• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ben er heel kort. Supermoeilijk Yara! Ik zou gaan voor 2 en eehh.. ik denk toch 3. Ook al zou 1 ook leuk zijn XD Nee, doe maar 2 en 3 ;P En hé, het is 2-1 hoowr XD Ze maken nog kans.. maar hoezo ben je blij dat NL verliest?]

    Luna
    Zodra ik opmerk dat het wat close wordt tussen Vintain en Nala sluip ik zachtjes de kamer uit. Zoals hij voor haar zorgt.. Zo lief heb ik Vintain nog nooit gezien. Of nee, dat is niet waar. Ik wist wel dat hij zo lief kon zijn. Maar Michelle had gelijk, ze zijn echt een stelletje. En al dat eten zal haar ook goed doen.. Stilletjes ga ik naar beneden. Het gaat goed met Nala, en het bijkomen is aan haar en Vintain. Hopelijk geeft de rest ze ook wat privacy.. als de paarden van Nala en Vintain buiten blijven staan zal dat niet zo'n ramp zijn, dat zou het begin kunnen zijn van een paardrijles..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [@Naomi: Ik mag er twee kiezen.
    @Noa: Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op Nederland qua voetbal (We zijn hier in België niet veel beter, maar goed). Je had me moeten zien geven met het WK twee jaar geleden met de finale xD ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Ik zie Luna uit de kamer lopen.
    'Zullen wij anders even de paarden binnen gaan zetten? vraag ik haar, 'Dan kan de rest gaan slapen.'

    {@ Yara, 2 en 3 zijn awesome!}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Ik help ook wel mee." zei ik glimlachend. Ik was nu toch al wakker, dus ik had eerst wat frisse lucht nodig vooraleer ik terug kon gaan slapen.
    [Ik kan er echt waar niet uit kiezen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Ik zou ook 2 en 3 kiezen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    "Oh, wacht. Ik wil ook wel helpen. Dat hoeven jullie niet alleen te doen."
    Ik wou het dienblad pakken om te kunnen opstaan zonder het omver te stoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    ,,No way dat jij mee gaat de paarden binnen zetten,, zeg ik tegen Nala. Nu ze net is neergevallen zeker? ,,Of je hebt een bodyguard nodig. Vintain?,, Ik kijk vragend naar hem en loop dan de kamer weer uit naar Michelle. ,,Oké. Sorry dat ik zo bazig doe zonder dat ze me echt kent, maar ik laat haar niet alleen naar buiten gaan,,


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik keek Vintain afwachtend aan.
    Als hij niet mee wou en me verplichtte hier te blijven zou ik een andere manier moeten verzinnen. Faith was best schichtig en hield niet zo van andere mensen. Zoals die knappe verkoper had gezegd toen ze me meteen ging achtervolgen: 'Dit doet ze anders nooit, ze is eigenlijk best schuw.'
    Ok, met een suikerklontje zou iedereen haar wel een stal in kunnen krijgen denk ik, maar ik wou haar niet alleen laten. Ze betekende nu al veel voor mij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    [Oh, en jullie moeten me helpen. Ik mag 2 nieuwe rijbroeken kopen maar ik kan dus niet kiezen tussen deze 3:
    1 ||||
    2 ||||||
    3 |||
    ]

    {Verdomme!!!
    Nee eh! pfffffffffff! Nix zit mij ook mee eh vandaag!
    Allé kzal ma gaan verder doen me mijn grieks zeker }:(


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Verdomme!!!
    Nee eh! pfffffffffff! Nix zit mij ook mee eh vandaag!
    Allé kzal ma gaan verder doen me mijn grieks zeker }:(

    [Der kan nog vanalles gebeure eh, en ik moe keiveel doen vr geschiedenis]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Eet eerst je eten op oké? Daarna gaan we samen onze paarden wel binnenzetten. Misschien helpt frisse lucht ook wel. Paardenlucht,' grijns ik. 'Behalve als je hier wilt blijven?' Ik hb eigenlijk liever dat ze toch binnenblijft, wie weet wat er nu wel niet zou gebeuren..


    I can't define who I am.

    Nala
    "Nee, ik ga mee." Ik at verder, maar uiteindelijk kreeg ik toch alles niet op.
    "Moet er iemand nog hebben?" vroeg ik, maar ik keek eigenlijk meer naar Vintain. Bij hem kon er altijd wel bij en zoveel was er nu ook weer niet over. Ik had goed gegeten.
    Eigenlijk was hun reactie een beetje overdreven in mijn ogen. Ik was het gewend om zo duizelig te zijn. Ok, het was de eerste keer dat ik echt flauw viel, maar...
    Als ik het thuis voorhad, lieten ze me gewoon met rust. Soms zetten ze een bord eten bij me, zodat ik weer op krachten kan komen en dat is het. Los het zelf maar op. Ik was het gewend om zo voor mezelf te zorgen dat ik niet iemand achter eten wou sturen. Ik dacht dat ik het wel tot de keuken zou halen. Niet dus.
    Ik zwaaide mijn benen uit bed en wachtte nog even met rechtstaan tot ze aanstalten maakten om te vertrekken.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 15:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Der kan nog vanalles gebeure eh, en ik moe keiveel doen vr geschiedenis]

    {Grieks valt qua hoeveelheid mee, maar de inhoud is té moeilijk!
    Weet ge dak liever Meert heb dan Bouly?
    Want ge snapt et bij allebei ni, ma Meert is toffer.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Nu moet ik gaan. Tot 7u vanavond ongeveer!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Hei, ben terug.
    En het is hier veel te stil xD
    Strak spam ik dit hele topic vol door verveling.}


    “To live will be an awfully big adventure.”