• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin Jason Treves
    Ik zag een groepje zitten en liep erop af. 'Heey' zei ik en keek even om me heen om ze goed te kunnen bekijken.
    [Hij is bij het groepje van Quinten enzo.]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:38 ]

    Axton Crawford
    Als ik merk dat ze gedaan heeft, klap ik luid in mijn handen. Ik duw mijn ray ban zonnebril wat verder op mijn neus en grijns alvast naar haar.
    Ik weet dat ik met mijn grote en gevaarlijke uitstraling wat overdonderend kan overkomen, zeker als ik die persoon dan net betrap tijdens het dansen.
    Ik probeer iets geruststellends uit te stralen, maar het lukt niet echt. Ik ben gewoon niet goed in positieve lichaamstaal.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Quinten

    "6A, met alleen maar meisjes" lachte ik. "Leuk en niet leuk, maar gaan we nou picknicken of niet? Ik denk niet dat hij nog veel te vertellen heeft"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Ah , wil je met mij gaan picknicken? ' vroeg ik en ik voelde me blozen. Meteen daarna schoot de herinnering van vroeger door. Picknicken , zo is het ook begonnen met hem, en zo is het ook geëindigd.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl mijn wangen lichtjes rood kleurden. Ik keek naar mijn licht-getinte arm en lachte zachtjes, "Dankje" mompelde ik. Ik keek naar buiten en hing een klein beetje over de rand hangen. We zaten wel hoog, "Weet je, dit lijkt echt op een gigantische schommel" lachte ik.

    Brooke

    'Brooke,' stelde ik mezelf voor aan de jongen, genaamd Andrew. Ik moest lachen om hem en liet mijn hoofd rusten op Sarahs schouder. 'Gaan we picknicken?' vroeg ik aan iedereen in het algemeen. 'Kom op, dan!' zei ik terwijl ik al op stond.

    Stefano

    Ik bleef haar troostend over haar rug aaien en voelde dat ik een beetje begon te blozen omdat ze haar hoofd tegen mijn borst legde. 'Gaat het nu alweer een beetje?' vroeg ik liefjes aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    Opeens begint iemand hard te klappen en met een ruk draai ik me om. Ik zie dat een jongen naar me heeft staan kijken en hij duwt zijn zonnebril iets verder op zijn neus. Ik kijk hem verschrikt aan terwijl hij naar me grijnst. Ik zucht nog na van de schrik. Ik doe mijn oortjes uit en stop mijn ipod weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Gaat het nu alweer een beetje?' vroeg hij liefjes aan me. Ik knikte en liet hem dan los. 'Ja, het gaat nu wel' zeg ik en knipper met mijn ogen en kijk hem dan aan. 'Weet jij toevallig, welke klas we zitten? Ik had dat niet meegekregen' zeg ik en kijk hem weer aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Axton Crawford
    "Je bent goed." grijns ik goedkeurend. Ik duw me af aan de muur en loop naar haar toe. Ik stak mijn hand naar haar uit. Ze was kleiner dan mij, net als iedereen.
    "Ik ben Axton." glimlach ik al wat vriendelijker. "Maar echt. Je zou er iets mee moeten doen, met het dansen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sarah

    Uiteindelijk zeg ik : 'Ja ik ga graag mee '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'Ik ook niet echt, ik weet wel dat ik in klas 6 zit, meer niet.' grinnik ik. Ik laat haar weer los, maar ik blijf wel dichtbij haar staan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LEADERLOUIS schreef:
    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl mijn wangen lichtjes rood kleurden. Ik keek naar mijn licht-getinte arm en lachte zachtjes, "Dankje" mompelde ik. Ik keek naar buiten en hing een klein beetje over de rand hangen. We zaten wel hoog, "Weet je, dit lijkt echt op een gigantische schommel" lachte ik.

    Quinten

    "Heey, ik ben Quinn, kom je ook mee picknicken?"
    "Okeej we gaan picknicken! Mijn motor staat bij het hek. Heeft iemand nog muziek? Of iets te eten? Ik heb alleen wat blikjes amstel in mijn motor zitten en een kleed..." zei ik. Eigenlijk had ik dus bijna niets mee.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:47 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik ben even bij mijn tante gaan paardrijden en jullie hebben bijna 2 topics vol. Dus iemand die zin heeft Brad te meeten.]
    Brad Lloyd
    Ik had mijn uniform aangedaan en mijn das geknoopt. Ik had al zo veel dassen geknoopt dat ik hem binnen de twee minuten al kon aandoen. Ik liep naar de grote zaal, blijkbaar zit ik dus in klas 5a.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dawn Mary Claire:

    'Ik ook niet echt, ik weet wel dat ik in klas 6 zit, meer niet.' grinnikt hij en ik knik. Hij laat me los, maar ik merk wel dat hij dichtbij me staat. Ik keek hem aan en knikte. 'Zullen we dan kijken naar de klassen indeling?' vraag ik.

    (Hoe zit het trouwens met de klassenindeling?)


    One Who Travels A Higher Path.