• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Lol doe maar niet, ik moet leren dus ik kan geen nieuwe openen... Als ik moet leren wat doen ik hier dan? Whatever ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [o mijn god. Het is de bedoeling dat ik nu leer. En ik moest net ook leren, maar ik was 3 uur aan het slapen. HET IS ZOOOVEEL ik haal het nooit meer]

    Vintain
    Ik pak schuif het dienblad aan de kant. Dat eet ik straks wel op. Langzaam pak ik Nala's hand en trek haar voorzichtig overeind.


    I can't define who I am.

    {Ik zal wel heel ongeduldig wachten tot er nog iemand online komt! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Maar schat toch, wat volg je misschien?}

    Nala
    Ik kijk naar onze handen, terwijl hij me helpt rechtstaan. Ik ga een beetje wankel rechtstaan, maar het gaat wel.
    "Het gaat echt, hoor. Ik heb dit al eerder meegemaakt. Ik ben nog nooit echt flauwgevallen, maar ik ben het gewend voor mezelf te moeten zorgen." glimlach ik naar hem. Ik probeer zijn bruine ogen te ontwijken omdat ik anders zeker door mijn benen zak.
    "Het is goed. We kunnen." wende ik me naar de rest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben ook nog bezig met mijn samenvattingen.
    @Naomi: Ik ben maandag inslaap gevallen als ik bio moest leren, dus je bent niet alleen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Zachtjes pak ik met mijn ene hand haar gezichtje vast en draai die naar me toe. 'Eerder meegemaakt? Hoe vaak?' Mijn blik priemt bezorgd in haar ogen.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Gewoon af en toe." zeg ik. Ik blijf met mijn ogen overal naar kijken behalve in de zijne. Zijn hand brandde op mijn gezicht en ik voelde hoe de blos weer op kwam zetten.
    "Een paar keer per..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Vreemd. Ik heb eigenlijk het tegengestelde van Nala. Ik eet veel te veel!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Hoe váák, Nala?' Mijn stem klinkt onwillekeurig een beetje dwingend. Mijn hersenen draaien op volle toeren. Ze is wel erg mager... En toen ze haar handen voor haar buik sloeg gisteren? Nala zal toch niet...


    I can't define who I am.

    Nala
    "Gewoon. Een paar keer per maand." Ik sloeg mijn ogen, zover dat mogelijk was, nog verder neer. Mijn handen begonnen zachtjes te trillen en ik hoopte dat hij niet door zou vragen. Anders zou ik gaan huilen en ik wou niet zwak overkomen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Hoezo? Waarom doe je dit, Nala? Ik snap het niet...' Ik zuchtte. Volgens mij begreep ik het prima. Ik was... sprakeloos.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Niet doen." fluisterde ik. Ik trok mijn gezicht los uit zijn greep en wankelde een beetje achteruit.
    "De paarden zullen niet blij zijn als we ze te lang laten wachten." mompelde ik. Ik liet de rest achter en liep het halletje binnen. Ik veegde de tranen net hadden weten ontsnappen weg. Mezelf verwensend begon ik de trap af te lopen. Ik voelde me al veel beter, maar bleef me toch goed vast houden aan de leuning. Beneden liet ik me op de onderste tree zakken. Ik zuchtte en legde mijn hoofd in mijn handen.
    Waarom doe je dit?
    De vraag bleef in mijn hoofd hangen.
    Waarom? Tja, waarom? Ik wou mooi zijn, ik wou liefde. Ik wou aanvaard worden, geen gepest meer. Gedaan met het negeren!
    Ik wou stralen, ik wou dat iedereen mij zag. Was dat nu zo moeilijk?
    Een eenzame traan liep over mijn wang en ik hief mijn hand op om het weg te vegen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:53 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {En familie zit weer vol met drama! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {En familie zit weer vol met drama! xD}

    [Echt eh, als Paul begon te zinge, ik zo: GAAYYY!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Echt eh, als Paul begon te zinge, ik zo: GAAYYY!]

    {Haha!
    Ma moet gij ni studeren, in plaats van tv zien!}


    “To live will be an awfully big adventure.”