'Dat is lief, maar ik denk dat het jou toch mooier staat.' lachte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Naar welke tuin gaan we eingenlijk?" vraag ik terwijl ik in de deur opening sta. Zo kan ik en de meisjes en Austin horen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin Jason Treves
    Ik pak gauw een ander shirt uit mijn koffer en trek het blouseje uit. Gauw trek ik mijn eigen shirt aan en pak nog een vest. 'Klaar'zeg ik.

    Dawn Mary Claire:

    'Dan zien we het later wel.' glimlacht stef. 'Misschien kunnen we naar de tuin gaan of zo?' vraagt hij aan me en ik kijk hem aan. 'Is goed' zeg ik knikkend en we lopen naar één van de tuinen. Eenmaal aangekomen laat ik zijn hand los en ga op een bankje zitten, waardoor mijn rokje ietsjes naar boven kruipt en ik sla mijn blote benen over elkaar en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah

    'Geen idee, maar we moeten eerst langs de fontein! ' Zeg ik . En laat mijn lege flessen water aan iedereen zien.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Jullie zijn slim geweest! Ik heb alleen deze kleren meegenomen" lach ik "Okeej, dan gaan we nu naar de fontein, miss. kunnen we bij de bios feesten, dan kunnen we ondertussen een filmpje kijken!" stel ik enthousiast voor. "Maar wie gaat er met mij mee naar de poort? Daar staat mijn motor"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Is goed,dan zien we later wel waar we dan heen gaan'reageer ik op Sara.Ik loop naar de deuropening toe en wacht tot we gaan.

    Brad Lloyd
    "Nu je het zegt", zei ik en ging wat comfortabeler liggen. Ik kon hier perfect in slaap vallen als ik wou. "In welke klas zit je?" vroeg ik hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tiffany Chandler
    'Zo, dat is heel wat beter,' zegt hij.
    'Als je morgen hulp nodig hebt ofzo, kom je maar langs.' De zaal begon langzaam leeg te stromen. Een beetje onzeker haal ik een hand door mijn haar. Door mijn zenuwen was ik helemaal vergeten dat er een vlechtje inzat, die nu helemaal verpest was. Zacht vloek ik even en begin hem zuchtend weer opnieuw te maken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    "Maar wie gaat er met mij mee naar de poort? Daar staat mijn motor"Vraagt Quin. 'Ik loop anders wel mee'zeg ik. 'En dan zien we jullie gewoon bij de tuin'zeg ik tegen de meiden.

    Quinten

    "Kom dan gaan we!" zei ik enthousiast en ik liep richting de deur. Ik heb hier echt zo'n zin in. Dan is het toch gezellig hier en niet zo oersaai! Ik kwam met Austin bij het hek aan en ik deed de zadelklep open. Ik pakte het sixpack, of eigenlijk fivepack bier.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:40 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.