• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Hij staat op de tweede pagina volgens mij)

    Quinten

    Ik zag de anderen nog staan in de gang. "WIE GAAT ER MEE PICKNICKEN" schreeuwde ik vragend aan iedereen die nog in de zaal was.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Ik weet nog wel waar we drinken kunnen halen : als we legen flessen water gaan halen in de keuken en dan naar de fontein gaan. Die hebben Brooke en ik deze middag gevuld met vodka. Als we drank hebben is er altijd wel feest nietwaar? ' zeg ik tegen Quin


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Kyle James Williams

    Ik zag dat ze bloosde en dat deed mij ook even blozen. Ze keek over de rand naar beneden. Ik begon het echt warm te krijgen in dat apepakkie en deed mijn blazer uit. Daarna volgde mijn das. Ik vond het eigenlijk zonde om de das los te maken omdat hij mooi was geknoopt maar ik had het echt warm. Daarna deed ik de eerste knoop van mijn blouse los en haalde opgelucht adem. 'Eindelijk kan ik normaal ademen' zei ik lachend.

    Mia Amber James
    "Je bent goed." grijnst hij goedkeurend. Hij komt naar me toe lopen en steekt zijn hand uit."Ik ben Axton." glimlachte hij. "Maar echt. Je zou er iets mee moeten doen, met het dansen." vervolgde hij zichzelf. Ik schudde zijn hand. "Mia, ik wil er later ook wat mee gaan doen alleen ik denk dat, dat er niet in zit voor mij...' zei ik en keek verdrietig. Als hij is mijn verleden wist joh. Ik had nu het 8ste gezin versleten en als ik geen pleeggezin meer kreeg moest ik hier blijven en iets zakelijks gaan doen. En daar hoorde dansen niet bij.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Goed idee en waarom zou ik hier anders zijn?" lach ik. Ookal zit ik hier nu met feesten stop ik nooit en met drinken ook niet. "Maar handig dat ik het onderste bed heb genomen!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin Jason Treves
    'Ik ben Austin en ja ik ga wel mee hoor'zeg ik 'En ik heb wel muziek'zeg ik en haal mijn ipod uit mijn zak.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:53 ]

    quin98 schreef:
    Austin Jason Treves
    'Ik ben Austin en ja ik ga wel mee hoor'zeg ik


    [Sorry, maar geen one liners je moet echt langere posts gaan maken..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    'Ik heb ook het onderste bed genomen! Het is altijd grappig als anderen vallen , maar niet als ze naar beneden kotsen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik begon te lachen, "Het is warm ja". Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die het warm had. Ik knoopte mijn das los en stak die in het zakje van mijn blazer. Daarna deed ik mijn Blazer uit en legde hem naast me. Zo'n dingetje was echt groot. Ik prees mezelf gelukkig toen ik doorhad dat ik nog een wit topje onder mijn hemdje aanhad, dus deed ik mijn hemdje ook uit. Ik trok het topje wat naar boven aangezien de rand van mijn BH ervanonder kwam en keek vrolijk naar Kyle, "Heb je niet nog te warm ?" vroeg ik met een glimlach.

    Quinten

    "Gezellig! Er is geen betere manier om iedereen te leren kennen!"
    Ik ben weer helemaal in mijn rol van thuis. Altijd en overal is het feest. Maar handig dat ik bier heb meegenomen. Ik denk weer aan Artemis en haal haar uit mijn zak. Ik zet haar op mijn schouder.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xheart schreef:
    (...)

    [Sorry, maar geen one liners je moet echt langere posts gaan maken..]

    [Sorry heb het al aangepast]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:55 ]

    (Het is best wel moeilijk om langere posts te maken als je in gesprek bent en zo xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( Ik ga heel even, ben er zo weer ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Het begon me toch echt te druk te worden hoor. Ik zuchtte zachtjes en draaide me gewoon om. Ik begon een kant op te lopen, geen idee waar. Ik kwam uit bij het Bios gedeelte van de tuin en plofte neer in 1 van de witte ligzetels. Er begon net een nieuwe film, handig. Het was een horrorfilm, genaamd 'The hills have eyes'.

    [Iemand die Drew gezelschap houdt ?]

    [Brad wil wel, waar is hij?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Axton Crawford
    Ik haal mijn schouders op.
    "Je moet altijd je droom volgen." zeg ik naar waarheid. "Mijn ouders willen van mij dat ik serieus ben en profvoetballer wordt."
    Dat wou ik helemaal niet. Ik wou zingen, niet dat ik dat ooit al heb verteld of zal vertellen.
    "Wat houdt jou tegen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”