• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    Delphine Sarah Parker

    'Waarom doe ik wat?' vraagt hij op een zachtere toon. 'Je sleurt me de bosjes in en ik weet de reden er niet van. Mag ik dan geïrriteerd zijn?' ik sla mijn ogen neer en knik.
    'Ik heb je hier naar toe genomen omdat hier geen nieuwsgierige ogen zijn.' hierna raap ik al mijn moed bijeen en buig voorover.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Delphine kijkt weg, maar knikt wel. "Ik heb je hier naar toe genomen omdat hier geen nieuwsgierige ogen zijn,"
    Ik grinnik zachtjes. "Dan wil ik wel eens weten wat jij van plan bent," Zeg ik met een grijns.
    Ondertussen buigt ze naar voren. Kom maar op, Delphine.

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Jou vertrouwen? Ik ken je niet eens goed. Ik weet alleen dat je Quinto heet dus ik zie niet in waarom ik jou zou moeten vertrouwen,"
    Ik kijk naar haar en zie dat ze trilt. "Omdat ik er iets aan kan doen. Ik kan het tegen 'm zeggen, wat er ook gebeurt is," Zeg ik tegen haar.

    Maya
    Ik rolde zuchtend met mijn ogen. ''Doe niet moeilijk, zeg gewoon wat er is.'' mompelde ik geërgerd, terwijl ik een hand door mijn haren haalde.
    Iedereen maakte altijd zo'n gedoe om niks. Er kwam een tijd dat je geen keuze had, dan kan je er maar beter gelijk aan toegeven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    'Doe niet moeilijk, zeg gewoon wat er is,' mompelt Maya geërgerd.
    Zij zou er vast geen enkel probleem mee hebben als dat met haar zou gebeuren.
    'Omdat ik er iets aan kan doen. Ik kan het tegen 'm zeggen, wat er ook gebeurt is,' zegt Quinto als hij me weer aankijkt.
    Ik kom overeind en trek mijn knieën op om vervolgens mijn armen er om heen te sla. 'Er is niks,' zeg ik zo overtuigend mogelijk. 'En alsof Drew naar jou zou luisteren'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Doe niet moeilijk, zeg gewoon wat er is," Mompelt ze.
    Ik maak een gebaar naar Maya dat ze haar mond moet houden.
    "Er is niks," Zegt ze. "En alsof Drew naar jou zou luisteren,"
    "Als het moet gebruik ik geweld, maar ik wil niet dat je met een kut-gevoel hier in de cel zit," Zeg ik tegen haar. "En als hij gezegd heeft, dat wanneer je het verklapt, hij je wat aandoet, kan je het nog steeds aan me vertellen. Ik zorg er wel voor dat hij met z'n poten van je afblijft," Zeg ik tegen haar. Alsjeblieft.. Vertel het.

    Maya
    Ik fronste toen Quinto een gebaar maakte dat ik stil moest zijn, en met een norse uitdrukking stond ik op en liep naar de zee. Ik trapte mijn schoenen uit, en liep een klein stukje het water in.
    Waar hadden die twee last van?
    Ik stak mijn handen in mijn zakken, en keek naar de inmiddels donkere hemel, gesiert door de heldere sterren en maan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    Drew gebaart dat Maya haar mond moet houden. Ze staat op en loopt naar de zee.
    Ik richt mijn aandacht weer op Quinto.
    'Als het moet gebruik ik geweld, maar ik wil niet dat je met een kut-gevoel hier in de cel zit. En als hij gezegd heeft, dat wanneer je het verklapt, hij je wat aandoet, kan je het nog steeds aan me vertellen. Ik zorg er wel voor dat hij met z'n poten van je afblijft,' zegt hij.
    Ik begin te aarzelen. Wel of niet vertellen...Eerst nog één vraag.
    'Waarom zou je me willen helpen?' vraag ik. 'Je kent me niet eens'. Met mijn vingers friemel ik zenuwachtig aan mijn shirtje en kijk ik even achterom. Straks vertel ik het hem en komt Drew er achter. Misschien kan Quinto hem wel niet tegen houden. En dan heb je ook Luca nog. Bij de gedachte aan hun twee samen krimp ik lichtjes in elkaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto Thomas Reynolds.
    Maya trapt haar schoenen uit en loop naar het water.
    "Je mag best nog wel meer kleding uittrekken!" Roep ik naar haar en grinnik zachtjes.
    Dan wendt ik me weer tot Nicole.
    "Waarom zou je me willen helpen? Je kent me niet eens," Vraagt ze.
    Ik kijk haar aan. "Omdat ik al vaker gevangenen heb geholpen met een Drew-probleem. Vaak waren die meiden betast, moesten strippen voor hem of ze zijn zelfs verkracht," Zeg ik tegen haar.

    Maya
    ''Je mag best nog wel meer kleding uittrekken!'' riep Quinto, en met een grijns op mijn gezicht stak ik mijn middelvinger op. Daar moest hij toch echt wat meer zijn best voor doen.
    Ik probeerde wat van het gesprek op te vangen, maar ze praatten te zacht en in combinatie met het geluid van het golvende water was het vrijwel onmogelijk. Ik zuchtte eventjes, en wierp een blik op het water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    'Je mag best nog wel meer kleding uittrekken!' roept Quinto naar Maya waarop ze haar middelvinger opsteekt.
    'En dat is waarom je geen heer bent,' mompel ik.
    'Omdat ik al vaker gevangenen heb geholpen met een Drew-probleem. Vaak waren die meiden betast, moesten strippen voor hem of ze zijn zelfs verkracht'.
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Ik merk dat ik weer lichtjes begin te trillen en sla mijn armen steviger om mijn benen heen. 'H-hij,' begin ik waarna ik mijn hoofd schud. Ik krijg de woorden niet over mijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto Thomas Reynolds.
    Ik grinnik zachtjes wanneer Maya haar middelvinger naar me opsteekt, maar dat word ik weer even serieus en wendt me tot Nicole.
    Ze kijkt weg en begint lichtjes te trillen. "H-hij," Begint ze en schud haar hoofd.
    Ondanks er verschillende stemmen in mijn hoofd zeggen dat ik het niet moet doen, sla ik toe een arm om haar heen. "Zeg het maar," Zeg ik zacht.

    Nicole Joy Eastwood
    Ik schrik op als Quinto ineens zijn arm om me heen slaat en heb de neiging om die gelijk weer van me af te schudden maar ik doe het toch maar niet.
    'Zeg het maar,' zegt hij zacht.
    'I-ik kan h-het n-niet,' stamel ik zacht. Quinto mag dan misschien wel sterk zijn, hij kan Drew en Luca echt niet tegelijk tegenhouden. Ik doe nog een poging om de woorden te zeggen maar ik krijg ze nog steeds niet over mijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delphine Sarah Parker

    'Dan wil ik wel eens weten wat jij van plan bent,' hoor ik hem zeggen. Ik moet geen antwoord geven, want als ik zachtjes mijn lippen op die van hem druk weet hij wat ik van plan ben. De zenuwen gieren door mijn lichaam en ik voel het kippenvel op mijn armen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Quinto Thomas Reynolds.
    "I-ik kan h-het n-niet," Zegt ze.
    "Nicole, wees niet bang dat er iets met mij gebeurt. Ik red me wel," Zeg ik tegen haar. "Luca zit in zijn cel en blijft daar en Drew kan ik wel aan," Zeg ik tegen haar.
    "Alsjeblieft. Vertel het me," Ik streel zachtjes haar schouder. Come on, Nicole. Je kunt dit, meid.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Delphine drukt haar lippen op de mijne.
    Automatisch leg ik mijn handen bij haar heupen en duw haar zachtjes tegen een boom aan. Gewillig zoen ik terug.

    [Richting bed, daar ga ik verder op mijn telefoon. ;D]