• Ik moet voor morgen 7 bladzijdes van Engels hebben geschreven, over een gebeurtenis wat heel shockerend is. Maar, het moet van twee perspectieven, dus ik moet het verhaal twee keer overschrijven T_T.
    Maar nu zit ik dus vast.
    Als je midden in een aardbeving zit, en je bent alleen op straat, wat doe je dan? T_T'
    thenkjoee alvast :D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    op de grond liggen ? :')
    idunno sorry. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Euh, gillen en doodgaan? (:
    Mwa, ik denk idd op de grond gaan liggen, maar ik heb niet zoveel verstand van aardbevingen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    rondjes om je eigen as rennen terwijl je heel hard gilt en je handen in de lucht gooit.,
    dit helpt vast niet., ;x
    nee ik denk onder iets groots en stevigs gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 7:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Weg rennen en vooral niet bij grote gebouwen gaan staan?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heel hard gillen en als een vaag persoon in het rond gaan rennen.
    En dan waarschijnlijk bedenken dat dat niet helpt en dan op de grond gaan liggen :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    In een groot weilang gaan staan waar niks op j ekan vallen?


    Food.

    haha je hebt maar 3 bladzijdes geschreven xD


    live long and prosper

    Cannibal schreef:
    rondjes om je eigen as rennen terwijl je heel hard gilt en je handen in de lucht gooit.,
    dit helpt vast niet., ;x
    nee ik denk onder iets groots en stevigs gaan zitten.

    dat zou ik doen ;$


    They fell in love, didn't they?

    Snel naar de persoon gaan waar je het meest van houdt. Ik zou die persoon dan knuffelen, en als het echt zo ernstig is, samen sterven. ;x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    onder een tafel kruipen, maar die staan ervast niet in het midden van de straat, dus gewoon wegrennen denk ik xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ik zou het serieus niet weten.. het enige wat ik zou doen denk ik is keihard krijsen, lol.

    Onder een tafel gaan zitten?

    Amen(A)


    26 - 02 - '16

    Maken dat je weg bent uit die straat, dorp stad, whatever -waar neem ik aan huizen staan?-. Aardbevingen op zich zijn niet gevaarlijk, het zijn de bouwsels van die mensen die de slachtoffers maken (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gillen en 'flauwvallen' in de armen van dat lekkere ding:9~
    Dan rent hij met mij weg naar een veilig weiland, de rest van de wereld is dood ofzo, en dan geeft hij mond op mond en dan leven we nog lang en gelukkig

    :Y):Y)


    Me so good.

    llurtle schreef:
    haha je hebt maar 3 bladzijdes geschreven xD


    kweet, wou meer schrijven, maar toen werd ik lui, maar Milne vond het niet erg :D


    I hope heaven needs you more than I do now.