• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Heeft elke ster een naam?" vraagt Mia. Ik knik.
    "Natuurlijk." antwoord ik. "En ik ken ze ook niet allemaal, het zijn er zóveel." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Natuurlijk,' antwoordde hij. Solomon hoorde ik niet meer praten. 'En ik ken ze ook niet allemaal, het zijn er zóveel,' zei Riley verder en ik moest eventjes lachen. 'Serieus?' vroeg ik aan hem. 'Iemand moet zich wel heel erg verveeld hebben om al die sterren een naam te geven,' lachte ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ga maar weer verder, heb even geen inspi voor Sol.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Serieus?" vraagt ze. "Iemand moet zich wel heel erg verveeld hebben om al die sterren een naam te geven." lacht ze zacht.
    "Absoluut niet!" zeg ik. "Ze stonden juist te popelen om hun egoïstische bijdrage te leveren aan de astronomie." verklaar ik.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Absoluut niet!' zei hij. Beetje geschrokken keek ik hem aan. 'Ze stonden juist te popelen om hun egoïstische bijdrage te leveren aan de astronomie,' zei hij verder en ik trok een wenkbrauw op. 'Waarom zou je staan te popelen om een egoïstische bijdrage te leveren? Dan is het toch niet meer egoïstisch?' vroeg ik verward en schudde toen lichtjes mijn hoofd. 'Maar toch hebben ze eerst die namen moeten bedenken, voordat ze die bijdrage konden leveren. Ik wil alleen niet weten hoe ze op het idee kwamen om al die sterren een naam te geven,' zei ik en ik keek weer omhoog naar de sterren. 'Yee, laat ik deze sterren eens een naam geven. Ik heb toch niks te doen en al mijn andere werk is klaar,' zei ik en ik moest zachtjes lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Waarom zou je staan te popelen om een egoïstische bijdrage te leveren? Dan is het toch niet meer egoïstisch?" vraagt ze en schud haar hoofd. "Maar toch hebben ze eerst die namen moeten bedenken, voordat ze die bijdrage konden leveren. Ik wil alleen niet weten hoe ze op het idee kwamen om al die sterren een naam te geven. Yee, laat ik deze sterren eens een naam geven. Ik heb toch niks te doen en al mijn andere werk is klaar." zegt ze en ze moet weer lachen.
    "Alles behalve, je zit er weer eens helemaal naast." zucht ik. "Ze wilden hun eigen ster, ze wilden ze ontdekken, een naam geven en beroemd worden. Dat was toendertijd dé manier." leg ik geduldig uit. "Ze doen het alleen voor zichzelf, niet omdat íemand de rotklus moet uitvoeren om alle sterren namen te geven."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Alles behalve, je zit er weer eens helemaal naast,' zuchtte hij. Ik beet eventjes op mijn lip. Volgens mij moest hij me nu nogal irritant beginnen te vinden. Sterren was zo te zien niet echt iets voor mij. Alleen kijken, meer niet. 'Ze wilden hun eigen ster, ze wilden ze ontdekken, een naam geven en beroemd worden. Dat was toendertijd dé manier. Ze doen het alleen voor zichzelf, niet omdat íemand de rotklus moet uitvoeren om alle sterren namen te geven,' legde hij uit. Ik keek hem eventjes aan. 'Zo'n rotklus is het nou ook weer niet,' zei ik schouderophalend. 'Maar als ik het goed begrijp bedachten duizenden mensen een naam voor duizenden sterren? Zei dat dan meteen! Ik maar denken dat één persoon al die sterretjes een naam gaf,' zei ik met een klein lachje. 'Maar als het alleen voor hun zelf is, dan is het inderdaad egoïstisch. Ik snap het.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Zo'n rotklus is het nou ook weer niet. Maar als ik het goed begrijp bedachten duizenden mensen een naam voor duizenden sterren? Zei dat dan meteen! Ik maar denken dat één persoon al die sterretjes een naam gaf." zegt ze met een klein lachje. "Maar als het alleen voor hun zelf is, dan is het inderdaad egoïstisch. Ik snap het."
    Ik grinnik. "Goedzo, braaf mens." lach ik zacht en laat me op mijn rug zakken. Ik sluit mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk op wanneer ik hoor wat Riley zegt.
    Ik geef hem een stompje tegen zijn arm, hopelijk snapt hij wat ik bedoel.
    Dan kijk ik naar hem en glimlach even, ook als dat ik het goed bedoelde.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mia Donovan

    'Goedzo, braaf mens,' lachte hij zacht en ik most ook eventjes lachen. Ik keek eventjes naast me en zag hoe Riley ging liggen. Ik glimlachte en keek weer omhoog. 'Braaf mens..' zei ik met een klein lachje. 'Begon me bijna als een hond te voelen, daar zeg je ook braaf tegen,' voegde ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waarom is het hier opeens zo stil? ;$]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sowwy, mijn schuld. D: Ik had geen zin meer....]

    Riley Winchester
    Solomon geeft me een stomp tegen mijn arm en glimlacht dan naar me. Goed, misschien ging wat ik net zei iets te ver maar ik vond het wel grappig. Hopelijk vind Mia dat ook.
    "Braaf mens..." zegt ze met een klein lachje. Yes, ze vind het in ieder geval niet erg. "Begon me bijna als een hond te voelen, daar zeg je ook braaf tegen." voegt ze er aan toe.
    "Hm, gelukkig maar dat ik je geen hond noemde dan." grinnik ik en vouw mijn handen onder mijn hoofd.


    Your make-up is terrible

    [Ow, oké. Kan gebeuren ;d]

    Mia Donovan

    'Hm, gelukkig maar dat ik je geen hond noemde dan,' grinnikte hij en ik schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Nee, dat moet er ook nog eens bij komen,' zei ik met een lachje en prikte hem speels in zijn zij. Ik keek weer naar de sterren en deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Grote honden zijn het leukst,' zei ik na een tijdje. 'Een teddy beer,' voegde ik er nog aan toe met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Amorphous --> Bisous ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Nee, dat moet er ook nog eens bij komen." zegt ze lachend en prikt me speels in mijn zij waarop ik lach. Daarna kijkt ze weer omhoog. "Grote honden zijn het leukst." zegt ze ineens na een tijdje. "Een teddy beer." Ik moet erom grinniken.
    "Dat zal best." antwoord ik. "Ik heb het persoonljk niet zo op honden en de meeste dieren." Ik draai mijn hoofd weg van de sterrenhemel en kijk naar Mia.


    Your make-up is terrible