• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brandon

    'Sorry een gewoonte.' zegt ze en eventjes kijkt ze me recht in mijn ogen aan. Dan kijkt ze snel weer weg. 'Ik zei het.' zei ze toen. 'Maakt niet uit, ik snap het.' zei ik en ik keek naar de ruimte die langzaam leegloopt. 'Zullen we eventjes buiten gaan lopen ofzo?' vraag ik.

    Felicia

    'Jij ook!' zeg ik en ik trek haar mee de kamer uit. Ik loop met haar naar de deur en zie meteen de tuin. Ik val neer op een zitzak en gooi mijn armen in de lucht. 'Dit zit echt heerlijk.' zeg ik glimlachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    'Het is goed dat je zo denkt, geloof me. Je mist niks.' mompel ik. 'Ik ga niet liegen tegen je, want ik heb ook vaak zat gedronken en zo. Maar je zet jezelf alleen maar ten schande en daarna voel je je beroerd als hell.' zeg ik. Eigenlijk zie ik dat nu pas in. Maar eigenlijk zit ik al een tijd in een tweestrijd met mezelf.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:10 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    'Zullen we eventjes buiten gaan lopen ofzo?' vraagt hij. 'Ja, leuk!' zeg ik, met een al grotere lach op mijn gezicht. Ik wacht even tot hij is opgestaan en loop dan naar buiten. Even speur ik het terrein af. De tuinen zijn echt prachtig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    'Het is goed dat je zo denkt, geloof me. Je mist niks.' mompelt hij. 'Ik ga niet liegen tegen je, want ik heb ook vaak zat gedronken en zo. Maar je zet jezelf alleen maar ten schande en daarna voel je je beroerd als hell.' zegt hij dan. Ik knik, dat zou ik zo geloven. Dronken worden, is volgens mij niet geweldig. Zonder het te beseffen, laat ik mijn hoofd op zijn schouder rusten en ga ik dicht tegen hem aanzitten. Het voelt gewoon zo vertrouwd aan bij hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbeygail
    'ik ook,' gil ik en ik plof neer in een van de zitzakken. 'Hoe ken het dat ze zulke geweldige dingen hebben in deze hel? dit wil ik thuis ook,' ik zucht en begin een beetje te schommelen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Austin
    " Ik denk niet dat ze willen feesten" zei Quinten. ik schudde mijn hoofd.'Nou pech voor hun dan feesten ze lekker niet mee'zeg ik.Waar ken je hem eigenlijk van?" vroeg hij.'Hij zit ook bij ons op de kamer,dus kwam hem tegen.'beantwoord ik zijn vraag. 'Waar ken jij die andere van?'vraag ik doelend op de jongen naast Brad

    Kyle James Williams

    Ze begon te lachen, "Ik word een zombie in de les" gniffelde ze. Ze stampte met haar voeten tegen de zijkant waardoor we bewogen. "Ik ben echt een kalf soms", Ik keek even op, net op het moment dat zij keek. Vlug keek ze weg. Ik grinnikte en streek met mijn hand door haar haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik was van plan te zeggen 'Nee doe het niet ! Je verpest mijn kapsel' te zeggen, maar ik deed het niet. Ik wou het eigenlijk helemaal niet zeggen, want dan zou hij ophouden en dat wou ik niet. Ik sloot mijn ogen en lachte zachtjes, "Je buik heeft echt warm".

    Brandon

    Ik slof achter Tiffany aan naar de tuin en ga ergens op een bankje zitten. 'Wow, het is echt mooi hier.' zeg ik als ik eventjes rond kijk. 'Had je dit verwacht?' vroeg ik toen ik haar verlegen aankeek. Ik was best een gevoelige jongen hoor!

    Felicia

    'Ik wil dit ook! Als ik thuis kom ga ik meteen tegen papa zeggen dat hij dit voor me moet laten maken hoor.' zeg ik zacht. 'Het zou eigenlijk wel leuker zijn als er nog wat meer mensen kwamen, ik ken alleen jou hier!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ze laat haar hoofd op mijn schouder rusten en gaat dichter tegen me aan zitten. Ik kijk haar even aan en glimlach daarna. Ik heb meisjes altijd zo snel in mijn zak, het streelt mijn ego wel. Maar Dawn is anders dan al die andere meisjes. Ik zou haar daarom ook met respect behandelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Ik zat naast hem voordat hij "stoer" de zaal uitliep" leg ik uit. "Maar zet jij je ipod aan dan gn we binnen!!" schreeuw ik vrolijk. "Ik wist niet dat het hier leuk kon zijn! En er is ook geen politie bij! Echt geweldig"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    'die mensen komen wel, weet je wat ook cool zou zijn? van die hele grote boxen waar je je ipod aan vast kunt maken,' zeg ik enthousiast. 'En als jij dit in je tuin laat bouwen, kom ik bij je wonen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany Chandler
    'Had je dit verwacht?' vroeg hij. Hij keek me verlegen aan, wat ik me niet bij hem had voorgesteld. 'Jij hoeft ook niet verlegen te zijn hoor.' In de verte zie ik een soort van hangstoelen. 'Zullen we daarheen?' Ik knik in de richting van de hangstoelen. Het is typisch zo'n plek waar je even heen kunt gaan als je het niet meer ziet zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    Ik pak mijn ipod en sluit hem op mijn boxjes aan. Ik zet wat goeie muziek op.Ik wist niet dat het hier leuk kon zijn! En er is ook geen politie bij! Echt geweldig"zegt hij. 'Ik acht dat het hier echt hel ging worden! Maar dat valt wel mee, en geen gezeik met politie is helemaal mooi!'

    Dawn Mary Claire:

    Hij kijkt me even aan en glimlacht naar me. Ik glimlach terug en staar voor me uit, terwijl ik nog steeds dicht tegen hem aan zit. Ik ben blij dat ik tenminste met iemand goed kan op schieten en dat hij me niet verkeerd gaat behandelen. Hij is lief en aardig.


    One Who Travels A Higher Path.