• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Bisous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Gancanagh
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - xheart
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher


    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 5 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Boutella, Cosette en Miam.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.
    - Niet te snelle posts achter elkaar, geef anderen ook de kans om te reageren.

    appartement
    woonkamer
    badkamer
    slaapkamer
    keuken
    Er is geen zwembad, sauna etc. want het blijven twintigers.







    We beginnen op het moment dat iedereen bij het appartement aankomt. Iedereen heeft een eigen sleutel dus kan gewoon naar binnen en een eigen slaapkamer. De badkamer, keuken, woonkamer en toilet delen ze. Men kent elkaar natuurlijk wel maar het is jaren geleden dat ze elkaar zagen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:52 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Victoria

    "Familie is er altijd."
    Het enige wat ik kan doen is dit beamen. Mijn familie stond absoluut niet achter mijn acties maar toch, keer op keer werd ik overal opgehaald. Wat ik ook weer had uitgespookt en hoevaak ik ook op het bureau zat, steeds kwam mijn papa me weer halen, de schat.
    "Heb je broers of zussen?"
    Ik knik zachtjes.
    "Ik heb één echte broer Lukas. Hij is drie jaar ouder en te bezorgd. Echt een schat. Hij beschermt me voor alles. Ook heb ik twee oudere halfzussen, Francesca en Laetitia, en een halfbroer, Elias. Ze zijn veel ouder en hebben allemaal al een gezin. Eigenlijk zie ik ze nooit, echt een band heb ik niet met hen. Met Lukas des te meer, hij is echt mijn maatje. En jij? Hoe heet je zus?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Memphis

    "Ik heb één echte broer Lukas. Hij is drie jaar ouder en te bezorgd. Echt een schat. Hij beschermt me voor alles. Ook heb ik twee oudere halfzussen, Francesca en Laetitia, en een halfbroer, Elias. Ze zijn veel ouder en hebben allemaal al een gezin. Eigenlijk zie ik ze nooit, echt een band heb ik niet met hen. Met Lukas des te meer, hij is echt mijn maatje. En jij? Hoe heet je zus?"
    Ik moet zachtjes lachen als ze het over haar oudere broer heeft.
    "Ik begrijp je broer maar al te best. Van Audrey moeten ze ook afblijven. Eén keer heb ik een jongen beide ogen dicht getimmerd omdat hij haar een, wat was het ook alweer, een "lekker sletje" noemde en een klap op de billen gaf. Hij meende het nog ook. En iedereen weet dat ik doorgaans de laatste ben om klappen uit te delen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amorphous schreef:
    [Maartje, reageer jij eerst maar. Weet nu toch niet echt iets]


    [Ik kijk voetbal en ben aan het leren.. Ik ben bang dat het 'm vandaag niet wordt..]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik kijk voetbal en ben aan het leren.. Ik ben bang dat het 'm vandaag niet wordt..]


    [maakt mij niet uit, kan wel wachten tot morgen (: Als ik nu zou posten zou het ws toch een boze post worden door die kut wedstrijd]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Victoria

    "Ik begrijp je broer maar al te best. Van Audrey moeten ze ook afblijven. Eén keer heb ik een jongen beide ogen dicht getimmerd omdat hij haar een, wat was het ook alweer, een "lekker sletje" noemde en een klap op de billen gaf. Hij meende het nog ook. En iedereen weet dat ik doorgaans de laatste ben om klappen uit te delen."
    Met mijn mond open kijk ik hem aan. In elkaar geslagen. Niet verwacht. Absoluut niet verwacht.
    "Jij laat de jongens nog bij je zusje komen. Van Lukas mogen ze niet eens naar me kijken," lach ik grinnikend terwijl ik me sommige beelden van school nog voor me kan halen. Toen hij in het laatste jaar zat was het, het ergste. Niemand mocht me aanraken, soms tot mijn irritatie.
    "Ik vind ze wel altijd lief hoor," lach ik zachtjes. "Die grote beschermende broers."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Memphis

    "Jij laat de jongens nog bij je zusje komen. Van Lukas mogen ze niet eens naar me kijken. Ik vind ze wel altijd lief hoor," lach ik zachtjes. "Die grote beschermende broers."
    Ik grinnik zachtjes. Alweer omdat ik haar broer heel goed begrijp.
    "Liefst sluit ik haar ook op in een toren waar niemand haar kan raken hoor. Maar die kleine pikt het niet," lach ik. "Ik kan er gewoon niet tegen als iemand onrespectvol omgaat met een ander. Als je een bepaald doel voor ogen hebt, prima, maar ga daarom niet de arrogante lul uithangen," zeg ik schouderophalend.
    Ikzelf maak aan mijn dates altijd duidelijk waarvoor ik al dan niet opensta. Zien zij het anders, dan is dat zo. Dan neem ik daar vrede mee en maken we het beste van de avond.
    "Die grote broers hebben alleen maar de beste bedoelingen," zeg ik zacht. "Alleen de middelen zijn soms nogal drastisch," grinnik ik.
    Ik neem een slok van mijn koffie en trek een zuur gezicht als ik merk dat hij koud is. Ik loop met mijn kopje naar de gootsteen en giet het er in uit.
    "Jij nog koffie?" vraag ik aan Victoria, nu ik hier toch sta.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Victoria

    "Liefst sluit ik haar ook op in een toren waar niemand haar kan raken hoor. Maar die kleine pikt het niet. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand onrespectvol omgaat met een ander. Als je een bepaald doel voor ogen hebt, prima, maar ga daarom niet de arrogante lul uithangen. Die grote broers hebben alleen maar de beste bedoelingen. Alleen de middelen zijn soms nogal drastisch."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Één ding kan ik je vertellen. Geen enkele vrouw gaat het niet waarderen als je haar in een toren opsluit, behalve als een knappe prins haar komt redden maar noem maar één knappe prins."
    Met een klein lachje trek ik mijn staart weer wat strakker aan waardoor er nog meer haar uitvalt. Hopeloos, dat zijn deze laagjes geworden.
    "Jij nog koffie?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, dank je," grinnik ik zachtjes. "Anders loop ik straks te stuiteren en slaap ik dagen niet meer. Zo goed kan ik niet tegen cafeïne."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heeft Emryn al gereageerd?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -nee wat was laatste bericht voor emryn dan?-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    (...)
    Madeleine
    ''Gelukkig?'' maar voordat ik er iets over kon zeggen, was hij weg. Naar het balkon.
    Ik aarzelde. Zal ik achter hem aan gaan? Of was dit juist een teken dat hij van me af wou?
    Twijfelend stond ik op, streek mijn kleding glad, en liep voorzichtig het balkon op. ''Ik ben niet gelukkig geworden sinds.. dat moment.'' ik hoopte dat hij wist waar ik op doelde. Ik legde mijn handen op de rand van het balkon, en keek naar beneden. ''Wil je alleen zijn?'' vroeg ik hem maar voor de zekerheid, en met enige aarzeling in mijn ogen keek ik hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damiën Noach Grange.
    Adain grinnik even en knik dan. "Hoe raadde je het?" Vraagt ze nieuwsgierig.
    "Je ogen," Zeg ik simpel. "Je hebt nog steeds de zelfde donkere ogen," Zeg ik tegen haar. "En wat waren jouw bezigheden daar school?" Vraag ik aan haar en probeer te bedenken wat voor type ze is. Op de middelbare school was altijd een drukke sociale dame, maar ik zou niet zo 1, 2, 3 kunnen bedenken welk beroep bij haar karakter zou passen. Ach, wie heeft ooit kunnen bedenken dat de beachboy van de middelbare school zou veranderen in een bescheiden man en achter de draaitafels zou staan?

    Emryn Jack Sirius Leaf

    'Wil je alleen zijn?' vroeg ze mij onzeker en met enige aarzeling af te lezen in haar ogen, keek ze me aan.
    Het enige wat ik deed was dat ik mijn hoofd draaide, zodat ik haar aankeek. 'Nee.' fluisterde ik en bleef haar aan kijken. Meer deed ik niet. Alleen kijken. Mijn ogen sloten langzaam en gingen al snel weer langzaam open. Ik bleef haar aankijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Madeleine 'Maddy'
    ''Nee.'' zei hij op zachte fluistertoon, en zijn ogen leken de mijne te doorboren.
    De herinneringen en gedachten van vroeger schoten weer door mijn hoofd, en zoals altijd ik verdronk in zijn prachtige ogen.
    Wake up, Maddy.
    Na een lange tijd wendde ik een blik af, en met een kleine glimlach rond mijn lippen keek ik naar mijn handen, die op de rand van het balkon rustten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adain Mendler
    "Je ogen, je hebt nog steeds de zelfde donkere ogen." Ik kijk hem even verbaasd aan dat hij dat hij zich dat überhaupt nog herinnerd. Ik glimlach bescheiden en haal glimlachend mijn schouders op.
    "En wat waren jouw bezigheden daar school?" Ik kijk hierdoor even naar de anderen in de keuken, me afvragend wat hun nu allemaal doen.
    "Ik heb een jaar lang een opleiding mediavormgeving gedaan, maar dat vond ik vreselijk en ben gestopt. Ik heb een jaartje vrij genomen en ben naar India geweest met Unicef, wat gewerkt hier en daar en daarna begonnen aan een opleiding als lerares geschiedenis." Ik stop even en grinnik dan, laat mijn ogen kort naar de grond glijden, maar kijk daarna weer op.
    "Klinkt saai, ik weet het." geef ik toe, niemand zocht een beroep als lerares geschiedenis achter me, maar ik vind het werkelijk waar leuk.
    "En wat doen jullie nu?" vraag ik dan en kijk even naar Adrianne, kijk dan weer naar de twee jongens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik wacht op de rest met reageren.]