• Mijn vriendje en ik hebben een lange afstrands relatie. Ik heb hem leren kennen door een vriend van hem die ik dan weer kende door het internet. We spraken af, en hebben nu al een hele tijd iets samen. Maar we wonen 50 kilometer van elkaar, en ik kan hem pas weer in de vakantie zien, na de examens. Het is erg moeilijk, elkaar zo weinig zien, maar het lukt wel. Ik zit meer met iets anders... In mijn omgeving weet iedereen dat ik een lief heb. Ik heb ook al een paar jongens afgewezen voor hem, en iedereen weet nu wel dat ik een lief heb. Maar bij hem niemand. Misschien zijn 2 beste vrienden, maar daar ben ik zelfs niet zeker van. Maar dat is dus echt niet leuk, aangezien andere meisjes dus niet weten dat hij bezet is... Nu is er zo'n meisje, E., die altijd contact met hem zoekt, heel af en toe spreekt hij ook met haar af, maar wel met andere vrienden erbij. Maar op facebook noemt ze hem 'schatteke', en is het zo van 'Ik heb je al zo lang niet meer gezien, we moeten snel afspreken!'en zo van die dingen allemaal. Maar als ik met een vriend wil afspreken, dan vindt hij dat niet tof. Hij wil ook niet op facebook dat we een relatie hebben, omdat z'n ouders het niet mogen weten, omdat hij daar een heel slechte band mee heeft, en zij de relatie niet zouden goedkeuren door de afstand en het leeftijdsverschil (hij is 18, ik 15). Maar hij houdt het wel erg goed verborgen, voor iedereen... Zou ik er iets van zeggen tegen hem? Vooral van die E., of zij eigenlijk niet moet weten dat hij bezet is? En zijn ouders? Het is wel kut dat zij er niks van mogen weten, zo moet afspreken altijd heel stiekem gebeuren enzo. Het voelt gewoon niet zo 'serieus'op deze manier, terwijl we al heel lang samen zijn, en het wel serieus ís, hijzelf is ook altijd bezig dat het voor altijd is enzo, en we hebben al vanalle plannen voor de toekomst en alles, maar het is gewoon jammer... Stel ik me aan, of zou ik er iets van zeggen? Want ik wil ook niet te veel 'zagen', want ik zeg hem al zo vaak dat ik bang ben om hem kwijt te raken etc., en dan stelt hij me telkens wel gerust, maar toch.

    Okee, respect als je dit allemaal gelezen hebt. Sorry voor de lange tekst, maar moest het echt effe kwijt!


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik vind dat je het wel tegen hem moet zeggen want als jij niet met een vriend mag afspreken, waarom mag hij dan wel met dat meisje af spreken? En misschien kun je eens met zijn ouders gaan praten? Of laat je ouders met zijn ouders praten over jullie relatie want dit lijkt me niet goed voor jullie relatie, heel eerlijk gezegd


    Physics is awesome

    Let me give you som advise from the source.
    Zelf zit ik ook in een LDR. Ik weet niet hoe nieuw die van jou is, maar ik hou dit al rie en een half jaar vol. Zelf hou ik het ook geheim van mijn ouders. ik vind dat je, bij een LSDR, vooral vertrouwen moet tonen. Praat er inderdaad desnoods met hem over.
    Ik heb al die problemen ook gehad, ook het meisje dat steeds contact zoekt met mijn vriendin, en dat hebben we ook gewoon uitgepraat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou er wel iets van zeggen eigenlijk (:
    Ik zou ook niet moeten weten dat iemand anders schat tegen hem zegt en hij dat allemaal gewoon accepteert enzo..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is oke, ik zou niet weten hoe het is want ik ben alone. Maar sterkte, im sure it will be fine (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    You'd be an idiot if you wouldn't.
    Ik begrijp echt niet dat er meiden zijn die die shit nog nemen ook.
    En met 'die shit' doel ik op het feit dat hij wel afspreekt met meiden en hij gaat zaniken over als jij wil afspreken met een dude. Doe. Fucking. Normaal.
    Mocht een joch dat bij mij flikken mag hij opdonderen ook. What's next? Een fucking boerka en een openbaar vervoerverbod?
    Guys like that make my fist itch. And the stupid women who listen to it as well. Idiots.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eyes schreef:
    Ik vind dat je het wel tegen hem moet zeggen want als jij niet met een vriend mag afspreken, waarom mag hij dan wel met dat meisje af spreken? En misschien kun je eens met zijn ouders gaan praten? Of laat je ouders met zijn ouders praten over jullie relatie want dit lijkt me niet goed voor jullie relatie, heel eerlijk gezegd


    Ik MAG wel met een vriend afspreken, maar hij doet dan raar tegen me enzo. Maar ja, dat zou ik kunnen doen, met z'n ouders praten. Moet alleen hij dat nog goed vinden. :/


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Eyes schreef:
    Ik vind dat je het wel tegen hem moet zeggen want als jij niet met een vriend mag afspreken, waarom mag hij dan wel met dat meisje af spreken? En misschien kun je eens met zijn ouders gaan praten? Of laat je ouders met zijn ouders praten over jullie relatie want dit lijkt me niet goed voor jullie relatie, heel eerlijk gezegd


    26 - 02 - '16

    Zerefu schreef:
    You'd be an idiot if you wouldn't.
    Ik begrijp echt niet dat er meiden zijn die die shit nog nemen ook.
    En met 'die shit' doel ik op het feit dat hij wel afspreekt met meiden en hij gaat zaniken over als jij wil afspreken met een dude. Doe. Fucking. Normaal.
    Mocht een joch dat bij mij flikken mag hij opdonderen ook. What's next? Een fucking boerka en een openbaar vervoerverbod?
    Guys like that make my fist itch. And the stupid women who listen to it as well. Idiots.


    Ik snap je punt, maar zoals ik net al zei, ik MAG dat wel, en doe dat ook, maar dan doet ie raar tegen me. En hij spreekt zo goed als nooit met meisjes af, alleen die E. zoekt altijd contact. --' verder valt het goed mee. En het om zo'n reden opgeven met hem, dat zou er toch wel een beetje over gaan, hoor.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Scene schreef:
    (...)

    Ik snap je punt, maar zoals ik net al zei, ik MAG dat wel, en doe dat ook, maar dan doet ie raar tegen me. En hij spreekt zo goed als nooit met meisjes af, alleen die E. zoekt altijd contact. --' verder valt het goed mee. En het om zo'n reden opgeven met hem, dat zou er toch wel een beetje over gaan, hoor.


    Ik ken het zò goed. Mijn vriend is helemaal dezelfde als ik het zo hoor.. Dus je mag me altijd pb'n als je wil (:
    En neen, je moet het niet meteen opgeven. Eerst praten erover, dan verder zien


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik ken het zò goed. Mijn vriend is helemaal dezelfde als ik het zo hoor.. Dus je mag me altijd pb'n als je wil (:
    En neen, je moet het niet meteen opgeven. Eerst praten erover, dan verder zien


    Oh, leuk om te horen dat ik niet de enige ben die dit heb. (: En ja, dat ga ik doen, ik ga het hem vanavond vragen, of het eigenlijk geen tijd wordt dat die E. het weet van ons. Dankje, ik denk dat ik je wel ga pb'en na z'n antwoord, dan kan ik er met een lotgenoot over praten. (:


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Scene schreef:
    (...)

    Oh, leuk om te horen dat ik niet de enige ben die dit heb. (: En ja, dat ga ik doen, ik ga het hem vanavond vragen, of het eigenlijk geen tijd wordt dat die E. het weet van ons. Dankje, ik denk dat ik je wel ga pb'en na z'n antwoord, dan kan ik er met een lotgenoot over praten. (:


    Mag je zeker doen! Mijn inbox staat open (:
    En misschien moet hij die E nog niet over jullie vertellen. Maar er gewoon op staan dat ze hem niet meer zo behandelt en dat hij er niet steeds op ingaat enzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right