• Stomme 1 april.
    Ik ben in de klassieke, maar ook zó afgezaagde 'je veter zit los'- grap getrapt. /fail. Ik was nog maar net wakker en dus nog niet zo helder. Ik had natuurlijk helemaal geen schoenen aan, want dat slaapt niet lekker.(cat)

    En waar zijn jullie dan al ingetrapt?


    everything, in time

    Nog nergens in. Het is hier een bejaardentehuis als je het mij vraagt. Oké, neenee. Dat was een grapje lol. Maar ze maken hier geen grapjes, denk ik. Of ze zijn zo dom dat ze het zijn vergeten.. Maar op school, tja.. daar komen er nog wel veel. Maar ik ben nog niet op school 8)


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Nog nergens in. Het is hier een bejaardentehuis als je het mij vraagt. Oké, neenee. Dat was een grapje lol. Maar ze maken hier geen grapjes, denk ik. Of ze zijn zo dom dat ze het zijn vergeten.. Maar op school, tja.. daar komen er nog wel veel. Maar ik ben nog niet op school 8)


    Ben jij ook goedgelovig?:3
    Want dat is mijn probleem.:'D


    everything, in time

    Ghehe ik lig nog steeds in bed. Maar ik kijk vandaag wel extra goed uit. :'D

    Als iemand een grap bij mij gaat uithalen dan sla ik diegene echt. Maar ik heb vanmiddag rijles en mijn rijinstructeur is een lolbroek dus ik vrees hem :'D


    -

    Ik ben eigenlijk aan het wachten op de jaarlijkse Quizlet-prank, maar als die er niet in zit trap ik waarschijnlijk nergens in. Ik ben d'r niet al te gevoelig voor.


    You move me ......... Kurt

    In niets, want ik ben alleen thuis ^^


    Let the Night embrace you

    Niets, ben als enigste wakker..
    Nouja, mijn vader ook, maar waars heeft hij niet door dat het 1 april is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nog nergens gelukkig (:
    Ik heb mijn vader, die 1 april-verslaafd is, tot nu toe kunnen ontwijken gelukkig (:
    Maar wat niet is kan nog komen.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Ik heb net een nieuwe broek moeten aantrekken, Kattenkots Blehh..


    Firm believer of all that is magic

    Nimf schreef:
    In niets, want ik ben alleen thuis ^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik ben nog alleen thuis, maar ik vrees het ergste als ik op school kom(cat)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nog niets, want ik ben nog thuis. Heb zojuist wel ff mijn grap in elkaar geflanst, dus we zullen zien.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nog niks. En in school zal ik ook nergens mee te maken krijgen. Vanavond thuis kan ik niet voorspellen. (krul)

    Nog niet, maar ik vrees voor een lange dag met veel op mijn hoede zijn en wss. alsnog een paar rotgeintjes door te moeten gaan op m'n werk. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    nog nergens ;]


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"