• Ongeveer 1 maand geleden begonnen alle lampen in het huis te knipperen. 2 seconde gingen ze uit en daarna weer aan. Bij alle lampen gebeurde dat in de badkamer, slaapkamer, keuken overal. We dachten dat het wel over zou gaan dus deden we er niks aan. Het ging zoals we dachten over maar nu is het weer zover. Alle lampen knipperen weer. Een vriendin dacht dat het misschien een overleden familielid kan zijn, maar zelf geloofde ik dat niet zo.
    Wat bleek ze hebben een kabel geraakt van de stroom.

    Mijn vraag is: hebben jullie wel eens iets geks meegemaakt zoals lampen die knipperen wat uit zich zelf gaat?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:11 ]


    You make me smile, a lot..

    Eht heel vaak zelfs (;


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    XD Ja, ik kreeg eens een chainmail en toen was ik echt gewoon freaked out op de manier waarop hij was geschreven. Ik was dus helemaal alleen thuis en et was rond 10u 's avonds, dus het was al donker. Ik ga dus tv gaan kijken om mezelf af te leiden. Gaat de tv niet aan. Wil ik in mijn moeders kamer kijken, de draad van de tv is verdwenen. Bleek dus dat mijn vader gewoon die draad had meegenomen en dat de ene tv afgesloten was met een schakelaar die ik niet kende XD


    help