• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Is goed.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Ik ben blij dat je het hebt vertelt. Het lijkt me zo moeilijk om zo'n enorme last mee te dragen.' Iedereen hier had het zo moeilijk, en ik? Mijn leven was zowaar perfect. Ik voelde me verschrikkelijk.


    I can't define who I am.

    Michelle
    Strak kijk ik voor me uit, proberend de tranen terug te dringen. Iedere keer als ik net erover had kwam alles weer terug. Natuurlijk mijn vrienden weten het allemaal, Nala nu ook, maar het blijft moeilijk.
    'Mies?' Hoor ik achter me. Ik herken de stem als die van Luna.
    'Ja?' Zeg ik terug, ietwat terughoudend, niet zeker of ik er wel over wil praten.

    {Kort stukje want ik zit op mn telefoon en moet eigenlijk de ppw gaan leren =S}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Haha, succes Eline! O en btw, Femke, die droom was helemaal niet slecht!]

    Luna
    Langzaam loop ik dichterbij. Michelle staat nog steeds met haar rug naar me toe en ik snap het ook wel; ze heeft het waarschijnlijk weer moeilijk met het verlies van haar broer. [Of zus] Zwijgend ga ik naast haar staan. Vragen of het goed gaat is overbodig, natuurlijk gaat het niet goed. Maar iets anders om te vragen weet ik ook niet echt. Dus zwijg ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    En daar staan we dan, beiden zwijgend als het graf. Het gezelschap van Luna zorg ervoor dat ik mijn tranen binnen kan houden, ik ben blij dat ze even is komen kijken hoe het gaat. Dan schiet Nalas intens verdrietige gezicht weer voor mijn geestesoog en ik besef dat ik niet de enige ben die het zwaar heeft.
    'Denk je dat het een goed idee is om te kijken hoe het met Nala gaat?' vraag ik onzeker aan Luna, 'Ze is de stallen ingelopen'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Even denk ik na. ,,Weet ik niet, ik weet natuurlijk niet precies wat er gebeurt is - en hoe Nala is. De een heeft wel behoefte aan gezelschap op een moeilijk moment en de ander juist helemaal niet,, Dat eerste zeg ik niet om uit te vissen wat er is gebeurt - en dat weet Michelle zelf ook wel. ,,Eigenlijk zou Vintain naar haar toe moeten. Maar die troost Elena nu, dus dat kan niet,, Peins ik. ,,Denk je dat ze behoefte heeft aan gezelschap?,,


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Net terug van paardrijden!
    Ik ben er redelijk in geslaagd om het te doen mislukken!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Vertel? Ik heb ook gereden ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {We moesten opnieuw draven zonder stijgbeugels en ik lag er de eerste seconden al bijna af. Dus zei Jorien dat ik maar meteen mijn mijn voeten weer in de stijgbeugels moest steken.
    En toen werd het nog erger.
    Bij het galopperen moest ik achter Yara rijden. Schiet ze daar weg! Mijn paard daar achter! En mijn voeten schieten uit mijn stijgbeugels. Ik de schrik van mijn leven, maar omdat Quick, Yara wou volgen, lukte het me niet om hem stil te krijgen. En de tweede keer was het niet veel beter. Weer heeft Jorien ons laten stoppen. Het was terrible!
    Ik voel me een nuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!!

    en iedereen maar zeggen: het viel toch mee.
    NEE DUS!}

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dan voel je je idd an idiot. Niet dat ik weet wie al die mensjes zijn ofzo, maar dan voel je je gewoon zo'n beginner.. Maar je bent wel blijven zitten ;D. Ik kan het me wel voorstellen; Ik heb ook wel eens gehad dat ik echt gewoon keirare dingen deed waarvan ik wist dat ze eigenlijk niet moesten. Ik voelde me echt een kleuter die zijn eerste rijles kreeg, ipv iemand die (toen) al dik 4 jaar reed! Nu rij ik wel wat langer hoowr XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik rij nog geen 4 maand!
    Misschien heb ik dan wel nog een excuus als ik afga! xD
    Maar ik wil dus niet meer achter Yara rijden, want dat gaat veel te snel.
    En achteraf zij: dat ging toch niet snel
    Maar dan moet ik er haar aan doen denken. Dat zij in het begin ook niet echt vooruit ging hoor!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je wordt er vanzelf beter in. Ik rijd nu iets van 6 jaar geloof ik, maar wel bij iemand achter het huis waar je veel individueler les krijgt en dus veel beter op JOUW rijden gelet wordt, niet alleen op dat van de hele groep zoals op de meeste maneges.
    Over een hele tijd vind je het vast niet snel meer, zoals Yara. Wel leuk dat jullie samen paardrijden trouwens XD Maar oké, dat was ff tussendoor. Ik weet niet hoe hard jullie gingen, maar ik vind het knap dat je bent blijven zitten ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Bedankt!
    Yara zal zeggen dat het niet hard was, maar voor mij was het toch nog te snel! xD
    En binnenkort gaan we op paardrijkamp, dus daar zal ik ook wel bijleren.
    Eigenlijk is het best verwonderlijk: ik ben nog nooooooooooit van mijn paard gevallen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mm, ik wel XD Twee keer geloof ik. Een keer was gewoon een domme ik-ben-niet-aan-het-opletten-actie, en de tweede keer was een hier-kan-ik-dus-echt-niks-aan-doen-actie, want toen begon het paard ook serieus keihard te bokken en te galopperen. Ik heb het geloof ik een halve bok met stijgbeugels volgehouden, een halve bok op de rug, een stuk of drie bokken op de hals, en toen op de grond XD Dat deed superveel pijn! Wel een redelijk slechte herinnering; dat was mijn lievelingspony die is ingeslapen :(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wow, beetje veel out-character. Laten we weer spelen XD]


    Stop acting normal. It gets bored.