• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Ik maak hetzelfde geluid als Vintain en draai me met mijn rug maar hem toe.
    'Slaap lekker,' zeg ik, een beetje spottend. Dan sluit ik mijn ogen en probeer ik in slaap te vallen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Ik ga terug naar mijn eigen bed." zei ik en kroop over Vintain om het bed uit te geraken. Daarna liep ik de kamer uit en liep die van mij terug in. Ik haalde mijn pyjama uit mijn koffer en ging naar de badkamer om hem aan te doen. Mijn oversized pokémon-shirt kwam nog redelijk wat over poep en je zag amper het shortje dat ik er onder droeg. Ik kroop in mijn bed en niet veel later lag ik al te slapen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 23:02 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Als Elena meldt dat ze gaat slapen brom ik iets dat klinkt als "Jammer, was net zo gezellig". Dan krul ik me op als een kat (zo slaap ik meestal) en trek de dekens nog iets strakker om me heen. Eigenlijk is het helemaal moet zo heel erg om met Vintain in bed te liggen. Niet verkeerd bedoeld of zo, het is gewoon prettig om niet helemaal alleen te zijn, zoals de afgelopen paar maanden.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 7:45 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Dirty mind ;P Heb alles bijgelezen, maar is het nu de bedoeling dat ze gaan slapen? Ik reageer strx, als ik weer thuis ben]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {OOH wat schattig allemaal! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik opende knipperend mijn ogen. Het was donker in de kamer. Ik wou me weel omdraaien, maar mijn blaas had daar een ander idee over.
    Terwijl ik toch passeerde griste ik mijn slaapkleren maar meteen ook mee. Ik liep de badkamer binnen, ging naar toilet en kleedde me om. Ik voelde me een beetje duizelig. Misschien had ik gisteren toch iets moeten eten.
    Ik haalde mijn schouders op. Tot morgenvroeg hield ik het wel vol.
    Ik liep weer de badkamer uit, deed zorgvuldig het licht uit en liep de pikdonkere kamer binnen. Ik wist met enkel een pijnlijke stoot van mijn scheenbeen tegen de ladder, mijn bed te bereiken. Ik kroop weer onder de dekens en sloot mijn ogen. Al snel was ik weer aan het slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moeten ze nu slapen?]

    Luna
    Terwijl ik zo naar Michelle, Vintain en Elena kijk, blijf ik stilletjes zitten en voel de vermoeidheid langzaam door me heen sijpelen. Ik schop mijn schoenen uit zodat ik wat makkelijker op het bed zit, en voel mijn ogen zwaar worden. Iets waar ik me hard tegen verzet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Bijna iedereen ligt toch al te slapen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Is het avond? Of zijn ze gewoon zo moe dat het een soort "middagdutje" wordt?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik denk eerder dat het avond is.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Oké]

    Luna
    Langzaam word ik echt moe. Mijn gedachten dwalen af naar Merkur. Hij heeft eten. Michelle heeft vast wel een drinkbak in de wei staan. Hij redt zich wel; het is buiten, dus hij vermaakt zich vast prima. Het zou niet erg zijn als ik ook even zou slapen.. Langzaam laat ik me op mijn zij vallen en ik heb geen zin meer om me om te kleden. Met een zucht doe ik mijn ogen dicht en laat mezelf wegzakken in de fijne, slapende toestand waar ik zo'n behoefte aan heb.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ok en wie wordt als eerst weer wakker? ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik word zo wel wakker, ff wachten ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik knipper met mijn ogen als ik ineens besef dat Michelle tegen me aan ligt. Zo voorzichtig mogelijk schuif ik een beetje van haar vandaan en rek me uit. Een gaap ontsnapt uit mijn mond en ik sla mijn hand ervoor.


    I can't define who I am.

    {Hmm, ik heb al een leuk ideetje! Eerst Nala wakker laten worden...
    Ik wacht wel nog even denk ik xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”