• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik liet een rare lach los door de por en keek hem toch gecharmeerd aan. "Danku, het Debiel zijn is heus niet zo makkelijk als het lijkt hoor" zei ik doodserieus. Ik keek de zaal rond en zuchtte. Dit was echt saai.

    Quinten

    'Alsjeblieft, ik ben Quinten of Quinn"
    Ik zag Andrew weer aankomen lopen. "Heey, daar hebben we de badboy weer" lachte ik.
    "Zullen we straks naar mijn motor gaan? Ik heb drinken en picknick spullen bij me"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams

    'Danku, het debiel zijn is huis niet zo makkelijk als het lijkt hoor' zei ze doodserieus. Aan haar blik kon ik aflezen dat ze het heel saai vond en ik stond op. 'Ik weet iets veel leukers' zei ik en ik trok haar mee. Aan het einde van de gang tilde ik haar weer op als voorheen en ik liep naar de boom met de rare mandjes. Ik zette haar er in een en ging er naast zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Ik wreef over haar rust en keek haar weer aan. 'Weet ik,' zei ik terwijl ik haar aankeek. 'Maar, jij bent ook heel aardig. En ik mag je wel omdat je niet zo bent zoals al die anderen hier.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Axton Crawford
    Ik loop met een zelfzeker air door de gangen. Air, maar daar blijft het bij, inwendig sterf ik van onzekerheid. Zo gaat het steeds, ik haat eerste schooldagen. Plots heb ik helemaal geen zin om naar die grote zaal te gaan. Waarvoor? Voor daar een grote groep mensen te vinden, die elkaar allemaal al kennen en goede vrienden zijn en mij er niet bij willen hebben. Ik ben ook maar een lastpak, ik loop gewoon in de weg. Mijn vrienden waren altijd al alleen maar meelopers geweest. Niemand kent me zoals ik echt ben.
    Eigenlijk was ik best onzeker, gevoelig...
    Ik sloeg ergens op een random plek af en zwierf door het gebouw. Ik weet hier helemaal mijn weg niet, maar als ik verdwaal heb ik tenminste een excuus om niet meteen met de hele schoolmassa geconfronteerd te worden. Ik kom ergens in een prachtige tuin uit en kijk met grote ogen rond.
    Een donkere figuur trekt mijn aandacht en merk dan dat het een meisje is. Ze is aan het dansen. Ik ga tegen een muur aanstaan en kijk geamuseerd toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin Jason Treves
    'Hey,ik ga even met wat andere mensen praten'zeg ik tegen Adam en loop weg. Ik kijk even om me heen of er wat mensen zijn waarmee ik kan gaan praten.

    [Wil iemand met Austin praten?]

    Vanessa Olivia Goodman.

    "Oh My God !" riep ik uit, "Zo cool, ik wil er 1 in mijn kamer". Ik liet mijn blik terug naar hem glijden en bekeek hem eens goed. Hij had warrige blonde haren, een mooie glimlach en zag er best gespierd uit. Niet moeilijk dat hij me zo makkelijk kon dragen. "Je vind het precies wel leuk om me te dragen ha ?" plaagde ik waarna ik hem een por gaf in zijn zij.

    (Kom bij ons groepje ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen, "Ja ik ben terug" zuchtte ik, "Iedereen wordt bang van dat oude vrouwtje die iedereen probeert te slaan, wat niet mag" riep ik verondwaardigt. Ik zette mijn rode pet op en zuchtte zachtjes, "Komop, laten we nu maar al gaan, met groep valt ze ons niet aan, Andrew voor de gene die het nog niet wisten".

    Mia Amber James

    Ik maak een sierlijke pirouette door de hiphop heen. Daarna maak ik mijn dansje met nog een paar passen af en eindig sierlijk. Ik hield van dansen echt waar het was nog een betere vriend dan alcohol. Ik kon mijn gevoelens er in kwijt en ik bedacht zelf altijd de choreo. Soms wat free-style maar meestal gewoon een choreo.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Weer rood? :P]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sarah

    'Zeg Quin in welke klas zit jij? ' vroeg ik om een gesprek op gang te brengen want het was heel stil.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Hij wreef over mijn rug en keek me weer aan. 'Weet ik,' zei stef en kijkt me aan. 'Maar, jij bent ook heel aardig. En ik mag je wel omdat je niet zo bent zoals al die anderen hier.' zegt hij. Ik wrijf mijn tranen weg en bloosde lichtjes, terwijl hij dat zei. 'Dankje' zeg ik kleintjes. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. Eindelijk eens iemand die mij aardig vindt en me niet uitschold.


    One Who Travels A Higher Path.

    Moringa schreef:
    [Weer rood? :P]


    Haha, misschien xp

    Kyle James Williams

    'Oh My God!' riep ze uit. 'Zo cool, ik wil er 1 in mijn kamer'. "Je vind het precies wel leuk om me te dragen ha ?" zei ze plagen waarna ze me een por gaf in mijn zij. 'Tuurlijk wil ik zo'n mooi meisje als jij graag dragen' zei ik en ik keek naar de zon die al half aan het ondergaan was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †