• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Bisous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Gancanagh
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - xheart
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher


    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 5 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Boutella, Cosette en Miam.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.
    - Niet te snelle posts achter elkaar, geef anderen ook de kans om te reageren.

    appartement
    woonkamer
    badkamer
    slaapkamer
    keuken
    Er is geen zwembad, sauna etc. want het blijven twintigers.







    We beginnen op het moment dat iedereen bij het appartement aankomt. Iedereen heeft een eigen sleutel dus kan gewoon naar binnen en een eigen slaapkamer. De badkamer, keuken, woonkamer en toilet delen ze. Men kent elkaar natuurlijk wel maar het is jaren geleden dat ze elkaar zagen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:52 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kan je even snel een paar secties opnoemen? :3 zit op mn mobiel en kan moeilijk alles opzoeken hihi ;d


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Plaats delict onderzoeker -maar dat zal ze niet hebben aangezien haar leeftijd-
    Laboratorium -dit doet emryn-
    Veldwerk -hulp plaats delict-
    Patholoog -lijken onderzoeken-
    Schud ik ff zo uit mn mouw ik heb ze niet allemaal..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    hoe kan ik inspringen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ps. luvmustache = xheart]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    PeregrinTook schreef:
    Plaats delict onderzoeker -maar dat zal ze niet hebben aangezien haar leeftijd-
    Laboratorium -dit doet emryn-
    Veldwerk -hulp plaats delict-
    Patholoog -lijken onderzoeken-
    Schud ik ff zo uit mn mouw ik heb ze niet allemaal..

    Thanks. :3.
    Ik wil zelf later ook forensisch onderzoeker worden, hihi.
    Madeleine
    Ik knikte. ''Ik ben een patholoog.'' glimlachte ik. ''In Chattanooga, Tennessee.'' antwoordde ik, en ik keek hem aan. ''En jij?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, terwijl ik wat regen uit mijn haar wringde. Het had geen zin, aangezien het nog steeds regende, maar het ging vrijwel automatisch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adain Mendler.
    "Oh eh, ik heb eerst een wereldreis gemaakt en nu studeer ik geneeskunde." Het verbaasd me dat ze dit zegt. Geneeskunde is niet iets dat ik achter Adrianne verwacht heb, maar ach. Ik denk ook niet dat veel mensen mij zullen zien als een lerares geschiedenis.
    "Zei je nou net dat je geschiedenis studeert?" Het is ook duidelijk aan de verbaasde toon te horen dat ze het niet verwacht. Ik knik enthousiast.
    "Goed verstaan," mompel ik zachtjes en grinnik even. Het gaat er immers om dat ik het leuk vind, niet wat anderen denken.
    "Raad eens wat mijn beroep is." vraagt Damiën dan. Ik bestudeer hem even en frons mijn wenkbrauwen. Vroeger was hij altijd al de opvallende jongen, een vrouwenjager bovendien. Ergens heb ik de neiging om te vragen of hij pooier is geworden, loverboy misschien, maar houd wijs mijn mond. Geen zin in ruzies op de eerste dag en zo te zien lijkt hij toch redelijk veranderd.
    "Ik heb werkelijk geen idee, Damiën. Verras me." zeg ik glimlachend en haal mijn schouders even op.


    Damiën Noach Grange.
    "Ik heb werkelijk geen idee, Damiën. Verras me." Zegt ze met een glimlach.
    Dus toch? Ik had verwacht dat ze het gehoord had, aangezien ik het vertelde aan Adrianne en Alex, net voordat zij bij ons kwam staan.
    "DJ." Zeg ik tegen haar. "Ik ben na de middelbare school naar de DJ academie gegaan en nu ben ik DJ bij een radiostation." Leg ik verder uit.
    "En van mijn flirterige gedrag van vroeger ik weinig meer over." Zeg ik met een grijns. Af en en toe flirt ik nog, maar dat is niet meer omdat ik er 'verslaafd' aan ben. Nu ben ik meer serieus.

    Memphis

    "Klinkt als een goede prinses. Als ik ooit een roodhaige, slanke vrouw tegenkom zal ik haar doorverwijzen, de rest moet je zelf bepalen want daar ben ik niet zo goed in."
    Ik kijk toe hoe ze een glas uit de kast neem en het vult met water om er vervolgens van te drinken. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht als ik merk dat ze mijn kleine hint niet opgemerkt heeft. Veel gespierde meisjes zijn er namelijk niet.
    "Lijkt me een goede deal, zal ik dan ook maar aan die leuke man van je helpen?" vraag ik met een lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Victoria

    "Lijkt me een goede deal, zal ik dan ook maar aan die leuke man van je helpen?"
    Grijnzend kijk ik hem aan en ik knik zachtjes.
    "Wij, mijn jongen," begin ik lachend. "Wij hebben een deal. Ik ga mijn best voor je doen."
    Geamuseerd schud ik mijn hoofd en drink mijn glas met water op. Toch blijf ik het vreemd vinden dat deze jongen vroeger zo is gepest. Eerlijk gezegd kan ik het me helemaal niet eens voorstellen. Hij lijkt zo anders, hij is leuk opgedroogt. Iets wat over mij niet te zeggen is maar dat ter zijde. Ergens wil ik het hem vragen, waarom hij is gepest maar het lijkt me zo kwetsend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Memphis

    "Wij, mijn jongen. Wij hebben een deal. Ik ga mijn best voor je doen."
    Ik lach zachtjes en hef mijn kopje koffie even op bij wijze van er op te klinken. Dan neem ik nog een paar slokken. Misschien moet ik het haar maar vertellen. Wie weet loop ik de man van mijn leven mis, omdat zij op zoek is naar een prinses. Ik zet mijn kopje neer en kijk haar aan.
    "Wat nou als ik niet voldoe aan sprookjesnormen en een prinses misschien niet aan mij besteedt is?" vraag ik een beetje cryptisch.
    Ik heb geen problemen met mijn geaardheid, maar doorgaans vertel ik het niet zelf tegen anderen. Als ze het vragen, of iets merken dan leg ik het ze graag uit. Maar om zelf uit het niets te beginnen, dat vind ik nog een beetje moeilijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Victoria

    "Wat nou als ik niet voldoe aan sprookjesnormen en een prinses misschien niet aan mij besteedt is?"
    Ik grinnik zachtjes als ik merk waar hij heen wilt.
    "Dan krijg jij mijn prins en ik jouw prinsesje," lach ik zachtjes. "Die problemen zijn dan ook weer opgelost."
    Nee, een relatie met een vrouw staat niet op mijn lijst maar aantrekkelijk vind ik ze zeker. Misschien nog wel meer dan de meeste mannen. Mannen zijn hard en stevig terwijl vrouwen zo intens en zacht zijn. Maar een relatie? Nooit. Een vrouwelijk karakter, ik kan er niet tegen in dat geval heb ik de man echt nodig. Vrouwen zijn voor de pleziertje, onbeschaamde fanasietjes en de mannen voor het echte werk. Met een klein lachje trek ik mijn wenkbrauwen op en haal mijn schouders op.
    "Maar ik heb er geen twijfel aan dat jij niet aan de sprookjesnormen voldoet; voor ieder is zo'n norm anders," voeg ik eraan toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Memphis

    "Dan krijg jij mijn prins en ik jouw prinsesje. Maar ik heb er geen twijfel aan dat jij niet aan de sprookjesnormen voldoet; voor ieder is zo'n norm anders."
    Ik kijk haar even aan en houd mijn hoofd wat schuin. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht als het muntje valt. Blijkbaar ben ik niet de enige hier die wel interesse heeft in hetzelfde geslacht. Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en kijk Victoria geamuseerd aan.
    "Nooit gedacht dat wij zoveel raakvlakken zouden hebben," zeg ik dan.
    Ik had Victoria vroeger altijd als een heel anders iemand gezien. Maar waarschijnlijk zijn we beiden een hoop veranderd. Ik in elk geval wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Victoria

    "Nooit gedacht dat wij zoveel raakvlakken zouden hebben."
    Grinnikend haal ik mijn schouders op en kijk hem lachend aan. Deze raak vlakken had ik inderdaad ook niet echt verwacht, helemaal niet zelfs. Sowieso had ik dit hele gesprek niet verwacht. Eerlijk gezegd had ik het al snel afgekapt, dat willen afkappen maar het liep allemaal veel te goed om het snel af te kappen. Daarbij zou ik me ook weer schuldig voelen om het af te kappen. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip.
    "Ik hoop wel dat je het nou niet overal gaat rondbazuinen. Zeker ben ik er wel over maar in een relatie vind ik het niet nodig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Memphis

    "Ik hoop wel dat je het nou niet overal gaat rondbazuinen. Zeker ben ik er wel over maar in een relatie vind ik het niet nodig."
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan. Ik heb ook helemaal niet de intentie dit verder te vertellen, aan gelijk wie. Waarom zou ik ook? Ik vind niet eens dat het haar persoon bepaalt.
    "Vic, ik weet niet hoe jij me ziet, maar ik ben geen roddeltante. En daarbij vind ik het niet eens iets dat het rondbazuinen waard is. Je valt ook op meisjes, nou en?"
    Ik haal mijn schouders even op en kijk haar met een geruststellende glimlach aan. Er zijn altijd mensen die problemen hebben met anders geaarden, maar dan ben ik van mening dat ik er mijn tijd gewoon niet in steek. Ik vind er namelijk niks bijzonder aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Victoria

    "Vic, ik weet niet hoe jij me ziet, maar ik ben geen roddeltante. En daarbij vind ik het niet eens iets dat het rondbazuinen waard is. Je valt ook op meisjes, nou en?"
    Met een klein, niet al te overtuigend lachje kijk ik hem aan en zucht zachtjes. Ik weet niet waarom ik hem zou kunnen vertrouwen. Niemand kan je vertrouwen, geen honderd procent in ieder geval. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip.
    "Dank je," zeg ik zachtjes en ik haal mijn schouder op. "Dat is',"
    Ik stop met mijn zin omdat hij het zelf waarschijnlijk wel in kan vullen en ik geen zin heb om hem af te maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    hoe kan ik inspringen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †