• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Gabriel Jones
    Ik sta maar wat verloren rond te kijken, op een afstandje van de andere mensen. Ik heb geen idee waar ik heen moet. Wanneer enkele mensen naar binnen lopen, besluit ik hen gewoon te volgen. Ik til mijn zware koffer op en sleep hem het trapje naar de ingang op. Met een bons zet ik hem neer op de glimmende vloer in de hal en weer kijk ik om me heen. Naast me strekken lange gangen zich uit. Geweldig, hier ga ik vast honderd keren verdwalen.


    The truth may be orange!

    Andrew Cole.

    Zuchtend stapte ik de auto uit. Mijn moeder keek me teleurgesteld aan. Ze geloofde ook alles wat haar ex-man zei. Waarom waren ze eigenlijk gescheiden ?! Mijn kleine zusje van 3 jaar keek zielig door het raampje. Ik deed de deur open en tilde haar op. Haar kleine armpjes wikkelden zich rond mijn nek waarna ze haar hoofdje in mijn hals legde. "Ik kom wel terug" fluisterde ik zachtjes. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en zette haar terug. Ik nam mijn koffers uit de kofferbak en keek nog even naar de auto die al wegreed. Met een zuchtje liep ik het gebouw binnen, mijn koffers dumpte ik ergens in een hoekje waarna ik meteen doorliep naar het plein. Mensen stonden daar maar, apart te zijn.

    Tiffany Chandler
    Een paar zag ik naar een balie gaan. Ze maakten vast niet zo'n goede indruk, de vrouw was tegen allebei nogal bot. Ze hadden het daar ook naar kunnen maken. Toen het meisje wegliep ging ik er ook staan.
    'Hallo, ik vroeg me af waar ik heen moet,' zeg ik vriendelijk. De vrouw zet een oprechte glimlach op haar gezicht. Het is dus waar, die meisjes hadden het er zelf naar gemaakt.
    'Wat is je naam?' vraagt ze. 'Tiffany Chandler, ik heb hier mijn gegevens.' Ik laat haar wat papieren zien.
    'Tiffany Chandler dus.' Met haar ogen scant ze de lijst met namen af.
    'Ah, ik zie je staan, hier heb je de sleutels. Ik hoop dat je een leuke tijd hier hebt.' Ik pak de sleutels aan. 'Dankjewel, fijne dag verder.'
    Ik loop zenuwachtig naar de slaapvertrekken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik nam mijn koffers uit de kofferbak en gunde mijn vader geen enkele blik meer. Mijn kleine zusje daarentegen knuffelde ik. "Ik ga je missen" fluisterde ik in haar oor. Ze veegde een paar tranen weg en knikte, "Waarom ben je zo ver gegaan V. ?". Ik haalde mijn schouders op en keek haar spijtig aan, "Mama mag niet vergeten worden, ik probeerde daar alleen voor te zorgen". Ik zwaaide nog even naar haar en liep naar binnen. Ik ging naar de balie. "Vanessa Olivia Goodman" zuchtte ik. Ze knikte, keek op haar computer en gaf me een sleutel. "Kamer 2 voor de meisjes, je uniform ligt op je bed, samen met je sportkleren, de regels van de school ook". Ik rolde met mijn ogen en liep naar de kamer. Ik dumpte mijn koffers daar en liep terug naar beneden. "Hallo ?" vroeg ik toen maar hopeloos, ik wou niet alleen overblijven.

    [Iemand praten met Vanessa of Drew ? ^^]

    [Ik wil wel met Drew praten! ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Maddison:

    Ik liet mijn hoofd zakken, ik had al aan vijf mensen de weg moeten vragen. Maar nuhad ik het wel gevonden. Ik liep met gemengde gevoelens de kamer binnen. Ik keek even rond en ging op het bed zitten, wel boven natuurlijk. "Het is roze." Was het eerste wat ik over de kamer te zeggen had. Ik ging achterover liggen en zuchtte even. Waarneer zou de rest komen, dit was geen kamer die je met zijn tweeënhad. Ik pakte het stapeltje papieren en keek zeeven door. Veel te veel regeltjes.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mia Amber James

    Ik had mijn koffers op het bed gegooid en met afschuw naar de uniformen gekeken. Ik liep terug en ging naast een meisje staan. 'Hoi' antwoordde ik op haar Hallo. Ik keek het plein over en zag allemaal verschillende mensen staan. Ik vond het hier stom. Die uniformen leken nergens naar en die regels kom op he wie verzint dit?!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Gabriel Jones
    Iedereen liep naar een soort van balie, dus ik besloot dat ook maar te doen. 'Aiden Jones,' zei ik tegen de vrouw die me over haar bril aankeek. Ze rommelde wat in haar papieren en overhandigde me toen een sleutel.
    'Kamer één voor de jongens, rechtergang. Je uniform en sportkleding ligt op je bed, samen met de schoolregels.' Ze glimlachte even naar me. 'Ik hoop dat je hier een fijne tijd hebt.' Ik nam de sleutel van haar aan en sleepte mijn koffer naar de kamer. Ik gooide hem op het eerste bed dat ik tegenkwam en keerde terug naar beneden, ik wou immers niet als een eenzaat op die kamer zitten. Beneden zette ik me op een trapje voor de voordeur, rondkijkend naar de andere mensen.


    The truth may be orange!

    [Iemand met Aiden praten? Hij zit een beetje lonely te wezen (:]


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    [Iemand met Aiden praten? Hij zit een beetje lonely te wezen (:]


    [Kyle gaat wel]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Ik liep door de gangen. Op zoek naar de slaapkamer waar moest zijn. Op de sleutel stond : kamer 2. Dus ik zocht kamer 2 . Na het aan een paar mensen gevraagd te hebben vond ik het eindelijk. Ik gooide mijn koffer op mijn bed en keek naar het lelijke uniform en naar de regels. Wat? Ik moet dat uniform altijd aandoen? Pffft.

    Hallo, hoorde ik een meisje zeggen

    [welke meisje uit kamer 2 wil praten?]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 11:56 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik hoorde een 'Hoi' en keek blij achterom. "Heei ! Ik ben Vanessa," zei ik vriendelijk. Ik keek naar het afschuwelijke uniform van mezelf en zuchtte, "Vind je de uniformen ook zo afschuwelijk ?". Ik friemelde wat aan mijn das, ja een das, en liet hem toen maar voor wat het was. Ik zou dat ding toch nooit deftig kunnen knopen.

    [Laat maar komen, Drew wacht op het plein]

    Phootos schreef:
    Ik liep door de gangen. Op zoek naar de slaapkamer waar moest zijn. Op de sleutel stond : kamer 2. Dus ik zocht kamer 2 . Na het aan een paar mensen gevraagd te hebben vond ik het eindelijk. Ik gooide mijn koffer op mijn bed en keek naar het lelijke uniform en naar de regels. Wat? Ik moet dat uniform altijd aandoen? Pffft.

    Hallo, hoorde ik een meisje zeggen

    [welke meisje uit kamer 2 wil praten?]


    Zou je je naam erbij willen zetten ? Het is echt ambetant zonder.

    Dawn Mary Claire:

    Rustig liep ik naar de balie waar een vrouw achter de computer zat. Ik zag al mensen voor me naar haar toe gaan en sommige had ze niet echt goed behandelend. Onzeker liep naar de vrouw. 'Mijn naam is Dawn Mary Claire. Waar moet ik heen?' vraag ik onzeker maar toch vriendelijk. De vrouw kijkt me onderzoekend aan en knikte. Ze keek op haar computer en glimlachte. 'Hier zijn je sleutels voor je slaapkamer, je hebt kamer 2. Op je bed ligt alles wat je nodig hebt' glimlachte ze en knikte. 'Oke, dank u wel' zeg ik vriendelijk en draai me om en loop naar de slaapkamers.


    One Who Travels A Higher Path.

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Zou je je naam erbij willen zetten ? Het is echt ambetant zonder.


    oei sorry vergeten


    Imagination set us free to be just what we want to be ~