• Ik heb jullie eerlijke mening nodig!

    Ik heb dus hakken en hoe hoger de hak, hoe meer ik er van hou. (Ook omdat ik mezelf redelijk klein vind) Maar mijn vriend zegt dus altijd dat het hakken voor sletten zijn. Omdat ze zo hoog zijn.. Hij zegt niets over het model van de schoen of dergelijke, alleen over de hoogte. Nu heb ik hier twee paar (mijn hoogste) en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Je mag op alles commentaar geven (:

    Wees eerlijk! Ik kan tegen kritiek (: Alleen zie ik het zelf niet..




    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Wat bedoelen ze dan juist met een tomboy?

    Iemand die zich als een jongen kleedt ;].
    Nja, laat ik zeggen dat ik me mannelijker kleed dan 't gemiddelde meisje, maar vrouwelijker dan de gemiddelde jongen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Tigger schreef:
    (...)

    Dit zijn potten:


    HA-HA(puh)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 9:44 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nee ze zijn helemaal niet te hoog, ik vindt ze alleen niet bepaald mooi, sorry


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Assassin schreef:
    Nee, absoluut niet. Het gaat er vaak ook om wát je erbij draagt natuurlijk. Maar deze vallen echt heel erg mee, ze zijn trouwens mooi!


    Pass the damn ham, please.

    Assassin schreef:
    Nee, absoluut niet. Het gaat er vaak ook om wát je erbij draagt natuurlijk. Maar deze vallen echt heel erg mee, ze zijn trouwens mooi!

    Marling schreef:
    Ik vind ze niet echt mooi, maar ik vind 't ook geen slettenhakken. Ik vind dat je schoenen qua model moet beoordelen, niet qua hak.


    Save me from myself.

    Assassin schreef:
    Nee, absoluut niet. Het gaat er vaak ook om wát je erbij draagt natuurlijk. Maar deze vallen echt heel erg mee, ze zijn trouwens mooi!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind het niet hoerig. De kleren maken de hoer, niet de schoenen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    potten is toch een ander woord voor lesbianne?


    Een pejoratieve uitdrukking voor lesbienne (afkorting van lollepot)

    Het word inderdaad vaak als scheldwoord gebruikt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind ze niet sletterig, je moet gewoon dragen wat jij mooi vindt :)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik vind ze leuk! En hoge hakken hoeven je niet meteen een slet te maken, toch? Ik snap alleen niet hoe je er op kan lopen, ik kan niet hoger dan 5 centimeter :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Leuke schoenen
    Ik draag graag hakken, want ik vind mezelf klein (en ik ben 1,70)
    En ik vind dat hakken niet snel sletterig zijn, zolang je ze goed combineert


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one