• Ik heb jullie eerlijke mening nodig!

    Ik heb dus hakken en hoe hoger de hak, hoe meer ik er van hou. (Ook omdat ik mezelf redelijk klein vind) Maar mijn vriend zegt dus altijd dat het hakken voor sletten zijn. Omdat ze zo hoog zijn.. Hij zegt niets over het model van de schoen of dergelijke, alleen over de hoogte. Nu heb ik hier twee paar (mijn hoogste) en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Je mag op alles commentaar geven (:

    Wees eerlijk! Ik kan tegen kritiek (: Alleen zie ik het zelf niet..




    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind ze echt superleuk!
    Nee, ik vind het geen slettenhakken maar het ligt er ook aan hoe je er bij kleed. Als je er een gewone lange broek aan doet of een schattig jurkje is het superleuk!


    <3

    Ik vind ze mooi hoor.
    Ik wil ook hoge hakken, kan er alleen niet op lopen qq.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    LovelyLonely schreef:
    (...)die 1e is zeker geen sletten hakken

    Oke, jouw mening. Ik vind dat slettenhakken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik vind ze heel leuk!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik vind ze eigenlijk best netjes. Volgens mij moet je je wel heel sletterig kleden moeten dit slettenhakken worden.

    En die witte zijn echt leuk. <3


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.

    Ik vind dat echt heel mooi bij vrouwen, vooral deze:


    En ik vind het totaal niet sletachtig, ik denk dat het er ook aan ligt met wat voor kleding je het combineert


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    Ik vind dat echt heel mooi bij vrouwen, vooral deze:


    En ik vind het totaal niet sletachtig, ik denk dat het er ook aan ligt met wat voor kleding je het combineert



    Die zijn ook erg mooi. Helaas passen dat soort schoenen mij niet, behalve als ze goed vastzitten met een bandje of zo. :3


    26 - 02 - '16

    Sinds wanneer bepaald de lengte van je hakken of je een slet bent of niet |:
    Ik vind ze leuk, 'k kan alleen zelf niet lang op zulke hoge hakken lopen.

    En is dat niet de mode weer lately, en ook nog met plateauzolen erbij ._. Zie ze vaak genoeg.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hmm, ik snap wat je vriend bedoelt, ikzelf vind die hoogte meestal ook wat sletterig. Nouja, sletterig is niet het juiste woord.. Goedkoop of ordinair?
    Maar goed, als je klein bent en je vind ze leuk dan moet je ze maar gewoon dragen n-n

    Edit; De schoen zelf vind ik wel oké, maar de hak is het probleem. Als de hak lager was geweest (max 7.5 cm) had ik ze wss veel leuker gevonden ^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Neenie schreef:
    Ze zijn totaal niet sletterig, ik vind ze juist heel mooi en chique.
    En ik vind ze ook heel mooi! ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Misschien is je vriend wel bang dat je een jongensmagneet wordt als je die hakken aandoet :3


    26 - 02 - '16

    Negligible schreef:
    (...)

    Haha, geen fan van hakken? (:
    En ik draag nooit uitdagende kleding, dus daar kan het niet aan liggen.

    Hehe.. nee ^^.
    Nee, tis gewoon die jongen zijn mening. Mij is me ook wel eens verteld dat ik me als een tomboy kleed. Naja, all fine with me :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Die witte zijn heel erg mooi en totaal niet sletterig, dus luister maar gewoon niet naar je vriend en draag lekker de schoenen die jij graag aanhebt. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De hakken zijn gewoon netjes! Je vriend moet niet huilen sorry hoor maar als jij je er blij mee voelt moet je het dragen.. Ik vind wel die witte wel geen leuke schoen, sorry ;$ Maar die bruine zijn geweldig! :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Marling schreef:
    Ik vind ze niet echt mooi, maar ik vind 't ook geen slettenhakken. Ik vind dat je schoenen qua model moet beoordelen, niet qua hak.

    Die bruine zijn echt gaaf :3

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:25 ]


    I solemny swear I'm up to no good.