• Beste mensen op Quizlet,

    Ik ben Bastiaan, ben veertien jaar en ben nu ongeveer 1,5 jaar op Quizlet. En ik stoor me ergens aan, en dat word steeds erger. Dat is dat de top vijf stories (en nu zelfs de quizen!) al sinds ik hier actief ben word beheerst door fanfictions. Eerst Justin Bieber en Twilight en nu alleen maar One Direction. Ik zeg niet dat deze verhalen niet goed zijn, maar als echte schrijver heb je 0,1% kans dat een fanfiction ook echt uitkomt. Daarom vind ik dat de 'echte' schrijvers een kans verdienen, schrijvers die wel een hele wereld voor zich kunnen stellen zonder zich aan een beroemdheid of een bestaand verhaal te binden. Ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zullen zijn, maar ook veel wel.

    Laat horen of je het er mee eens bent!

    xx,

    Bastiaan (Bazz)

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 12:23 ]

    Daar hadden we The Unknown al voor, die de Onbekende Personen Hype wilde starten.
    Maar het zal op Q altijd vol zitten met Fanfiction-verslaafden. Becayse life sucks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je hebt op sommige punten wel gelijk hoor, maar HP is alweer uit tegenwoordig en 1D in. Kijk je wel echt naar de top?
    Het gaat vanzelf over en dan komt er weer een nieuwe, niets aan te doen.


    Your make-up is terrible

    Harry potter was een typfout, het hoorde inderdaad 1D te zijn, heb het ook veranderd. Bedankt voor jullie reactie.

    Moet een verhaal dan per se waar zijn om goed te zijn? Ik bedoel, wat wil je eraan doen? Alle fanfictions afschaffen? Quizlet verliest dan waarschijnlijk 70% of meer van zijn schrijvers, en aangezien ik schrijven (van fanfictions) leuk vind, vind ik dat niemand me dat hoeft te verbieden, geen persoon, geen site, niets of niemand. En ik denk dat de meerderheid zo denkt. Ja, er zijn slechtgeschreven fanfictions, maar er zijn ook genoeg slechtgeschreven ''gewone'' verhalen. Get over it, Quizlet can't please everyone. Ik erger me aan de soort verhalen in de Top, nou ja erger niet echt, maar ik vind het minder leuk omdat het nou niet echt iets is wat ik heel veel lees (One Direction en Justin Bieber dus), maar zo is er altijd wel wat. Er zullen heus wel genoeg nonfanfiction verhalen zijn, alleen moet je beter zoeken voor die. Met een paar dingen heb je wel gelijk, maar er is toch niets aan te doen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 12:28 ]


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Tjah, veel mensen hebben niet de benodigde fantasie om een hele nieuwe wereld, of zelfs nieuwe personages te creeeren. Kijk ook maar eens naar het grote aantal rollenzoektopics.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nou, het was mijn idee om verhalen die als 'Fanfiction' zijn aangewezen geen toestemming hebbben om in de top te komen. Natuurlijk mag iedereen ze wel blijven schrijven, alleen ze mogen niet in de top. Bedankt voor je reactie.

    Escritura schreef:
    Daar hadden we The Unknown al voor, die de Onbekende Personen Hype wilde starten.
    Maar het zal op Q altijd vol zitten met Fanfiction-verslaafden. Becayse life sucks.


    Pass the damn ham, please.

    bazz schreef:
    Nou, het was mijn idee om verhalen die als 'Fanfiction' zijn aangewezen geen toestemming hebbben om in de top te komen. Natuurlijk mag iedereen ze wel blijven schrijven, alleen ze mogen niet in de top. Bedankt voor je reactie.
    Dat vind ik ook weer raar haha. Waarom zouden ze niet in de top mogen? Kijk het wemelt van de fanfiction inderdaad, maar om het nou helemaal te verbannen uit de Top is ook weer zo wat, haha.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Waar slaat dit op? Dat je fanfictie's schrijft betekend echt niet dat je niet kan schrijven, of minder goed. Het zijn net zo goed verhalen, en kunnen net zoveel fantasie bevatten als non-fanfictie's. Stop toch eens met zeuren er over.


    Believe in yourself.

    Heeft er iemand een link naar dat Topic van 'The Unknown'?

    Ik zeg niet dat deze verhalen niet goed zijn,

    11th schreef:
    Waar slaat dit op? Dat je fanfictie's schrijft betekend echt niet dat je niet kan schrijven, of minder goed. Het zijn net zo goed verhalen, en kunnen net zoveel fantasie bevatten als non-fanfictie's. Stop toch eens met zeuren er over.


    Ik zeg niet dat deze verhalen niet goed zijn, maar als echte schrijver heb je 0,1% kans dat een fanfiction ook echt uitkomt.


    Dat zegt hij niet, get your facts straight.


    haha @ boven.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 12:34 ]


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Also:


    quidquid excusatio prandium pro

    Fanfictions zouden volgens jou niet meer in de top mogen maar die mensen zijn er op gebrand om in de top te komen dus misschien als dat niet meer kan dan gaan ze weg.


    Physics is awesome

    Russian schreef:
    (...)

    Dat zegt hij niet, get your facts straight.


    haha @ boven.

    Daar komt het wel op neer. Sorry hoor, maar als het niet verdienen om in de top te staan, dan zouden ze daar niet staan. Wat betekend dat de verhalen goed zijn. Of je nou wel of niet fanfictie houd. Maar als ze dus niet meer in de top mogen staan omdat het fanfictie is, ja sorry maar dan lijkt het wel als je zegt dat het minder goed is dan "normale" stories. Zo zie ik het.


    Believe in yourself.