• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    [Ga maar verder]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Hmm, weer wa geleerd." zeg ze met een klein lachje. "En dat terwijl ik hier nog geen dag ben. Kan je nog meer interessante sterren laten zien?" vraagt ze.
    "Elke ster op zich is al interessant." antwoord ik met een glimlachje. Een herinnering schiet door mijn hoofd heen.
    'Mama, mama, wat zijn die lichtjes aan de hemel?' Een jonge vrouw zucht met een glimlach. 'Je bent zo dwaas, Riley.' antwoord mijn moeder om mijn enthousiasme. "Dat zijn de zielen van de ontsterfelijken.' verteld ze me. 'Elke keer als er ééntje sterft, gaat zijn ziel naar de hemel. Die daar,' ze wijst naar een ster en ik knik wild. 'Dat is de ster van je opa. Hij was een moedig man.'
    Ik glimlach. "Eh, meer sterren." mompel ik afwezig en wijs naar een andere felle ster. "Dat is Gemma." zeg ik. "Hij staat in het sterrebeeld Corona Borealis. Volgens mij noemen jullie hem de Noorderkroon."


    Your make-up is terrible

    [Van Lost In Stereo is er trouwens een nieuw topic, ik dacht ik zeg het ff]

    Mia Donovan

    'Elke ster op zich is al interessant,' antwoordde hij en het was eventjes stil. Ik keek hem aan en zag dat hij glimlachte. Waar dacht hij aan? Ik keek weer omhoog en stoorde hem verder maar niet. 'Eh, meer sterren,' mompelde hij en ik keek naar de plek waar hij naar toe wees. 'Dat is Gemma,' zei hij en ik keek hem vragend aan. 'Hij staat in het sterrebeeld Corona Borealis. Volgens mij noemen jullie hem de Noorderkroon,' vertelde hij. Ik keek weer omhoog. 'Hmm dat kan wel,' zei ik nadenkend. 'Ik weet eigenlijk bar weinig van sterren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik zag het.]

    Riley Winchester
    "Hmmm, dat kan wel." zegt ze nadenkend. "Ik weet eigenlijk bar weinig van sterren." Het is ook niet interessant voor haar, dat weet ik. De sterren zijn er en ze weet wat het zijn, het is allang ontdekt. Toen ik Astronomie ging doen, was er barweinig van bekend en interresant.
    "Als je eens tijd hebt, is het interessant om te bestuderen." glimlach ik. "Ik vind het tenminste de moeite waard."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Als je eens tijd hebt, is het interessant om te bestuderen. Ik vind het tenminste de moeite waard,' zei hij en ik knikte wat afwezig. 'Ik denk dat ik het gewoon bij kijken hou,' zei ik met een klein lachje. 'Mij zelf lekker in onwetendheid laten of zo iets.' Ik ging op mijn onderarmen leunen waardoor ik iets meer lag. 'Maar je mag gerust door vertellen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik luisterde naar wat ze zeiden.
    "Er woonde hier eerst een meisje, Celeste die ook wel wat van sterren afwist, jamemr dat ze is vertrokken. We waren goede vrienden geworden." Zeg ik nog steeds met mijn ogen gesloten.
    "Anders had je haar kunnen leren kennen, Riley." Zeg ik er achteraan.
    Ik trek mijn benen weer op en glimlach even, nog zijn mijn ogen dicht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Ik denk dat ik het gewoon bij kijken hou." zegt ze met een klein lachje. "Mij zelf lekker in onwetendheid laten of zo iets." Ze leunt op haar onderarmen. "Maar je mag gerust door vertellen."
    "Nee." zeg ik met een glimlach en schud mijn hoofd erbij. "Ik laat je wel in onwetendheid. Dat vind de mensheid over het algemeen fijn. Zolang anderen het maar weten."
    "Er woonde hier eerst een meisje, Celeste die ook wel wat van sterren afwist, jamemr dat ze is vertrokken. We waren goede vrienden geworden." zegt Solomon. "Anders had je haar kunnen leren kennen, Riley."
    "Dat klinkt zeker interessant, dat zou heel erg leuk zijn. Inderdaad jammer dat ze weg is." zeg ik tegen Solomon. "Was ze ook eh-" Ik hou op met praten, hopend dat hij het begrijpt.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:25 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Nee,' zei hij en ik keek hem gelijk aan. 'Ik laat je wel in onwetendheid. Dat vind de mensheid over het algemeen fijn. Zolang anderen het maar weten,' vertelde hij verder en ik moest eventjes lachen. Solomon vertelde over een meisje genaamd Celeste. Ze wist ook veel van sterren. Riley die zei ook wat. Ik glimlachte eventjes en keek omhoog. 'Misschien kan je haar eens op zoeken?' stelde ik voor. 'Tenminste, als je weet waar ze is.'

    [Nikkiiii sinds wanneer heeft Luca Riley zijn naam veranderd? ;P]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Syyyylll, je weet toch dat ik soms scheef klik. D:]


    Your make-up is terrible

    [Ik wou alleen maar lief zijn D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kij even naar Riley. "Neen." Zeg ik dan.
    Dan kijk ik naar Mia.
    "Kijk dat zou ik graag willen, maar ik weet het niet, ze ging ineens weg." Zeg ik.
    Ik kijk weer naar boven. "Ik hopp dat alles wel goed is met haar." Zeg ik en kijk naar sterrenbeeld Orion, die herken ik nu nadat Celeste had vertel hoe hij eruit ziet.
    Ik glimlach even en lach zacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Lol]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Neen." antwoord Solomon op mijn vraag.
    "Misschien kan je haar eens op zoeken?" steld Mia voor. "Tenminste, als je weet waar ze is."
    "Kijk dat zou ik graag willen, maar ik weet het niet, ze ging ineens weg. Ik hoop dat alles wel goed is met haar." zegt Solomon.
    "Oh, dat is wel jammer." zeg ik. Eerlijk gezegd vind ik haar minder interessant nu ze menselijk is.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Kijk dat zou ik graag willen, maar ik weet het niet, ze ging ineens weg. Ik hoop dat alles wel goed is met haar,' zei Solomon. Een klein 'Ahww,' geluidje kwam uit mijn mond. 'Oh, dat is wel jammer,' zei Riley en ik knikte. 'Ik denk dat het wel goed gaat met haar,' zei ik met een klein glimlachje. 'Meisjes kunnen goed voor zichzelf zorgen.' Ik ging helemaal liggen en legde mijn armen onder mijn hoofd. 'Heeft elke ster een naam?' vroeg ik toen nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik glimlach weer even naar de twee en ga dan weer goed liggen.
    Ik wil terug naar het huis, maar daar alleen zijn is ook weer zo saai dus ik blijf liggen.
    De maan staat mooi aan de hemel, hij is halfvol dit keer.
    Mijn ogen sluit ik weer en denk terug aan de korte vakantie die ik heb gehad met Celeste.


    Ich liebe dich 27.12.23