• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Okee,' zei hij en hij gebaarde beetje vaag dat we hem moesten volgen. 'Kom, het is deze kant op,' zei hij en hij keek ons eventjes aan. Ik lachte zachtjes. Ik zal maar niet zeggen waar ik aan dacht en al helemaal niet hardop. Elke jongen had wel van die onbedoelde trekjes. Ik vond het wel grappig. 'Wij volgen wel,' glimlachte ik. Ik keek eventjes naar een fronsende Riley. Er verscheen een glimlachje op mijn gezicht. Hij zag het dus ook.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Wij volgen wel." Zegt Mia. Ik glimlach even naar beide en draai me dan om en loop iets vooruit. Ze volgen me wel. Ik ga iets langzamer lopen en doe mijn handen in mijn zakken.
    O. had het nou niet gedaan, met je hand. Het ging dan wel per ongeluk, maar zag ze kijken.
    Ik beet even op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 23:19 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Wij volgen wel." Mia werpt een blik om mij nadat ze had gelachen, ze had het waarschijnlijk ook opgemerkt en een stuk lichter opgenomen. Ik ga naast Mia lopen als Solomon vooruit loopt en zijn handen in zijn zakken steekt.
    "Dus, wat is hier allemaal te zien?" vraag ik aan Solomon, die langzamer is gaan lopen.


    Your make-up is terrible

    [Sorry ik ga, reageer morgen weer.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oké. Ik ga zo ook slapen.]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Ik keek eventjes naast me waar Riley was komen lopen. Solomon was gaan lopen en wij liepen er achter aan. 'Dus, wat is hier allemaal te zien?' vroeg Riley toen Solomon langzamer was gaan lopen en zijn handen in zijn zakken had gedaan. Ik deed mijn hoofd weer een beetje schuin en keek vragend naar Solomon. 'Zijn hier ook meren?' vroeg ik nieuwsgierig.

    [Slaap lekker voor jullie twee ;d]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 23:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Dus, wat is hier allemaal te zien?" Hoor ik Riley vragen. Ik kijk achterom. "Zijn hier ook meren?" Vraagt Mia dan.
    Ik denk na. "Eh, nou er is redelijk veel te zien, maar dat is in het park. En of er meren zijn? Weet ik eigenlijk niet, ik ben nooit verder dan het begin gedeelte van het park gegaan." Zeg ik dan en denk na, dan haal ik mijn schouders op van 'ik weet het niet'.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    'Je voorziet me veel te snel,' zegt hij met een pruillipje. 'Maar we kunnen het best ergens anders over hebben, alleen weet ik niet waarover.' voegt hij er schouderophalend aan toe.
    Ik kan eigenlijk ook niks verzin. 'Weet je,' begin ik voorzichtig. 'We zijn denk ik verkeerd begonnen,' voeg ik er aarzelend aan toe. 'We hadden elkaar eerst beter moeten leren kennen voor nou eh we met elkaar naar bed gingen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Weet je." begint ze voorzichtig. Ze werkt gelijk mijn nieuwsgierigheid. "We zijn denk ik verkeerd begonnen." voegt ze er aarzelend aan toe. "We hadden elkaar eerst beter moeten leren kennen voor nou eh we met elkaar naar bed gingen."
    "Je hebt waarschijnlijk wel gelijk." antwoord ik, ook aarzelend. "Maar, wat wil je daar nu aandoen? Ik denk dat er weinig aan te veranderen valt. Je weet ondertussen wel al heel veel over mij."

    Riley Winchester
    "Zijn hier ook meren?" vraagt Mia achter mij aan.
    Solomon denkt na. "Eh, nou er is redelijk veel te zien, maar dat is in het park. En of er meren zijn? Weet ik eigenlijk niet, ik ben nooit verder dan het begin gedeelte van het park gegaan." antwoord hij en haalt zijn schouders op. "Ik weet het niet."
    "Dan gaan we het toch zoeken? Speciaal voor de dame." glimlach ik beleefd.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Eh, nou er is redelijk veel te zien, maar dat is in het park. En of er meren zijn? Weet ik eigenlijk niet, ik ben nooit verder dan het begin gedeelte van het park gegaan,' zei hij nadat hij eventjes had nagedacht. 'Ik weet het niet,' zei hij nadat hij zijn schouders had opgehaald. Ik wou zeggen dat het niet uitmaakt, maar Riley was me voor. 'Dan gaan we het toch zoeken? Speciaal voor de dame,' zei hij. Ik keek hem eventjes aan en zag dat hij glimlachte. 'Maar dat hoeft niet,' zei ik met een klein glimlachje. 'Ik kan van de week ook zelf opzoek gaan.' Ik haalde mijn schouders een beetje op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kijk naar Riley.
    "Dan gaan we het toch gewoon zoeken? Speciaal voor de dame." Zegt hij.
    "Maar dat hoeft niet. Ik kan het van de week ook zelf opzoek gaan." Zegt Mia schouderophalend.
    Ik kijk even naar Riley en herriner zijn blik van eerder. "Jawel we gaan wel, we vinden het." Zeg ik met een kleine glimlach. Ik wil niet op mijn kop krijgen van Riley dus ik doe maar mee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Maar dat hoeft niet. Ik kan het van de week ook zelf opzoek gaan." zegt Mia schouderophalend.
    Solomon kijkt even naar mij. "Jawel we gaan wel, we vinden het." zegt hij met een kleine glimlach.
    "Zie je wel. Wij zijn echte heren Mia, wij zoeken die meren voor je, als ze er zijn tenminste." Ik glimlach kort naar Solomon en Mia en vouw vervolgens mijn handen samen op mijn rug als ik verder loop.

    [Riley is een beetje verwend haha.]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Jawel we gaan wel, we vinden het,' zei Solomon nadat hij Riley even had aangekeken. 'Zie je wel. Wij zijn echte heren Mia, wij zoeken die meren voor je, als ze er zijn tenminste,' zei Riley. Ik keek hem eventjes en schudde zachtjes lachend mijn hoofd. 'Jullie zijn heren die de woordjes dat hoeft niet niet kennen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (zit op mobiel dus ga even niet alles overtypen.)
    Solomon

    Ik kijk naar Mia.
    "Ja." Zeg ik dan en knik even.
    Ik kijk weer even naar Riley en draai me dan weer om. We komen aan bij de ingang van het park.
    "Well, hier is het park dan." Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha okay, dat is wel slim ja.]

    Riley Winchester
    Mia schud lachend haar hoofd. "Jullie zijn heren die de woordjes dat hoeft niet niet kennen."
    "Ja." zegt Solomon en knikt. Daarna kijkt hij kort naar mij en komen we bij de ingang van het park.
    "Well, hier is het park dan." zegt hij. Ik kijk eventjs om me heen.
    "Ziet er goed uit, vind je niet?" vraag ik aan Mia.


    Your make-up is terrible