• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Gewoon, je bent slank en ej hebt een snel tempo." Zeg ik dan.
    Ik lach even om wat Mia tegen Riley zegt. "Ey niet zo hard voor hem zijn." Zeg ik dan met een lachje.
    Ik loop iets meer op de maat om ze goed bij te houden. Ik loop liever in een maat dan steeds een wisselent tempo.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Misschien." antwoord ze en loopt gewoon verder. "Waarom lijk ik iemand die nogal veel doet?" vraagt ze. "Je moet het trouwens eerst verdienen voordat we ergens gaan zitten." zegt ze daarna op een uitdagende manier tegen me, ik kijk verbaasd naar haar. "En hoe je dat verdient moet je echt zelf uit zoeken."
    "Gewoon, je bent slank en je hebt een snel tempo." zegt hij tegen haar. "Ey niet zo hard voor hem zijn." lacht hij.
    "Eh..." Ik kijk Mia wat verlegen aan en dan weer weg. "Ik zou niet weten hoe ik het moet verdienen." beken ik. Ik steek mijn handen in mijn zakken en kijk naar de grond.


    Your make-up is terrible

    [Ik was ff douchen ;d]

    Mia Donovan

    'Gewoon, je bent slank en je hebt een snel tempo,' zei Solomon en ik moest stiekem blozen. Hopelijk zagen ze het niet in het donker. 'Ey niet zo hard voor hem zijn,' lachte hij daarna en een speelse glimlach sierde mijn gezicht. 'Eh...' hoorde ik Riley zeggen. Ik keek hem aan, maar hij keek al gauw weer weg. 'Ik zou niet weten hoe ik het moet verdienen,' bekende hij. Ik keek toe hoe hij zijn handen in zijn zakken deed en naar de grond keek. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Het is niet moeilijk. Denk simpel,' zei ik met een klein glimlachje. Ik keek Solomon eventjes aan. 'Snel tempo? Moet ik langzamer gaan lopen?' vroeg ik voor de zekerheid aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "O nee van mij hoef je niet langzamer te lopen hoor. Je gaat snel genoeg."
    Zeg ik met een glimlach.
    "Het is wel een goed tempo, ik hou er juist neit van steeds van langzaam naar snel end at dan de hele tijd." Zeg ik dan.
    Ik kijk even naar Riley en glimlach naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester

    "Het is niet moeilijk. Denk simpel." zegt ze.
    "Ik weet het echt niet." mompel ik, terwijl ik naar de grond blijf kijken.
    "Snel tempo? Moet ik langzamer gaan lopen?" vraagt ze alweer aan Solomon.
    "O nee van mij hoef je niet langzamer te lopen hoor. Je gaat snel genoeg." antwoord hij. "Het is wel een goed tempo, ik hou er juist niet van steeds van langzaam naar snel en dat dan de hele tijd." Hij kijkt even naar mij en glimlacht, ik glimlach terug.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'O nee van mij hoef je niet langzamer te lopen hoor. Je gaat snel genoeg. Het is wel een goed tempo, ik hou er juist niet van steeds van langzaam naar snel en dat dan de hele tijd,' antwoordde Solomon en ik knikte lichtjes. Ik bleef op dezelfde tempo doorlopen. 'Dus je weet het niet?' vroeg ik met een glimlachje aan Riley. Ik keek eventjes naar Solomon. 'Weet jij iets?' vroeg ik met hetzelfde glimlachje aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kijk Mia aan.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb werkelijk geen idee." Zeg ik dan. Ik kijk weer even naar Riley.
    Hij ziet er ongemakkelijk uit.
    "Laat het anders." Zeg ik zach tegen Mia.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Dus je weet het niet?" vraagt ze aan mij en ik knik zacht. "Weet jij iets?" vraagt ze dan aan Solomon.
    "Ik heb werkelijk geen idee." zegt hij. "Laat het anders." zegt hij zacht tegen Mia.
    "Ja, of vertel het gewoon. Ik ben hier niet zo goed in." beken ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik heb werkelijk geen idee. Laat het anders,' zei Solomon. Het laatste gedeelte zei hij zachtjes. 'Ja, of vertel het gewoon. Ik ben hier niet zo goed in,' hoorde ik Riley naast me zachtjes bekennen. Ik keek hem eventjes aan. Ik liep een stukje vooruit, maar keek niet achterom. 'Ik hou van knuffels,' zei ik zo zacht mogelijk. Als hij het hoorde had hij geluk en zo niet? Dan liet ik het maar gewoon.. Ik had er al geen zin meer in om te plagen. Blijkbaar vonden ze dat niet zo heel erg leuk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Mia ging sneller lopen, ik bleef naast Riley lopen.
    Ik hoorde dat Mia iets zei, maar wat? I dunno.
    "Well, I think she's only trying to tease you." Zeg ik dan en kijk Riley aan.
    "But if you don't like it. Then say it to her." Zeg ik er achteraan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Ze kijkt me even aan en loopt een stukje vooruit. "Ik hou van knuffels." zegt ze zacht. Ik kijk even naar Solomon.
    "Well, I think she's only trying to tease you." zegt hij tegen me. "But if you don't like it. Then say it to her." Ik zucht eventjes.
    "I don't know how I should react." zucht ik zacht en kijk haar even na. Bedoeld ze nou met knuffels echte knuffels of meer? Ik zou het niet weten. "I think I'm going to hug her." glimlach ik even. "Nothing more." Ik loop naar haar toe en omhels haar plotseling.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Ik hoorde ze achter mij praten in het Engels, maar ik deed de moeite niet om het te vertalen. Echt veel tijd kreeg ik er ook nog voor. Ik voelde een omhelzing. Ik lachte, al schrok ik er wel van. Ik draaide mijzelf om en knuffelde hem eventjes terug. 'Waar wou je gaan zitten?' vroeg ik met een glimlachje. Ik keek eventjes naar Solomon. 'Wil jij er ook één?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik keek lachend naar de twee.
    "Wil je er ook één?" Ik zie Mia naar me kijken.
    "Wie, ik?" Vraag ik dan. Ik haal mijn schouders op. "Waarom ook niet." Zeg ik dan en loop naar Mia toe en omhels haar even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Ze knuffelt me terug en laat me weer los. "Waar wou je gaan zitten?" vraagt ze met een glimlachje en ik zucht opgelucht. Het was alleen maar knuffelen. Dat was al een grote daad voor mij, bij een meisje. "Wil jij er ook één?" vraagt ze aan Solomo.
    "Wie, ik?" vraagt ze en hij haalt zijn schouders op. "Waarom ook niet?" Hij loopt naar haar toe en omhelst haar even. Ik kijk ondertussen om me heen waar we kunnen gaan zitten.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Wie, ik?' vroeg Solomon en ik knikte lachend. Ik vroeg me alleen af waarom Riley zo net zuchtte. Solomon haalde zijn schouders op. 'Waarom ook niet?' zei hij en hij liep naar mij toe en omhelsde mij even. Ik omhelsde hem terug en moest eventjes lachen. 'Dat voelde goed,' zei ik met een glimlach tegen hun beide. 'Jullie hebben die rust plek verdiend.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you