• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    LEADERLOUIS schreef:
    [Waar kan Drew naartoe ? Heeft Kyle al gereageerd ?]


    [Jep net gedaan]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    'Hier neem deze maar.' lachte de jongen en gaf zijn zonnebril aan me. Dankbaar keek ik hem aan en zette ik hem op. 'Ik ben Brooke,' stelde ik mezelf aan hem voor terwijl ik mijn hand uitstak naar hem. 'En ik weet niet welke klas ik zit,' lachte ik beschaamd. 'Ik was te laat.' verklaarde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon

    Ik lachte. 'Niet verlegen worden he!' zei ik en ik tikte op haar hand. 'Dus mevrouwtje, zit mijn stropdas een beetje netjes?'
    Ik had zo'n vermoeden dat het helemaal goed zat en ik hoopte dat zij wist hoe je zo'n ding moest knopen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xheart schreef:
    (...)

    [Jep net gedaan]


    Vorige pagina, ik zag het net c:

    Stefano

    Ze begon hartverscheurend te snikken. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen dus ik omhelsde haar maar en wiegde haar voorzichtig heen en weer. 'Dat laat ik je hier niet meer overkomen.' beloofde ik haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    Ik zuchtte en deed zachtjes de deur weer open. Met een snelle beweging ging ik terug op mijn plaats zitten naast Quinten en deed alsof er niets was gebeurd. Er was wel degelijk iets gebeurd ! Er was een vrouw, een oude, ze was woedend, toen kreeg ik bijna slaag -wat niet mag !- en tja, toen dacht ik dus dat het verstandig was terug te komen.

    Sarah

    Er kwam een meisje aan onze tafel zitten. Ze kwam heel snel aanlopen en kwam bij Quinten, Brooke en mij zitten. Ze zag er bang uit.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany Chandler
    Ik negeerde zijn reactie over het verlegen zijn. 'Dus mevrouwtje, zit mijn strodas een beetje netjes?' zegt hij. Met mijn ogen keek ik weer naar de knoop. 'Het komt nieteens in de buurt van netjes,' zeg ik aarzelend. Ik frummel wat aan de das, de knoop is er amper uit te krijgen. Als het er eindelijk uit is begin ik hem opnieuw om te doen, dit keer goed. 'Klaar.' Trots bekijk ik het resultaat.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kyle James Williams.

    'Jij kan zo charmant lopen' zei ze lachend en ze zette haar voeten op het zitvlak. 'Pff.. Ja wat denk je als je opeens word meegetrokken door een debiel' zei ik grijnzend en gaf haar een por.

    Mia Amber James

    'Best Meneer weet ik vel wat het kan me geen moer schelen dat ik me moet gedragen en dat ik hier ben om te veranderen. Ik wil liever mezelf blijven en daarom trek ik mezelf terug om mijn woedde te beheersen. Amen' zei ik en ik liep de zaal uit. Ik pakte uit mijn koffer mijn ipod en oortjes en liep naar de tuin. Ik stopte de oortjes in mijn oren en begon op hiphop muziek te dansen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Abbeygail
    'je doet me nu echt aan een stewardess denken,' zeg ik en ik ga staan. 'Uw ingangen zijn hier hier en hier,' Zeg ik met bijpassende bewegingen. 'En opzich, als je eruit ziet zoals jij, zou je zelfs een jutezak sexy kunnen maken,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    JokerBaby schreef:
    {Iemand?
    Ik moet gewoon weten waar jullie nu zijn.:$}


    [Je mag ook wel naar de tuin komen daar is Mia ze is daar aan het dansen :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    laat maar

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:14 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sarah

    'Hallo' zei ik tegen het meisje dat bij ons was komen zitten. 'Ik ben Sarah Brightway,en jij?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Ik voel dat hij me omhelst en me voorzichtig heen en weer wiegt. 'Dat laat ik je hier niet meer overkomen.' beloofde stef aan me. Ik kruip dichter tegen hem aan en begraaf mijn gezicht in zijn nek. Nog zachte snikken verlieten mijn mond. 'J-je bent echt aardig' snik ik zachtjes en kijk hem met mijn betraande ogen aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    xheart schreef:
    (...)

    [Je mag ook wel naar de tuin komen daar is Mia ze is daar aan het dansen :)]

    {ok, bedankt!}


    “To live will be an awfully big adventure.”