• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Ik zucht, jammer het was inderdaad leuk. Moe zak ik naast Vintain op het bed.
    'Kom je er ook bij, Elena?' vraag ik met een wenkbrauwwiebel.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'We kunnen nog wel even doorgaan Elena,' zeg ik en stort me vervolgens op Elena. Ik weet eigenlijk niet wat haar zwakke plekken zijn, maar ik probeer het met haar oksels, dijen en voeten.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:44 ]


    I can't define who I am.

    Elena
    Ik begon licht te lachen, maar het was nog niet zo erg als dat hij aan mijn knieën zou beginnen, daar kon ik helemaal niet tegen. Ik begon hem terug te kietelen aan zijn buik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Jij bent echt gemeen,' hijg ik. Door het kietelen raak ik echt uitgeput. Het kietelen van mijn kant blijkt niet echt te helpen. 'Michelle, help?'


    I can't define who I am.

    Michelle
    Loom lig ik te kijken naar Vintain en Elena die elkaar naast me onder handen nemen. Zin om mee te doen heb ik niet echt, zachtjes begin ik voor em uit te neurïen, een liedje dat ik al een tijdje in mijn hoofd heb.
    Vintain vraagt me hem te helpen.
    'Hmmm,' ik doe alsof ik nadenk, 'als ik dan mijn bed weer voor mezelf heb,' antwoord ik hem.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:55 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Laat ook maar,' zucht ik naar Michelle. Ik besef een beetje te laat dat ik veel sterker ben dan Elena, dus ik druk haar met haar polsen tegen het bed aan en ga boven haar hangen. Ik snuif triomfantelijk.


    I can't define who I am.

    Michelle
    Ik geef hem een speelse tik tegen zijn achterhoofd.
    'Wat is er toch zo speciaal aan dit bed, dat jij er niet uit wilt?' vraag ik, toch lichtelijk verbaasd.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Omdat het liefde op het eerste gezicht was,' murmel ik terwijl ik opkijk naar Michelle. 'What about you?'


    I can't define who I am.

    Michelle
    Verliefd op een bed, eigenlijk moet ik niet eens verbaast zijn, het is Vintain.
    'Ik slaap hier al vanaf de verbouwingen, het is een zeer emotioneel plekje voor mij geworden,' zeg ik met een gemaakt emotionele stem terwijl ik een denkbeeldig traantje wegpink.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Oké, voor deze keer heb je me. Maar ik wil graag wel bij haar in de buurt slapen en af en toe wil ik met jou wisselen. Deal or no deal?' Voor mijn gevoel is dit bed het grootste en zachtste, dus het is al heel wat dat ik het gewellig (nou ja... wat je gewillig noemt) aan Michelle afsta. 'Ik zal je missen.' Ik druk een kusje op het bed.


    I can't define who I am.

    Michelle
    'Het bed zal jou ook missen, en je mag zo vaak langs komen als je wilt, kay?' Ik kijk hem aan met lichte spot in mijn ogen. Waarschijnlijk zou ik niet verbaasd op moeten kijken als ik Vintain iedere dag uit mijn bedje moet rollen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    Ik moest even grinniken om de conversatie tussen Michelle en Vintain. Ik vroeg me soms af waarom ik met zo'n gestoorde mensen omging, maar dan besefte ik dat ik even gestoord was. Vintain had me vast aan mijn polsen, dus het was onmogelijk hem terug te kietelen. Ik moest maar eens iets anders verzinnen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Ik ga op het volgende bed in de rij liggen en laat hierbij Elena los. 'Deze is minder zacht,' jammer ik, en plof weer terug in het bed van Michelle. Waar ik overigens opnieuw onder de dekens kruip. 'Papa is terug,' fluister ik tegen het bed, en lach plagend naar Michelle.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:30 ]


    I can't define who I am.

    Michelle
    'Het kan me niets boeien dat papa terug is, ik blijf hier liggen.' Ietwat nuffig trek ik mijn neus op en ik ga ook onder de dekens liggen waarna ik ze tot aan mijn kon optrek. Ik was niet van plan plaats te maken voor Vintain.
    {Ik ga slapen xx
    En niet stiekem me uit bed gooien ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik maak een 'pfff' geluid tussen mijn tanden door en doe een poging tot slapen.


    I can't define who I am.