• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik knipperde zachtjes met mijn ogen en kreun wanneer ik de kloppende pijn in mijn hoofd voel. Ik stel mijn zicht scherp en kijk recht in Vintains ogen. Mijn adem stokte in mijn keel. Zo wil ik wel iedere dag wakker worden, schoot er door mijn hoofd. Ik probeerde me weer te focussen en toen ik zijn bezorgde blik zag, herinnerde ik het me allemaal weer.
    "Ik had toch beter die fudge kunnen opeten." mompel ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:14 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Voetbal kijken dus ik reageer ff niet}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Keidroog XD]

    Luna
    Zodra ik zie dat Nala weer bij is, wil ik eigenlijk niet weg, maar aan de andere kant wil ik het niet te druk maken voor haar. Maarja.. wat kan ik doen als ik wegga? Zeker nu wel ineens alleen naar de paarden. Nee, ik dacht het niet. Misschien denkt ze wel dat.. nee, dat denkt ze niet. Alsnog ga ik voor de eerste optie: Ik blijf. Maar ik hou mijn blik niet zo op haar gericht als Michelle, Vintain en Elena doen. Ik hou me wel op de achtergrond.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [I've to go. Bye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [I've to go. Bye!]

    {Bye.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain Ayden O'Connor
    'Sorry. Die heb ik opgegeten,' fluister ik schuldig. 'Ik haal wat voor je, oké?' Ik snel de kamer uit en maak snel in de keuken wat eten bij elkaar dat ik op een dienblad leg. Op dit soort momenten kan ik dus niet lui zijn. Een bakje banaan, appel en mandarijn, een bolletje met kaas en een bolletje hagelslag, ontbijtkoek met boter en een glas melk. Geen idee of ze het lekker vindt, maar ze moet wat eten. Ik schrok me echt dood toen ze ineens in elkaar stortte. Binnen no-time sta ik weer boven met het eten en zet het dienblad voorzichtig naast haar neer. 'Hey,' fluister ik, omdat ik het gevoel heb dat ze 10x meer fragiel is dan eerst. 'Eet wat, oké? Het hoeft niet op, daar ben ik voor,' lach ik lichtjes.


    "Ik had toch beter die fudge kunnen opeten." mompel ik zachtjes.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik glimlach zwakjes naar hem. "Hé, het gaat wel. Gewoon wat suiker te kort."
    Ik ga rechtop zitten en voel met een kreun aan mijn achterhoofd. Dat zou een grote buil worden. Ik kijk met grote ogen naar het dienblad.
    "Wauw, wou je een heel leger te eten geven?" Ik vond het eigenlijk wel lief. Ik neem een ontbijtkoek van het dienblad. Ik leg mijn vrije hand langs de rand van het bed. Ergens had ik zin om zijn hand vast te houden, maar dat leek me niet echt gepast nu.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Iedereen is zooo chagrijnig om Nederland, ik zit hier blij te quizletten]


    I can't define who I am.

    Vintain
    'Nooit meer doen, ik schrok me een ongeluk.' Ik pak haar hand en druk er een kusje op. Daarna laat ik haar hand weer los en kijk haar glimlachend aan. 'En hey, ik wil je wel meehelpen met eten hoor. Ik ben 3/4 van dat leger.'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik keek hem glimlachend aan. Ergens voelde ik me plots goed. Nu, zo bij Vintain, leek het eten niet zo erg als anders. Het gevoel dat mijn maag vulde had niet alleen met het voedsel te maken. Ik voelde ook een zacht kriebelend gevoel en toen ik naar hem op keek, wist ik zeker dat je het wel in mijn ogen moest zien.
    Voor het eerst voelde ik me geliefd. Hij keek oprecht bezorgd en ik genoot van zijn aandacht.
    Toen hij een kusje op mijn hand drukte keek ik snel weg, om mijn blos te verbergen. Ik nam nog een banaan van het dienblad en keek naar hem op.
    "Kom, soldaat! Eet ook maar iets." lach ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {slaapwel!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Nala's gezicht klaarde al een beetje op en daar was ik blij om. Ze kreeg alweer een gezonde blos op haar wangen. 'Eet ook iets, soldaat.' Ik grijns maar pak toch maar een klein stukje appel uit het bakje. 'Yes sir.' Nala heeft het meer nodig dan ik.


    I can't define who I am.

    Elena
    Eerst kwam ik wat loom mijn bed uit, maar eenmaal ik Nala zag vallen was ik klaar wakker. Ik schrok me een ongeluk, gelukkig had Vintain haar naar boven gedragen en had hij haar wat te eten gehaald.

    [Ik ben eerlijk gezegd alleen maar blij dat Nederland aan het verliezen is.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Oh, en jullie moeten me helpen. Ik mag 2 nieuwe rijbroeken kopen maar ik kan dus niet kiezen tussen deze 3:
    1 ||||
    2 ||||||
    3 |||
    ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 14:24 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ 1 en 2 zijn het leukste, maar ik zou toch maar voor 2 gaan als ik jou was ]


    I can't define who I am.