• Ik heb jullie eerlijke mening nodig!

    Ik heb dus hakken en hoe hoger de hak, hoe meer ik er van hou. (Ook omdat ik mezelf redelijk klein vind) Maar mijn vriend zegt dus altijd dat het hakken voor sletten zijn. Omdat ze zo hoog zijn.. Hij zegt niets over het model van de schoen of dergelijke, alleen over de hoogte. Nu heb ik hier twee paar (mijn hoogste) en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Je mag op alles commentaar geven (:

    Wees eerlijk! Ik kan tegen kritiek (: Alleen zie ik het zelf niet..




    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Laat hem dit topic zien:Y)
    Maar ze zij niet sletterig, ik vin ze niet heel erg mooi maar dat is gewoon smaak, maar sletterig? Nee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fierte schreef:
    Dus hoge hakken zijn sletterig? Dat vind ik echt onzin. Ik zelf draag nooit hakken, omdat ik nú al langer dan iedereen ben maar ik vind dat je gewoon moet dragen waar je jezelf lekker bij voelt en wat je mooi vind (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Weet je meisje, Sorry als ik fout zit maar ik zie de probleem van je vriend niet! Als een meisje zich in hoge hakken mooi vindt dan moet ze die dingen vooral dragen. Ik draag ook hakken en mensen zeggen, "hé is het niet te hoog voor je?!" (omdat ik ook heel klein ben(1,55)!) maar ik negeer want ik voel me prettig in hakken (als mijn voeten zich nou ook nog is prettig voelden, dan was alles perfect maar ja..:$) Maar mijn mening over die schoenen: Nou die bruine vindt ik niet zo, ze zijn ja een beetje sletterig, maar die witte zijn mooi. Ik wil ze ook! En wat je vriendje betreft: hij moet leren (stomme) commentaar voor zich te houden!!! (sorry als je het een botte reactie vindt!)


    "What's the fun of making sence?"

    Als jij ze aan doet met een leuke spijkerbroek en een topje, dan is het super leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zijn echt geen sletten hakken, deze vind ik zelfs best wel netjes.

    Emolga schreef:
    Weet je meisje, Sorry als ik fout zit maar ik zie de probleem van je vriend niet! Als een meisje zich in hoge hakken mooi vindt dan moet ze die dingen vooral dragen. Ik draag ook hakken en mensen zeggen, "hé is het niet te hoog voor je?!" (omdat ik ook heel klein ben(1,55)!) maar ik negeer want ik voel me prettig in hakken (als mijn voeten zich nou ook nog is prettig voelden, dan was alles perfect maar ja..:$) Maar mijn mening over die schoenen: Nou die bruine vindt ik niet zo, ze zijn ja een beetje sletterig, maar die witte zijn mooi. Ik wil ze ook! En wat je vriendje betreft: hij moet leren (stomme) commentaar voor zich te houden!!! (sorry als je het een botte reactie vindt!)


    Zelf vind ik niet dat mijn vriend zijn commentaar voor zich moet houden. Hij mag een eigen mening hebben, maar zelf vond ik het over mijn hakken eigenlijk niet terecht. Maar hij blijft er koppig over, dus vroeg ik eens wat meerdere meningen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ha, m'n moeder zou er bijna een moord voor doen om mij in zulke schoenen te krijgen :D.
    Naja, ik vind het onzin, maar als je het combineert met veel te uitdagende kleding, ja allicht. Maar enkel die hakken? Ain't taking that crap.
    Heb gewoon maling aan wat ie zegt. Als je het mooi vindt en je er goed in voelt; then wear it :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat helemaal geen slettenhakken. Dit zijn slettenhakken vind ik: 1 en 2. Zoals je ziet ligt het aan het model en het motiefje, want deze hakken zijn niet veel hoger dan die van jou.
    Ik vind jouw hakken heel mooi, die witte vind ik zelfs 'klassiek'. Zelf zou ik ze nooit dragen omdat ik dan omval na 2 minuten. Als jij je er goed in voelt moet je ze zeker blijven dragen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zerefu schreef:
    Ha, m'n moeder zou er bijna een moord voor doen om mij in zulke schoenen te krijgen :D.
    Naja, ik vind het onzin, maar als je het combineert met veel te uitdagende kleding, ja allicht. Maar enkel die hakken? Ain't taking that crap.
    Heb gewoon maling aan wat ie zegt. Als je het mooi vindt en je er goed in voelt; then wear it :].


    Haha, geen fan van hakken? (:
    En ik draag nooit uitdagende kleding, dus daar kan het niet aan liggen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind pumps een beetje sletten hakken. Maar deze niet hoor. Zelf kan ik er niet op lopen maar zulke schoenen vind ik best mooi


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind ze niet sletterig.
    Omdat het gewoon een mooi ontwerp en model is. Als je nou knalrode hakken had met glitters erop ofzo, dan zijn het sletten hakken. Maar dit niet hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ligt eraan wat je erbij draagt. Maar ik vind ze noujuist superstoer!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oooooh, die witte vind ik echt liefde.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Oooooh, die witte vind ik echt liefde.


    Ja eh, vond ik ook :3 Inclusief die verkoopster van de Zara die ze ook wel wou :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Amused schreef:
    Ik vind dat helemaal geen slettenhakken. Dit zijn slettenhakken vind ik: 1 en 2. Zoals je ziet ligt het aan het model en het motiefje, want deze hakken zijn niet veel hoger dan die van jou.
    Ik vind jouw hakken heel mooi, die witte vind ik zelfs 'klassiek'. Zelf zou ik ze nooit dragen omdat ik dan omval na 2 minuten. Als jij je er goed in voelt moet je ze zeker blijven dragen.
    die 1e is zeker geen sletten hakken