• Ik heb jullie eerlijke mening nodig!

    Ik heb dus hakken en hoe hoger de hak, hoe meer ik er van hou. (Ook omdat ik mezelf redelijk klein vind) Maar mijn vriend zegt dus altijd dat het hakken voor sletten zijn. Omdat ze zo hoog zijn.. Hij zegt niets over het model van de schoen of dergelijke, alleen over de hoogte. Nu heb ik hier twee paar (mijn hoogste) en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Je mag op alles commentaar geven (:

    Wees eerlijk! Ik kan tegen kritiek (: Alleen zie ik het zelf niet..




    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zerefu schreef:
    (...)
    Hehe.. nee ^^.
    Nee, tis gewoon die jongen zijn mening. Mij is me ook wel eens verteld dat ik me als een tomboy kleed. Naja, all fine with me :'].


    Wat bedoelen ze dan juist met een tomboy?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Wat bedoelen ze dan juist met een tomboy?


    Mannelijk meisje.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je er nu een minirok en een décolleté zou dragen die zo diep is, dan ben je een slet. Ik neem aan dat je dat niet doet dus je bent niet sletterig. :Y)
    Ze zijn echt mooi. Allebei :9~:9~


    Owl you need is love.

    Leela schreef:
    (...)

    Mannelijk meisje.


    Het enigste wat ik kan bedenken die ietwat mannelijk is, is een meisje met een jeans, een gewone sweater en sneakerachtige schoenen. Maar wat is daar nu verkeerd mee? :') Ik draag dat ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Owlish schreef:
    Als je er nu een minirok en een décolleté zou dragen die zo diep is, dan ben je een slet. Ik neem aan dat je dat niet doet dus je bent niet sletterig. :Y)
    Ze zijn echt mooi. Allebei :9~:9~


    Haha, neen, dat draag ik niet. Zo ordinair ben ik nu net niet :')
    En bedankt! :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Het enigste wat ik kan bedenken die ietwat mannelijk is, is een meisje met een jeans, een gewone sweater en sneakerachtige schoenen. Maar wat is daar nu verkeerd mee? :') Ik draag dat ook


    Hier noemen wij het pottenmeiden: meiden met hun haar kort als een jongen, die jongenskleren dragen, jongensschoenen... Die alles zo mannelijk mogelijk hebben, nooit make-up dragen, redelijk jongens-achtige spullen hebben en dergelijke.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    (...)

    Het enigste wat ik kan bedenken die ietwat mannelijk is, is een meisje met een jeans, een gewone sweater en sneakerachtige schoenen. Maar wat is daar nu verkeerd mee? :') Ik draag dat ook

    Mmm jaa misschien lage broek, petje, sneakers en sweaters maar ik denk dat iedereen dat ooit heeft gedragen! :)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Leela schreef:
    (...)

    Hier noemen wij het pottenmeiden: meiden met hun haar kort als een jongen, die jongenskleren dragen, jongensschoenen... Die alles zo mannelijk mogelijk hebben, nooit make-up dragen, redelijk jongens-achtige spullen hebben en dergelijke.

    potten is toch een ander woord voor lesbianne?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Leela schreef:
    (...)

    Hier noemen wij het pottenmeiden: meiden met hun haar kort als een jongen, die jongenskleren dragen, jongensschoenen... Die alles zo mannelijk mogelijk hebben, nooit make-up dragen, redelijk jongens-achtige spullen hebben en dergelijke.


    Wij hebben ook wel zo'n meisjes ja. Maar ik vind dat zo een gemeen woord :'D Alhoewel 'manwijf' van bij ons ook niet flatterend is. Ik gebruik die term wel niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LEUK AWESOME VOORAL DE BRUINE
    +
    FASHIONABLE!
    hoe hoger hoe beter!


    even a white rose has a black shadowx

    Niks mis mee, zeg maar dat hij een stripper is als hij sokken met sandalen draagt. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat zijn dus echt totaal géén slethakken.


    The odds are néver in our favor.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zijn echt geen sletten hakken, deze vind ik zelfs best wel netjes.


    Believe in yourself.

    Forks schreef:
    Niks mis mee, zeg maar dat hij een stripper is als hij sokken met sandalen draagt. (nerd)


    Zal ik dus nooit moeten zeggen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    potten is toch een ander woord voor lesbianne?


    Dit zijn potten:


    quidquid excusatio prandium pro