• Ik heb jullie eerlijke mening nodig!

    Ik heb dus hakken en hoe hoger de hak, hoe meer ik er van hou. (Ook omdat ik mezelf redelijk klein vind) Maar mijn vriend zegt dus altijd dat het hakken voor sletten zijn. Omdat ze zo hoog zijn.. Hij zegt niets over het model van de schoen of dergelijke, alleen over de hoogte. Nu heb ik hier twee paar (mijn hoogste) en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Je mag op alles commentaar geven (:

    Wees eerlijk! Ik kan tegen kritiek (: Alleen zie ik het zelf niet..




    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die witte zijn zo mooi hè? Maar het ligt er maar net aan hoe je ze draagt. Als jij er als een 'slet' bij loopt, dan maakt dit je outfit niet heel veel beter. Maar ikzelf heb hogere, komt waarschijnlijk ook door het plateau wat eronder zit, maar toch :')


    To infinity and beyond •

    Wat een onzin. Ik heb zelf hogere hakken.
    Het gaat er niet om hoe hoog je hakken zijn, het gaat er helemaal om hoe je het combineert.


    Tell me about it, stud.

    Bvlgari schreef:
    Die witte zijn zo mooi hè? Maar het ligt er maar net aan hoe je ze draagt. Als jij er als een 'slet' bij loopt, dan maakt dit je outfit niet heel veel beter. Maar ikzelf heb hogere, komt waarschijnlijk ook door het plateau wat eronder zit, maar toch :')


    Ik draag meestal wel normale outfits. En ik had hele mooie eens gezien met een plateau, maar dat is dan zo erg hoog en ik was bang dat ik er niet op kon lopen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik draag meestal wel normale outfits. En ik had hele mooie eens gezien met een plateau, maar dat is dan zo erg hoog en ik was bang dat ik er niet op kon lopen


    Dan zie ik niet in waarom het 'slettenhakken' zijn. Het is precies hetzelfde qua hoogtes, alleen verhoogd de plateau ze een beetje. Er valt op te lopen haha!


    To infinity and beyond •

    Nou, ik vind van niet. Dat ligt zoals de andere al zeiden helemaal niet aan de hak zelf


    Physics is awesome

    Ik vind ze eigenlijk heel mooi ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind ze echt niet sletterig. Die lopen op rare dingen, en deze zien er schattig uit.(:


    Food.

    Eyes schreef:
    Nou, ik vind van niet. Dat ligt zoals de andere al zeiden helemaal niet aan de hak zelf


    Wel, dat heb ik hem ook al proberen uit te leggen. Maar hij blijft er koppig bij :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zijn echt geen sletten hakken, deze vind ik zelfs best wel netjes.


    26 - 02 - '16

    I, vind het niet sletterig hoor, ik had voor de grap van die zilvere stripper hakken van 5 euro gekocht, Dat zijn pas slettenschoenen


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik vind ze erg leuk :3! Vooral die witte vind ik echt ontzettend leuk:9~
    Maar het zijn zeker geen slettenhakken

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:19 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind ze mooi! Vooral de witte met het strikje. Ze zijn hoog, en ik vind het knap als je er een hele dag op kunt lopen. Maar het zijn zeker geen slettenhakken, ze zijn juist leuk!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik vind ze leuk. Daarbij vind ik ze helemaal niet zo ontzettend hoog, ik heb minstens vijf paar waarvan de hak een stuk hoger is.


    Bad decisions make good stories.

    En ik maar denken dat mannen van hoge hakken houden bij een vrouw!
    Apart vriendje heb je.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Nee, absoluut niet. Het gaat er vaak ook om wát je erbij draagt natuurlijk. Maar deze vallen echt heel erg mee, ze zijn trouwens mooi!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.