• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Samen met Quinten liep ik naar de tuin met bioscoop en zag dat de meiden er nog niet waren. Wel zag ik Brad zitten samen met een jongen die ik nog niet ken. Ik plof op één van de kussens neer. 'Eey Brad' zeg ik

    Abbeygail
    'oké, maar eerst,' zeg ik en ik trek haar de andere kant op. 'gaan we iets cools aandoen,' Ik ga echt niet zo naar buiten, die regels kunnen de pot op. 'je hebt toch wel coole dingen bij je?' vraag ik. 'wacht laat maar, jij bent cool, dus vast wel,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brad Lloyd
    "Daar weet ik wel het antwoord op", zei ik grinnikend. "Kamer 2", zei ik daarna doodsimpel, "Jij?" Ik keek even vluchtig naar de film en keek daarna terug naar Drew.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Quinten

    "Kijk, daar hebben we badboy weer! Doen jullie mee met feesten?" ik wees naar de ipod van Austin en ik hield het sixpack omhoog. De meiden komen zo met vodka.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany Chandler
    Hij haalt mijn hand uit mijn haar terwijl ik bezig ben om de vlecht overnieuw te maken. 'Niet doen, het zit mooi zoals het is,' zegt hij zacht. Mijn wangen voelen warm aan, als teken dat ze rood worden. Ik sla mijn ogen neer en haal het kleine plukje vlecht dat ik al had gemaakt eruit. 'Dankje,' glimlach ik. Alhoewel ik betwijfel of hij die wel kan zien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik begon te lachen, "Ik word een zombie in de les" gniffelde ik. Ik stampte met mijn voeten tegen de zijkant waardoor we bewogen. Ik schoot uit in lachen. "Ik ben echt een kalf soms", doelend op het feit dat ik alles wel grappig vind. Plus dat ik een grote mond heb. Auwtch, ik had meer slechte kanten dan verwacht. Ik keek even op, net op het moment dat hij keek. Die had ik niet zien aankomen. Wat ik bedoelde met die ? Zijn diep bruine ogen waarin ik, zelfs met mijn zwemdiploma, in kon verdrinken. Vlug keek ik weg toen en voelde hoe mijn wangen zachtjes roze kleurden. Zelf zeiden mensen ook altijd dat ik mooie ogen had, maar dat was alleen omdat ze groen waren.

    Andrew Cole.

    "Echt ? Damn, het moest een strikvraag geweest zijn" zei ik lachend, "Ik heb de 1". Ik haalde mijn schouders op en keek terug naar de film. Het was echt een goede film nog. Ookal verstond ik er niets van want ik las de helft van de keren de ondertiteling niet, en ik kon nog net geen Frans.

    Brandon

    'Dankje.' zegt ze en ze kijkt naar beneden. Ik lach zachtjes. 'Niet zo verlegen doen, is echt niet nodig!' zeg ik vrolijk en ik probeer haar aan te kijken wat moeilijk gaat aangezien ze nog steeds naar beneden kijkt.

    Felicia

    Ik loop met haar naar de kamer en haal een nieuw setje uit mijn koffer. Ik trek het snel aan en doe wat make-up op. 'Ik ben er klaar voor.' zeg ik glimlachend en ik loop weer naar de deur.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ik glimlach zwakjes en staar weer voor me uit. Misschien was het hier nog zo slecht nog niet. Het is trouwens wel vreemd dat ik nog niks uitgevreten heb vandaag. Misschien had Dawn wel een goede indruk op me. 'Heb je nog andere mensen ontmoet vandaag?' vraag ik geïnteresseerd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ['zelfs met mijn zwemdiploma, in kon verdrinken' Die vind ik echt zo leuk bedacht! :'D]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brad Lloyd
    Ik keek verder naar de film en liet de ondertiteling voor wat het was. Talen waren altijd mijn sterkste vak geweest, dus had ik geen probleem om de film te bergrijpen. Zelfs al zou hij in het Zweeds staan, zou ik het nog begrijpen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tiffany Chandler
    'Niet zo verlegen doen, is echt niet nodig.' Ik raap wat moet bij elkaar en kijk hem aan. Blijkbaar probeerde hij mij ook aan te kijken, ik kijk recht in zijn ogen. 'Sorry, een gewoonte.' Weer wend ik mijn blik af. 'Ik zei het.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Abbeygail
    Ik kleed me ook snel om, en pas mijn make-up een klein beetje aan. 'oké, laten we gaan. Ik weet nog dat deze tuin best dicht bij de voordeur zit, handig als we willen ontsnappen. Je ziet er leuk uit, trouwens,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    Hij glimlacht zwakjes en staart voor zich uit. Zal het echt goed met hem gaan? 'Heb je nog andere mensen ontmoet vandaag?' vraagt hij dan geïnteresseerd. Ik denk even na, ja twee meiden, die stonken naar drank en ik mocht ze niet. 'Ja, twee meiden, die volgens mij aangeschoten waren. Ze stonken ook zo erg naar alcohol' zeg ik vies en kijk hem aan. 'Sorry, ik vind alcohol stinken en ik drink het niet' zeg ik eerlijk en kijk voor me uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    Ik keek hoe de twee zich weer focusten op de film. " Ik denk niet dat ze willen feesten" zei ik tegen Austin
    Hij schudde zijn hoofd. "Waar ken je hem eigenlijk van?" vroeg ik en ik wees naar de jkngen maast Drew.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.